Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Po wymianie tarcz OZ i klocków TRW przy gwaltownym halowaniu sciąga w prawo


loco87

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Od wymiany przejechalem dopiero z 40km ale na nowym zestawie przednim przy gwałtownym hamowaniu sciaga mnie w prawo.... :sick3: Przed było wsio ok poza faktem ze slabo hamował. Na zakretach nic nie piszczy nie przyciera, przy ostrym starcie nie wyrywa kierownicy, tylko przy hamowaniu ostrym sciaga w prawo wyczuwalnie... Poczekac czy działac juz teraz w temacie? Jak działac to od czego zacząc ? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak miales juz wszystko rozbabrane

mogles ''rozruszac'' troche tloczki w zaciskac I sprawdzic prowadnice

poczekaj az wszystko sie dotrze,

jezeli nic sie nie zmieni czeka Cie robota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie niczego :>

ale przy każdej wymianie warto "zajrzec" do zacisku

wypchnąc tłoczek, wyciągnąc osłony gumowe i oringi z wewnątrz, ewentualnie wymienic

przesmarowac gumowe prowadnice odpowiednim smarem (białym Ate, nie miedzianym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :]

Troche jakby sie uspokoiło :kox: Mniej sciąga ale jednak trzeba trzymac kontre. Poczekam może sie dotrą :] Tylko dziwi mnie ze dośc szybko włącza mi sie abs :mysli: W zakretach jezdzi malinowo a na prostej jakby troszke za szybko urywała sie przyczepność. Chyba ta opona żle traktuje niższe temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybkie włączanie sie ABS-u jest zasługą słabych jeszcze hamulców na którejs stronie

poczekaj aż wszystko sie dotrze, jak dalej bedzie żle musisz rozebrać słaby zacisk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. I jak udało się dotrzeć zestaw czy cały czas ściąga?? Ja mam taką samą sytuację i też nie moge sobie z tym poradzić dlatego pytam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. I jak udało się dotrzeć zestaw czy cały czas ściąga?? Ja mam taką samą sytuację i też nie moge sobie z tym poradzić dlatego pytam :)

to może byc zasługą luzów na wahaczach, nie hamulców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myslałem ale zawieszenie LEMFORDERA wymienione kompletne i jest sztywne bez jakichkolwiek luzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli ściaga Ci auto podczas hamowania musisz zajrzec w zacisk po przeciwnej stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogą być to np oznaki padającej pompy hamulcowej??? albo serwa??? juz tyle sie tego naczytałem ze sam nie wiem za co sie brać :) jak można zgiagnozowac ze z pompą jest coś nie tak??? może o to ona pompuje nierówno?? sam juz nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompe mozna sprawdzic odpinając zacisk i wkręcając manometr

sprawdz czy nie masz zapowietrzonego zacisku i w ogóle w jakim jest stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...