Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem po wymianie uszczelki pod głowicą


marcin32

Rekomendowane odpowiedzi

witam

wymieniałem cały rozrząd, przy okazji również uszczelkę pod głowicą, głowica była planowana, wyminione uszczelniacze, nowe świece, termostat. Po tych wszystkich zabiegach odebrałem auto i przejechałem niewielką trasę (ok.100 km) w celu stwierdzenia co będzie się dalej działo. Węże są twarde i wyrzuca płyn wężykiem od powrotu. Mechanik powiedział, żeby zmienić korek - korek już zmieniony i nadal to samo. Co do ilości oleju, którego dolewałem, tak ok. pół litra na 1000 km. (starałem się napisać więcej szczegółów, moze teraz ktoś coś mi podpowie?)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zapowietrzony układ jeszcze masz,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym zapowietrzeniem układu możesz mieć racje,widziałem taki przypadek przy passacie B3 1,8 B+gas,tylko że tu akurat była nieszczelność przy opasce zaciskowej przy parowniku,płyn troszkę kapał a okropnie się zapowietrzał i przed włączeniem się wentylatora zaczął wyrzucać przez zbiorniczek.Po dokręceniu opaski,wszystko ok,passat jescze jeżdzi.Pozdrawiam.[br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 17:00_________________________________________________Zapowietrzony układ masz,posprawdzaj może masz gdzies nieszczelnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale u mnie jeszcze kopci bialym dymem a wczesniej tego nie bylo,mechanik twierdzi ze trzeba ustawic spalalanie.

Kolego biały dym to najprawdopodobniej para która się wydziela podczas spalania, czyli najprawdopodobniej płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania podczas pracy, a podczas sprężania ciśnienie dostaje się do układu chłodzenia.

Ja bym zasięgnął opinii w innym warsztacie.

A tak poza tym to jak ustawić spalanie? Bo za bardzo tego nie rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczelności głowicy nie ma potrzeby sprawdzania przy każdorazowym zdjęciu ,to zależy od wielu okoliczności ,a wyrównanie płaszczyzny po sprawdzeniu najzwyklejszym liniałem.Nie rozumiem tylko z którego miejsca był przeciek ,że była potrzeba wymiana uszczelki.Trafiłeś na nieodpowiedzialnego gościa,z opisu wnioskuję że to krętacz ,osobiście nie powierzył bym mu nawet wym. oleju. [br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 22:39_________________________________________________Myślę że głowica jest niedokręcona ,różnie to bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze zle splanowana jest albo tak jak mowi kolega wyzej nie dokrecona :kwasny::mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olejem sadzilo spod uszczelki bo bylo widac od tylu silnika zachlapane,teraz nic nie leci jest suchy tylko kopci na bialo i plyn wyrzuca.Jakby byla peknieta glowica to wczesniej by sie cos dzialo,a takich objawow nie bylo tylko ten olej lecial[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 07:57_________________________________________________mechanik mowi ze trzeba zdjac glowice jeszcze raz i dac do sprawdzenia na szczelnosc.[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 08:06_________________________________________________dizsiaj widzialem sciagnieta juz glowice, jendo gniazdo zaworow bylo mokre [tluste]o otwor kolektora ssacego i wylotowego tez byly z nalotem,reszta byla ok.swieca tego gniazda tez byla z jakims nalotem bo inne byly suche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olejem sadzilo spod uszczelki bo bylo widac od tylu silnika zachlapane,teraz nic nie leci jest suchy tylko kopci na bialo i plyn wyrzuca.Jakby byla peknieta glowica to wczesniej by sie cos dzialo,a takich objawow nie bylo tylko ten olej lecial[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 07:57_________________________________________________mechanik mowi ze trzeba zdjac glowice jeszcze raz i dac do sprawdzenia na szczelnosc.[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 08:06_________________________________________________dizsiaj widzialem sciagnieta juz glowice, jendo gniazdo zaworow bylo mokre [tluste]o otwor kolektora ssacego i wylotowego tez byly z nalotem,reszta byla ok.swieca tego gniazda tez byla z jakims nalotem bo inne byly suche

Tak jak sie nie zrobi wszystkiego kompleksowo jak powinno być i pozornie sie oszczedza te 30zł za sprawdzenie głowicy. Będzie nauczka na przyszłość.

Dopilnuj, żeby wymienili na wszystkich wtryskach uszczelniacze!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...