Krycha Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Nie wiem, ale miałem malować samochód a tu jeden buc ze wsi obok wkurwił mnie jednym małym ogłoszeniem Zobaczymy Zresztą mam to samo pod nogą co seryjne S4 tyle że trochę później wstaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 do czego to doszło, ludzie zmieniają zderzaki z S4 na polifta moda na zderzaki z s4 już mineła teraz są modne poliftowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Trza to teraz upchać bez spawania i cięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Trza to teraz upchać bez spawania i cięcia :kox: grubo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Trza to teraz upchać bez spawania i cięcia jebaniutki :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duffy Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 jak to bedziesz montowal ?? wymieniasz zwrotnice ? czy jakies adaptery ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Zwrotnica alu z czegokolwiek lub zwrotnice z RS6 C5 o ile rozwiążą sprawę osadzenia tarczy. Do tego przeguby zewnętrzne i dolny wahacz. Nie wiem czyli spasują duże przeguby na rurę półośki. Jak nie to zmieniam całe półośki z flanszami przy skrzyni. Wsio wyjdzie w praniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Trza to teraz upchać bez spawania i cięcia na co Ci to? jestem ciekaw co bedzie jak trzeba bedzie tarcze i klocki wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 A Tobie po co prawie takie same? Jak przyjdzie wymienić to se poradzę o to się nie bój. Dawid wiem wiem że Nosb ma coś takiego. Dzisiaj to przytargam na przymiarkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 poprostu uwazam, ze to przerost formy nad trescia, 365mm tarcza do auta o mocy ponizej 300PS. ja mam co innego i mniejsze, w moim przypadku nowe tarcze + klocki to 800PLN, ile w tym przypadku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Pogadamy wtedy jak pochwalisz się ile dałeś za swoje Nie wiem ile kosztują klocki i tarcze, pewnie majątek. Narazie mnie to nie interesuje bo na moją jazdę te starczą na spory kawałek czasu. Moc mocą narazie jest jaka jest. U krawatów do byle dizli 2.0 wkładają 320mm czy jakieś tam inne i wszyscy walą konia. Tak samo Remik wrzucił hamulce z S4 do prawie seryjnego 1.8T ( jak się mylę to sory ) i każdy się jara Gdybym miał dać za nie 3tys to bym chyba zgłupiał żeby to wsadzać, dałem mniej to spróbuje to wsadzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 KURWAAA CZEMU JA NIE MAM QUATTRO :wallbash: :wallbash: :wallbash: W ośke to nie ma sensu pachac nic.. A sprzedac mi jakos żal.. Sprzedaj i kupisz se auto z normalnym kolorem wnętrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Pogadamy wtedy jak pochwalisz się ile dałeś za swoje Nie wiem ile kosztują klocki i tarcze, pewnie majątek. Narazie mnie to nie interesuje bo na moją jazdę te starczą na spory kawałek czasu. Moc mocą narazie jest jaka jest. U krawatów do byle dizli 2.0 wkładają 320mm czy jakieś tam inne i wszyscy walą konia. Tak samo Remik wrzucił hamulce z S4 do prawie seryjnego 1.8T ( jak się mylę to sory ) i każdy się jara nie spinaj sie, bo nie ma o co, wyrazilem tylko swoja opinie, ze to przerost formy nad trescia. zaplacilem 2k za zaciski, nowe przewody w oplocie, nowe tarcze, klocki i wszystko co potrzebne do montazu (adaptery, sruby etc) za zestaw P&P do mojego auta (bez wymiany zwrotnic i innych) - to duzo? nie wiem skad wziales te 3k. jak ludzie wkladaja 320mm do dizli, to ja to popieram, bo B6/B7 jest ciezsze, a seryjne heble sa slabe. koszt utrzymania 320mm jest niski, na zime mozesz zalozyc 16". w Twoim przypadku koszt utrzymania kosmos, na zime nie wiem, czy w ogole 18" Ci wejdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 zaplacilem 2k za zaciski, nowe przewody w oplocie, nowe tarcze, klocki i wszystko co potrzebne do montazu (adaptery, sruby etc) za zestaw P&P do mojego auta (bez wymiany zwrotnic i innych) - to duzo? nie wiem skad wziales te 3k. To nie dużo, Nosb chyba też tyle dał.Ja wiem, że to przerost formy nad treścią, ale cóż zrobić trafiły się to spróbuje nic nie tracę. Resztę gratów nawet pod 345mm i 6 tłoczków musiałbym zmienić także tutaj innego wyjścia nie widzę. 3tys mówiłem właściwe strzelałem o zestawie 365mm. Jest jeden na allegro za 4tys czyli chore ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gelooo Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 hehe kupi inne oooo na handel i bedzie mial :] albo inne okazje ukreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 To nie dużo, Nosb chyba też tyle dał. dokladnie dalismy po 2200PLN za takie zestawy, wiec cena spoko... cena za same zaciski niewiele wyzsza niz np. S4 B6. gorzej, ze teraz nie moge za bardzo felg dopasowac zeby mi weszly na te zaciski jak na razie 1 komplet pasuje, ktory mam na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Moje zdanie Krycha znasz Popieram flyera w tej kwestii Najlatwiej przerobic biorac zwrotnice z rs6 chociaz sa i inne sposoby np robiony na zamowienie adpater i wtedy bys mogl zostawic nawet swoje zwrotnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 tak czy siak wygladac beda koks... ale co z tylem ? tam tez warto byloby wrzucic minimum 300mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycha Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Co wy macie z tymi dywanami tak czy siak wygladac beda koks... ale co z tylem ? tam tez warto byloby wrzucic minimum 300mm Szczerze? W 99% o to chodzi i tego nie ukrywam Tył narazie zostanie komiczna seria, a z czasem pewnie zaciski z S4 poliftowej z adapterami i tak jak mówisz tarcza 300mm.Nosb pewnie skończy się na zwrotnicy z RS6, ale narazie będziemy kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 tylko pomysl o wymianie pompy hamulcowej na inna, bo seryjna nie da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi