tracer.on Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Witam Pojawił mi się olej w płynie chłodzącym, w przewodach nie ma ciśnienia,nic nie bulgocze. zacznę od sprawdzenia chłodnicy oleju, jak to najlepiej sprawdzić? Kupować nową czy używka? Na alllegro nie mogę znależć do AWXa, czy jast taka sama od innych silników z PD. Mam nadzieję że to nie głowica.
przemik Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Ja tez mam taka nadzieje. Poczytaj tutaj: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=95063
Musashi Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 powąchaj czy płyn chlodzacy śmierdzi spalinami
iwadrian Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Zacznij od sprawdzenia chłodniczki oleju. Miałem olej w zbiorniczku a po wymianie chłodniczki i płukaniu układu spokój od 2 lat.
tracer.on Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 Jaki może być koszt takiej chłodniczki? Silniki z PD mają takie same chłodniczki czy AWX ma inną za względu na moc? Nie czuć spalin w płynie, to chyba dobry znak.
iwadrian Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Jak uszczelka ( ew. głowica) puści pomiędzy kanałem olejowym i wodnym to olej w płynie będzie ale spalin nie będie czuć. Oczywiście powąchać nie zaszkodzi.
Cristoforo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 jeśli chodzi o chłodniczkę oleju to w jaki sposób chłodniczka oleju może puścić olej do układu wodnego?? są tam dwa uszczelnacze na górze i na dole to tymi może olej przedostać sie do układu czy wewnątrz samej aluminiowej chłodniczki??
Cristoforo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 idzie to jakoś sprawdzić używana chłodniczkę przed montarzem do auta??
iwadrian Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 zwyczajnie - pęka dokładnie. idzie to jakoś sprawdzić używana chłodniczkę przed montarzem do auta?? próba ciśnieniowa: sprężone powietrze do chłodniczki i miska z wodą, co jednak może nie być miarodajne bo chłodniczka lubi czasem popuszczać dopiero gdy się nagrzeje.
Cristoforo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 można zrobić tak, że przez dwa krótce poprowadzę gorącą wode pod ciśnieniem i wsadzę do ciepłej wody aby utrzymać temp. i będę obserwował czy nie ma pechęrzyków kupiłem od AWX w bdb stanie ale zawsze można sprawdzić
iwadrian Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 można zrobić tak, że przez dwa krótce poprowadzę gorącą wode pod ciśnieniem i wsadzę do ciepłej wody aby utrzymać temp. i będę obserwował czy nie ma pechęrzyków kupiłem od AWX w bdb stanie ale zawsze można sprawdzić Jak puścisz przez króćce wodę to gdy zanurzysz w wodzie nie zobaczysz pęcherzyków.przepuść wodę ale bez zamurzania w czymkolwiek a najlepiej zrób to za pomocą sprężonego powietrza.
Cristoforo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 racja zrobie tak rozgrzeje wodą chłodniczkę na zew. sprężone powietrze wpuszcze do środka zanurzając w ciepłej wodzie i będę obserwował bąbelki
iwadrian Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 racja zrobie tak rozgrzeje wodą chłodniczkę na zew. sprężone powietrze wpuszcze do środka zanurzając w ciepłej wodzie i będę obserwował bąbelki w tej co kupiłeś nie będzie bąbelków a tak z ciekawości tą starą chłodniczkę sprawdź, ciekawe co pokaże
Cristoforo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 dlaczego nie bedzie bąbelków?? to jak ją można sprawdzić?? wyczyściłem ją w środku sprayem do układów hamulcowych
iwadrian Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 dlaczego nie bedzie bąbelków?? to jak ją można sprawdzić?? wyczyściłem ją w środku sprayem do układów hamulcowych no bo dobra będzie
Cristoforo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 sprawdze i dam znać ale z wyglądu jak nowa po małym przebiegu
czester Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Odgrzebię trochę temat. Odkręciłem dzisiaj zbiorniczek płynu chłodniczego i zobaczyłem, że na korku i w zbiorniku jest olej. Po przeczytaniu wszystkich wątków wiem tyle, że: zbiorniczek nie śmierdzi spalinami, korek od oleju jest czysty, po odkręceniu korka od płynu jest dosyć duże nadciśnienie w układzie, oleju właściwie nie ubyło także przeciek jest mały. Są to jakieś typowe objawy dla którejś z przyczyn tzn. chłodnica oleju, uszczelka głowicy, gniazda pomowtrysków, głowica ?
Musashi Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 chlodnica oleju moze byc nieszczelna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się