dagger Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Witam dzisiaj odczytałem błędy w swoim audi A4 1,6 benzyna rok produkcji 12.1996r i wyszło mi coś takiego: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06335 10 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 35-10 - - - Intermittent 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Jednak po wykasowaniu pozostał błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06335 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - Co te błędy znaczą i co mogło je wywołać???? i dlaczego jeden nie wykasował się??? dodam jaszcze że po dodaniu gazu i puszczeniu go obroty przez chwilę falują pomiędzy około 500-1300 obr/min i ustawiają się na 900 obr/min jak się tego pozbyć??? z góry dzięki za odpowiedź. :>
dagger Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 Czy to Przeplywomierz ma dosc znaczy że do wymiany czy może wystarczy go wyczyścić i zaadoptować VAG-iem???Ps. Na ile trzeba odłączyć akumulator żeby zaszła potrzeba adaptacji???
marcinos80 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 znaczy że do wymiany czy może wystarczy go wyczyścić i zaadoptować VAG-iem???Ps. Na ile trzeba odłączyć akumulator żeby zaszła potrzeba adaptacji??? Opcja czyszczenia może pomóc aczkolwiek pewnie czeka cie wymianka.Nie wykonuje sie adaptacji przeplywki tylko przepustnicy.Po wymianie skasować błąd i powinno być ok.Uważaj przy czyszczeniu przeplywki aby nie uszkodzić czujnika masy powietrza.Pozdrawiam[br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 21:22_________________________________________________dodam jaszcze że po dodaniu gazu i puszczeniu go obroty przez chwilę falują pomiędzy około 500-1300 obr/min i ustawiają się na 900 obr/min jak się tego pozbyć??? Czyszczenie przepustnicy powinno załatwić problem falowania obrotów + jej adaptacja.Jesli nie masz vaga to po około 100km sama przepustnica sie nastawi.Pozdr...
dagger Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 ok dzięki za informację w takim razie w sobotę czyszczenie przepustnicy :gwizdanie: a wie może ktoś lub jest gdzieś opisany manual jak przeczyścić przepustnicę dodam że szukałem ale jestem tu nowy i nie bardzo umiem poruszać się na forum Prosił bym o jakiegoś linka lub coś w tym stylu
marcinos80 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-12533-DROSSELKLAPEN-REINIGER-PRO-LINE-Liqui-Moly-5111-Opakowanie-0-4L-.html tu masz akurat 1,8 ale masz fotki pogladowe http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t99979.0.html;highlight=czyszczenie+przepustnicy
dagger Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Opublikowano 24 Marca 2010 jeszcze raz wielkie dzięki :> javascript:void(0); Wczoraj przeczyściłem przepustnicę i wszystkie objawy zniknęły :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się