Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Klejona gródz i nadkola??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dziś po umyciu nadkoli i grodzi zauważyłem że moje auto oprócz miejsc zgrzewania blach ma hm jakby takie sylikonowe uszczelnienie spawów, na których jest spaw. Występuje to na grodzi nad kielichem amora i pod kielichem w nadkolu tez tak jest . Z przodu i z tyłu . Czy to normalne, czy tez auto kiedyś miało potężnego dzwona i tak zostały zabezpieczone spawy ?? Dodam, że auto prowadzi się dobrze . Nie ściąga ani nic. Co prawda jest miękkie bo mi ostatnio amory z tyłu wylały i będę to robił . Więc pytanie czy zacząć się obawiać?? 7659663b9c129c69med.jpg

Opublikowano

normalne fabryczne spawy i zgrzewy zawsze są zabezpieczane masą silikonową

Opublikowano

Ufff . Bo w mojej z tyłu jak jest klapa i pod nią jest rant. Z lewej ori zgrzew bez niczego a z prawej spaw bo błotnik był wymieniany. Uf myślałem że tu tez się brali za to . Po prostu pierwsze auto. Naopowiadali mi bajek o spawanych autach z kilku i dziś tak oglądałem od spodu. Zauważyłem że mocowanie silnika ma jakby kilka warstw takie jest chropowate. Ale chyba dla większej wytrzymałości zostało to tak zaprojektowane :)

Opublikowano

zrób fotkę dokładnie to zobacze u siebie??

ale zdecydowanie można odróznic spaw fabryczny i imitacje bo dzwonie :naughty:

Opublikowano

zrób fotkę dokładnie to zobacze u siebie??

ale zdecydowanie można odróznic spaw fabryczny i imitacje bo dzwonie :naughty:

mógłbyś się zdziwić :naughty:
Opublikowano

po imitacji po dzwonie można sie spodziewać wszystkiego

ale są magicy, którzy zrobią to niemal fabrycznie

Opublikowano

Jak będę miał dostęp do kanału to zrobię. Chodzi mi tylko o te blaszki od spodu . Co do nich przyczepiona jest skrzynia z prawej i lewej strony . Są one wspawane w podłogę . Nie wyglądają na jednolite, tylko na kute. Bo przy mocowaniu są wąskie a bliżej spodu rozszerzają się i wyginają . Zaraz za nimi są ranty do podnoszenia auta na lewarku od przodu auta. Hm auto z Włoch więc może coś tam kiedyś było. W Polsce od 3 lat i nic. Więc może nic powarzonego z tyłu. Jedynie co to prawy panel wymieniony, i tył za kołem zapasowym wymieniony na zgrzewy. Hm czemu człowiek podczas zakupu nie ogląda auta tak szczegółowo. To jedynie na stan techniczny było najlepsze a przekonanie doradców. Gdzie znajdziesz w Polsce nie bite auto . Pytanie jak było bite i zrobione. Więc auto teraz służy u mnie. Hm zobaczymy.

Opublikowano

Nie panikujcie panowie, wszędzie są bite i nie bite. Pracuję w u.k w warsztacie blacharskim i uwierzcie mi, że tutaj też się niezłe zgnioty flancuje.Tyle,że jak Polacy poklepią czy pospawają to jest o.k ale nie raz miałem przyjemność po Angolach lub nie daj boże ciapolach poprawiać :shocked:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...