kostek01 Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Witam. W tamtym roku zaślepiłem zawór EGR. Wszystko było w porządku. W listopadzie tamtego roku w momencie przekroczenia 3000 obr/min odcięło mi turbinę. Wymieniłem zawór N75 sterujący pracą turbiny. Teraz mam podobne objawy jak w listopadzie. Sprawdziłem turbinę i pracuje w porządku. Sprawdziłem zawór N75 manometrem i ciśnienia były w porządku na wyjściu, jak również na elektrozaworze od EGR. Wężyki też wszystkie szczelne. Czy na ten stan rzeczy może mieć wpływ zaślepiony zawór EGR? Proszę o pomoc, gdyż kończą mi się pomysły.
Dev Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 co podaje VAG ??? zrób logi, prawdopodobnie masz zapieczone kierownice w turbinie
kostek01 Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 VAG pokazywał: Regulacja ciśnienia doładowania - błąd. W tamtym roku w sierpniu czyściłem turbinę. A nie jeżdżę żeby zmieniać biegi przy 2000 obr/min. Staram się to wykonywać przy około 2800 lub 3000 obr/min.
ohkyomoon Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Nie, zaslepienie egr nie powoduje ze zapiekaja sie kierownice czy tez uszkadza sie zawor n75. Wrozkami nie jestesmy. Zrob logi dynamiczne i wszystko sie wyjasni. Jak to zrobic? Zerknij na dzial diagnostyka. Tam jest wszystko opisane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się