Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN]Logi do oceny/Pomoc w interpretacji błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Czy ktoś może mi pomóc w interpretacji błędów. Zapisują się u kolegi w A4 B5 AFN '97. Auto łapie klasycznego notlaufa, po przekroczeniu pewnych obrotów nagle traci moc, po zgaszeniu i uruchomieniu jest dobrze aż do następnego przekroczenia poziomu 3000 obr/min. Chciałem zrobić logi ale nic nie wychodziło ze względu na ten spadek mocy, obserwując wartości w grupie 011 ciśnienie doładowania przekraczało wartość 2300 więc przeładowanie. Sprawdziliśmy jak zachowuje się sztanga w BS011, z początku pracowała w bardzo małym zakresie, pomogliśmy trochę palcem i po kilku cyklach zaczęła pracować w całym zakresie, praktycznie bez zacięć. Nastawiać się na czyszczenie turbiny czy może usterka leży gdzie indziej.

Kolega kupił auto jakiś miesiąc temu, przed zakupem robiłem mu loga z turbiny i nie było przeładowania, wartość zadana i zmierzona miały zbliżone wartości.

Wklejam zapisane błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 GL

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G00SG 1446

Software Coding: 00003

Work Shop Code: WSC 06325

2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

Czekam na jakieś konstruktywne informacje. :)

Update :)

Witam ponownie! Dzisiaj wieczorem zrobiliśmy logi - o dziwo przez cały dzień ani razu nie wpadł w awarię. Nie zapisał żadnych błędów. Ogólnie zbierał się całkiem dobrze jednak dawało się wyczuć chwilowe minimalne osłabienie w okolicach 3000 obr/min, ale potem już znowu wracał mu wigor.

Logi:

BS_000 http://img87.imageshack.us/img87/5366/bs000.jpg

BS_003 http://img682.imageshack.us/img682/3516/bs003q.jpg

BS_004 http://img718.imageshack.us/img718/8959/bs004.jpg

BS_011 http://img193.imageshack.us/img193/4672/bs011f.jpg

STAT_000 http://img94.imageshack.us/img94/3495/stat000.jpg

STAT_003 http://img202.imageshack.us/img202/6567/stat003.jpg

STAT_004 http://img519.imageshack.us/img519/4049/stat004.jpg

STAT_007 http://img62.imageshack.us/img62/2336/stat007.jpg

STAT_013 http://img87.imageshack.us/img87/9762/stat013.jpg

DYN_000 http://img149.imageshack.us/img149/2391/dyn000.jpg

DYN_003 http://img528.imageshack.us/img528/9544/dyn003u.jpg

DYN_004 http://img717.imageshack.us/img717/7642/dyn004.jpg

DYN_008 http://img34.imageshack.us/img34/1333/dyn008.jpg

DYN_010 http://img444.imageshack.us/img444/6889/dyn010.jpg

DYN_011 http://img245.imageshack.us/img245/9972/dyn011.jpg

Link do albumu "Logi A4 AFN" http://img718.imageshack.us/g/bs004.jpg/

Auto ma odłączony i zaślepiony EGR.

Czekam na Wasze uwagi.

Pozdrawiam![br]Dopisany: 25 Marzec 2010, 10:26_________________________________________________Podbijam do góry. :)

Opublikowano

Ja nie widze zbytniego przeladowania.Delikatnie sie przycina dynamiczna jazda i bedzie ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...