sylwiasty Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Witam! Czy ktoś może mi pomóc w interpretacji błędów. Zapisują się u kolegi w A4 B5 AFN '97. Auto łapie klasycznego notlaufa, po przekroczeniu pewnych obrotów nagle traci moc, po zgaszeniu i uruchomieniu jest dobrze aż do następnego przekroczenia poziomu 3000 obr/min. Chciałem zrobić logi ale nic nie wychodziło ze względu na ten spadek mocy, obserwując wartości w grupie 011 ciśnienie doładowania przekraczało wartość 2300 więc przeładowanie. Sprawdziliśmy jak zachowuje się sztanga w BS011, z początku pracowała w bardzo małym zakresie, pomogliśmy trochę palcem i po kilku cyklach zaczęła pracować w całym zakresie, praktycznie bez zacięć. Nastawiać się na czyszczenie turbiny czy może usterka leży gdzie indziej. Kolega kupił auto jakiś miesiąc temu, przed zakupem robiłem mu loga z turbiny i nie było przeładowania, wartość zadana i zmierzona miały zbliżone wartości. Wklejam zapisane błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 GL Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1446 Software Coding: 00003 Work Shop Code: WSC 06325 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent Czekam na jakieś konstruktywne informacje. Update Witam ponownie! Dzisiaj wieczorem zrobiliśmy logi - o dziwo przez cały dzień ani razu nie wpadł w awarię. Nie zapisał żadnych błędów. Ogólnie zbierał się całkiem dobrze jednak dawało się wyczuć chwilowe minimalne osłabienie w okolicach 3000 obr/min, ale potem już znowu wracał mu wigor. Logi: BS_000 http://img87.imageshack.us/img87/5366/bs000.jpg BS_003 http://img682.imageshack.us/img682/3516/bs003q.jpg BS_004 http://img718.imageshack.us/img718/8959/bs004.jpg BS_011 http://img193.imageshack.us/img193/4672/bs011f.jpg STAT_000 http://img94.imageshack.us/img94/3495/stat000.jpg STAT_003 http://img202.imageshack.us/img202/6567/stat003.jpg STAT_004 http://img519.imageshack.us/img519/4049/stat004.jpg STAT_007 http://img62.imageshack.us/img62/2336/stat007.jpg STAT_013 http://img87.imageshack.us/img87/9762/stat013.jpg DYN_000 http://img149.imageshack.us/img149/2391/dyn000.jpg DYN_003 http://img528.imageshack.us/img528/9544/dyn003u.jpg DYN_004 http://img717.imageshack.us/img717/7642/dyn004.jpg DYN_008 http://img34.imageshack.us/img34/1333/dyn008.jpg DYN_010 http://img444.imageshack.us/img444/6889/dyn010.jpg DYN_011 http://img245.imageshack.us/img245/9972/dyn011.jpg Link do albumu "Logi A4 AFN" http://img718.imageshack.us/g/bs004.jpg/ Auto ma odłączony i zaślepiony EGR. Czekam na Wasze uwagi. Pozdrawiam![br]Dopisany: 25 Marzec 2010, 10:26_________________________________________________Podbijam do góry.
vauxhall95 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Ja nie widze zbytniego przeladowania.Delikatnie sie przycina dynamiczna jazda i bedzie ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się