kuba111 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Witam Wszystkich serdecznia.Od wielu miesięcy walczę z drganiami i buczeniem w moim TDI 110 km, ostatnio zauważyłem pewną regułę mianowicie kiedy zaczyna padać deszcz auto cichnie, buczenie i dudnienie ustaje, podczas przyspieszania mniej szarpie. Podobne objawy nastepuję podczas włączenia klimy. Co powoduje zwiększona wilgotnośc powietrza, czy ktoś się z tym spotkał.Wymieniłem już dużo części i dalej nie wiem co się dzieje- pomóżcie bo opadam z sił.
turdzi Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 a co juz wymieniles i o jakie drgania ci chodzi na postoju czy w czsie jazdy ?
kuba111 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 koło dwumasowe i sprzęgło czyszczenie turbo, n 75, rozrząd- po wymianie którego drgania ustały ale wróciły, drgania w zakresie 1800-2000 obr i buczenie, szarpanie przy ruszaniu!
turdzi Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 drgania ustały ale wróciły, drgania w zakresie 1800-2000 obr i buczenie drgania przy 1800-2000 tys. klasyka skad ja to znam ....... a nie probowales zamienic tego francowatego dwumasa na kolo jednomasowe z 1Z :Jak ja wymienialem w poprzednim aucie to nawet to nowe kolo mialo takie luzy owiowe , ze dla mnie to nie ma prawa niepowodowac zadnych wibracji :rolleyes:a owe wibracje sa wlasnei takie jak by cos bylo niewywazone.
kuba111 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 ale u mnie spada moc, i twardo pracuje jakby kąt wtrysku się przestawiał. Na zimnym silniku makabryczny spadek mocy.Jak podmieniłem wtrysk sterujący to było lepiej na zimnym.
goldi Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Przeważnie drgania spowodowane są dwumasem lub ustawieniem nastawnika w pompie wtryskowej
malinamm1 Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 ustawieniem nastawnika w pompie wtryskowej O co kolego chodzi z tym nastawnikiem możesz rozwinąć temat?
rafalskin73 Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Witam Wszystkich serdecznia.Od wielu miesięcy walczę z drganiami i buczeniem w moim TDI 110 km, ostatnio zauważyłem pewną regułę mianowicie kiedy zaczyna padać deszcz auto cichnie, buczenie i dudnienie ustaje, podczas przyspieszania mniej szarpie. Podobne objawy nastepuję podczas włączenia klimy. Co powoduje zwiększona wilgotnośc powietrza, czy ktoś się z tym spotkał.Wymieniłem już dużo części i dalej nie wiem co się dzieje- pomóżcie bo opadam z sił. Ja też to u siebie zauważyłem-identyczne objawy jak pada deszcz i włączona klima.Chciałbym żeby auto cały czas tak jeżdżiło.Lubie jak pada deszcz.
kuba111 Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 Byłem ostatnio u mechanika - znawca diesla, ale naprawia tylko ciężarowe. Stierdził, że początek kąta wtrysku zalezy od wielu parametrów między innymi wilgotności powietrza, temperatury, obciążenia silnika itp, zrobił mi cały wykład na temat jak jeden parametr wpływa na inny. Stwierdził, że w takich jak mój przypadkach niezbędna jest wizyta u dobrego elektromechanika albo elektronika z dobrym sprzętem. Podobno nasze komputery VAG nie pokazują wszystkich nieprawidłowości. Mam namiar na dobrego specjaliste w Raciborzu, który potrawi sprawdzić prawidłowość działania każdego obwodu elektrycznego.Co chwilę mam o czym myśleć- taki egzemplarz audi A4. Pozdrawiam
rafalskin73 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 -Kuba,jak odwiedzisz tego specjalistę to podziel się z nami zdobytą wiedza.
kuba111 Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 na pewno.Jeżeli na coś wpadnienie to piszcie.
mar_92 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Miałem to samo ,dwa dni temu wymieniłem złącze i banan na twarzy :>
kuba111 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 Jakie złącze wymieniłeś mar_92, miałeś też drgania i spadki mocy, a jak z buczeniem- jestem bardzo ciekawy. Ja ostatnio zamieniłem n75 z n18 i tak jakby silnik przestał drgać, ale już miałem tak w przeszłości, że dzisiaj spokój a jutro tragedia. Rozruszałem także kierownice turbo, ale miałem czyszczone około 2 miesiące temu więc chyba to nie turbo.Za każde sugestie dzięki.
jnx Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Jakie złącze wymieniłeś mar_92, miałeś też drgania i spadki mocy, a jak z buczeniem- jestem bardzo ciekawy. Ja ostatnio zamieniłem n75 z n18 i tak jakby silnik przestał drgać, ale już miałem tak w przeszłości, że dzisiaj spokój a jutro tragedia. Rozruszałem także kierownice turbo, ale miałem czyszczone około 2 miesiące temu więc chyba to nie turbo.Za każde sugestie dzięki. rozruszałeś kierownice? w jaki sposób ?
kuba111 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 jak ściągałem n75 i wężyki to miałem swobodny dostęp do sztangi. Podważyłem ją śrubokrętem zapierając o obudowę turbo i ruszałem dźwignią. U mnie jak silnik jest zgaszony to nie mam szans ruszyć jej rękami, jak jest u was?
jnx Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 no to sztanga to sztanga a nie łopatki. tak poruszac to sobie można... zrób tak : 1.uruchom silnik 2.przy przegrodzie pod maską masz wyjście z podciśnieniem odłącz wężyk. 3. odłącz wężyk z gruszki i połącz gruszkę z tym wyjściem wężykiem - skombinuj sobie odpowiednią długość. 4. obserwuj działania sztangi - jej płynność ruchu i szybkość wstawania. jeśli wszystko jest ok tzn że gruszka powinna być ok. Samo ruszanie sztangą nie jest precyzyjne, ponieważ może się blokować minimalnie w jakichś pozycjach a nie wyczujesz tego dłońmi.
mar_92 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Spadku mocy nie miałem ,ale buczenie i drgania były .Kiedy wymieniłem złącze elastyczne ,drgań brak a i buczenia nie ma
kuba111 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 jnx o którym wyjściu z podciśnieniem rozmawiamy, wiem gdzie jest przegroda, ale to wyjście?Sprecyzujesz?Jeżeli chodzi o obserwację to robić to w momencie dodawania gazu czy jak?
jnx Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Obserwuj nakładając wężyk i go zdejmując z gruszki. Jakby Ci to powiedzieć... tam gdzie jest ten zielony kapturek odpowietrznik i chyba przejście do kompa o ile dobrze pamiętam jakbyś podesłał zdjęcie spod maski to bym ci wskazał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się