ribon Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Witam Będę bardzo wdzięczny jeżeli ktoś spojrzy i oceni. Chodzi o auto VW Passat B5 rocznik 2003, silnik AWX, przebieg 186 650km. Zauważyłem że musze się wtryskami zainteresować oraz termostatem bo temperatury nie trzyma i poprawić synchronizację rozrządu. Także prośba do was o potwierdzenie oraz ewentualnie inne sprawy których nie dostrzegam. Z góry dziękuje.... Logi dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_9004.html Grupy: 000,001,003,004(nie udana),008,010,011 logi statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_9006.html Grupy: 000,001,003,004,007,013,018,023 Basic settings: http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_9005.html Grupy: 000,003 Pozdrawiam
banshee Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Dlaczego nie obrobiłeś dobrze logów? Najpierw dodajesz gazu, później odejmujesz? Statyczne nie chcą mi się otworzyć... Auto niedogrzane lub termostat pomału się kończy Kąt synchronizacji będzie do korekty, ale konkrety, jak wrzucisz poprawną ścieżkę ze statycznymi.
antonio Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 do linku ststycznych logów dodaj L na końcu http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_9006.html
banshee Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Kąt synchronizacji do korekty i to szybko. Termostat powinien lepiej trzymać, ale tragedii nie ma. Korekcje nieciekawe, ale BIPy w normie. 008 miało być dynamicznie kolego! Dziwnie skaczą obroty, nie możesz ustawić ich na 860? Reszta wg mnie w normie.
ribon Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 Link do logów juz poprawiłem i wielkie dzięki za sprawdzenie.... Pomiary robiłem sam i dlatego obroty faluja na początku ( włączyłem logowanie potem ruszyłem i najpierw 1-szy bieg potem dwójka no i na 3-ce pedał w podłogę). Jak sądzicie ile moge jeszcze pojeździć na tych wtryskiwaczach? (STP juz nie pomoże bardziej chociaż bardzo pomógł bo przestał dymić przy mocniejszym bucie).
banshee Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Najpierw ustaw poprawnie kąt synchronizacji wałka rozrządu, a później sprawdź korekcję. Może się okazać, że będzie znacznie lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się