kamcom Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 Witam Wszystkich Od niedawna mam taki problem i potrzebuję dobrej rady zanim pojadę na warsztat . A4 1.9 TDI 116 PS rok 2000 A więc autko w chwili odpalania wskakuje na około 2 tys/obr i przez chwilę pracuje bardzo nie równo po czym obroty spadają , ale spadają na ok 1,2 tys/obr i tak jest dłuższy czas po czym spadną prawidłowo lub na jakieś 950 obr i dopiero prawidłowo . Również jak się doda gazu czasami wolniej spadają , lub jak się jedzie i popuści się gazu auto jedzie dalej i po chwili dopiero opadną . Tak po za tym spalanie chyba w normie , niema żadnych spadków mocy lub jakiegoś szarpania jest chyba wszystko w miarę oprócz tych obrotów . Aha nieraz jak auto jest zimne np rano odpali w miarę dobrze chodzi o obroty ale pracuje nie równo dopiero gdy się doda gazu normuję się . Również od jakiegoś czasu trzeba dłużej czekac na kontrolkę od świec również na ciepłym silniku , ale chyba to nie powód . Proszę o poradę i jakieś wskazówki . Pozdrawiam
k0za Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 A podpinałeś vaga? Trzeba sprawdzić błędy, synchronizacje i korekcje na wtryskach.
Cristoforo Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 a no właśnie czy to normalne: podczas toczenia na biegu jałowym dodanie gazu i obroty na chwile sie utrzymują i pozniej spadają lub jak jadę wcisnę sprzęgło i i gaz tak aby obroty były na 3000 i chwilę sie utrzyma i pozniej spada to normalne??? sytuacja tylko i wyłacznie podczas jazdy lub toczeniu np. 30/40km/h z autem nie mam żadnych problemów i nie ma żadnych błędów na VAG
kamcom Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam Byłem na VAG-u i wszystko ok , żadnych błędów , mechanik sam się zdziwił , ale mówi że może to byc problem z turbiną bo jest trochę w oleju , ale oleju nie bierze raczej , od serwisu do serwisu dolewam ok 0,5 l i niby jest to normalne , konsultował się ze znajomym i to on właśnie wskazał po objawach na turbinę i związany z tym olej że niby jak wszystko się wypali po jakimś czasie do wszystko wraca do normy , pomocy bo najgorsze jest odpalanie obroty wariują od 2-2,5 tys przez kilka sekund czasem na chodniku zostanie czarny ślad , ludzie się patrzą jak nie wiem i po przejechaniu paru kilometrów wszystko się uspokaja ale po odpaleniu ponownym wszystko od początku . POMOCY Ps . Co znaczy kontrolka sensor oleju też zapala się co jakiś czas na minutę ,dwie i gaśnie .
kamcom Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Czujnik pokazał błąd i temperaturę -37 ale niby zostało to usunięte ale świece cały czas długo się grzeją
Daimos Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 sprawdź połączenia elektryczne czujnika/wymień na nowy
Orange Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 czujnik temperatury napewno do wymiany, mnie też przed wymianą świece grzały po 8-10s. po sprawdzeniu na VAG`u okazało sie ze przy temp 8-10stopni na zewnątrz, czujnik pokazywał temp -12, na rozgrzanym trzymał równo 54stopnie.. kłamał pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się