Tiger017 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Witam dziś po umyciu nadkoli i grodzi zauważyłem że moje auto oprócz miejsc zgrzewania blach ma hm jakby takie sylikonowe uszczelnienie spawów, na których jest spaw. Występuje to na grodzi nad kielichem amora i pod kielichem w nadkolu tez tak jest . Z przodu i z tyłu . Czy to normalne, czy tez auto kiedyś miało potężnego dzwona i tak zostały zabezpieczone spawy ?? Dodam, że auto prowadzi się dobrze . Nie ściąga ani nic. Co prawda jest miękkie bo mi ostatnio amory z tyłu wylały i będę to robił . Więc pytanie czy zacząć się obawiać??
Cristoforo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 normalne fabryczne spawy i zgrzewy zawsze są zabezpieczane masą silikonową
Tiger017 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 Ufff . Bo w mojej z tyłu jak jest klapa i pod nią jest rant. Z lewej ori zgrzew bez niczego a z prawej spaw bo błotnik był wymieniany. Uf myślałem że tu tez się brali za to . Po prostu pierwsze auto. Naopowiadali mi bajek o spawanych autach z kilku i dziś tak oglądałem od spodu. Zauważyłem że mocowanie silnika ma jakby kilka warstw takie jest chropowate. Ale chyba dla większej wytrzymałości zostało to tak zaprojektowane
Cristoforo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 zrób fotkę dokładnie to zobacze u siebie?? ale zdecydowanie można odróznic spaw fabryczny i imitacje bo dzwonie
iwadrian Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 zrób fotkę dokładnie to zobacze u siebie?? ale zdecydowanie można odróznic spaw fabryczny i imitacje bo dzwonie mógłbyś się zdziwić
Cristoforo Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 po imitacji po dzwonie można sie spodziewać wszystkiego ale są magicy, którzy zrobią to niemal fabrycznie
Tiger017 Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Opublikowano 26 Marca 2010 Jak będę miał dostęp do kanału to zrobię. Chodzi mi tylko o te blaszki od spodu . Co do nich przyczepiona jest skrzynia z prawej i lewej strony . Są one wspawane w podłogę . Nie wyglądają na jednolite, tylko na kute. Bo przy mocowaniu są wąskie a bliżej spodu rozszerzają się i wyginają . Zaraz za nimi są ranty do podnoszenia auta na lewarku od przodu auta. Hm auto z Włoch więc może coś tam kiedyś było. W Polsce od 3 lat i nic. Więc może nic powarzonego z tyłu. Jedynie co to prawy panel wymieniony, i tył za kołem zapasowym wymieniony na zgrzewy. Hm czemu człowiek podczas zakupu nie ogląda auta tak szczegółowo. To jedynie na stan techniczny było najlepsze a przekonanie doradców. Gdzie znajdziesz w Polsce nie bite auto . Pytanie jak było bite i zrobione. Więc auto teraz służy u mnie. Hm zobaczymy.
iwadrian Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Nie panikujcie panowie, wszędzie są bite i nie bite. Pracuję w u.k w warsztacie blacharskim i uwierzcie mi, że tutaj też się niezłe zgnioty flancuje.Tyle,że jak Polacy poklepią czy pospawają to jest o.k ale nie raz miałem przyjemność po Angolach lub nie daj boże ciapolach poprawiać
mlodyy Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 bo jelsi trafisz w polsce na dobrego magika to zrobi niemal jak fabryka a capek i reszta robia na sztuke wiedza i tak ze polak zawinie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się