cocoo24 Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Logi statyczne, auto nie ma mocy i ciężko nie kręci sie powyżej 3 tys obrotów http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf8ca244282f5acc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5bb76557546ca19b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f1d42fc1245cb7d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c2ff5ab15d6d72f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e97ffa72ebef7f80.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b65cb4fc01cf77c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60267015d9109d37.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fcc71e22cc949209.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e701222bc15c2bd6.html do tego mam błąd 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 Czujnik cisnienia w rurze rozgałeznej i 00519 P0106 Czujnik MAP – poza zasiegiem – G71 B 00519 P0107 Czujnik MAP – niskie napiecie – G71 A 00519 P0108 Czujnik MAP – wysokie napiecie – G71 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC G70AG 0803 Coding: 00001 Shop #: WSC 06322 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 B Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D73 Coding: 04143 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 E Component: B5-KOMBIINSTRUMENT__D12 Coding: 00040 Shop #: WSC 00006 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0V3166334 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 50989 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 D Component: ZV-Pumpe,Funk Coding: 08768 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End ------------------------------------------------------- Prodszę o rozszyfrowanie logów
Dev Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 statyczne ????? po co ? jakies błedy na Vag-u? prawdopodobnie kierownice sa zapieczone
cocoo24 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 albo n75 z tego co czytam, czyscic całe turbo?
przemik Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Zanim cos wyczyscisz albo wymienisz zrób logi dynamiczne oraz Basic Settings ...
cocoo24 Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 log nr 5 dlaczego nie ma pomiaru z 4 cylindra?
przemik Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 log nr 5 dlaczego nie ma pomiaru z 4 cylindra? bylo tysiac razy... poszukaj na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się