laki83 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 witam....mam problem więc pytam..i niech moderator nie wyrzuca tematu bo były podobne tematy....jak wyżej napisane mam 1.8T 150km....gdy były takie duże mrozy zdarzyło mi sie że auto na zimnym silniku po odpaleniu po chwili zgasło.....i teraz czuje że auto na wolnych obrotach na ciepłym silniku drży..aż po tyłku mrówki chodzą heheh...po przestudiowaniu forum stwierdziłem że może to byc przepustnica do czyszczenia...teraz jestem za granicą i chciałbym ją wyczyścic...tylko czym???przy sobie mam tylko benzyne ekstrakcyjną..z polski czy ona sie do tego nadaje??jeśli tak to tu moje kolejne pytanie..jak tą przepustnice zaadoptowac potem?tak jak jeden kolega na forum podał?coś tam z kluczykiem w stacyjce....czy inaczej?bo wszyscy opisujący adaptacje robili to na B5 i innych silnikach..chciałbym miec pewnosc co do tego sposobu adaptacji bo niechce go jeszcze bardziej rozregulowac....wiec poczekałbym z tym aż do powrotu do polski..a to dopiero za miesiąc...będę wdzieczny za jakąkolwiek pomoc
ROBERT Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 Najlepiej zakup nitro i nim wyczyść ... adaptacja tak samo jak w [b5] adaptacja Tylko ty masz już przepustnicę DBW i nie przejmuj się, że nie będzie "kliknięcia" na końcu, cały czas tylko będzie brzęczeć
laki83 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 znaczy że przekręcic kluczyk...odczekac te 40sek..wyłaczyc..a potem tylko odpalic i gitara??
Maniusiek28 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 znaczy że przekręcic kluczyk...odczekac te 40sek..wyłaczyc..a potem tylko odpalic i gitara?? laki zrób adaptację vag'iem tu masz opisane co i jak http://vwpolo-klub.pl/portal/manuale/Adaptacja%20przepustnicy%20w%20silnikach%20VAG.pdf
laki83 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 tak tylko że ja nie mam ani lapka a tym bardziej VAG-a
Buba Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 tak tylko że ja nie mam ani lapka a tym bardziej VAG-a a do tej adaptacji jest vag potrzebny? http://www.a4-klub.pl/smf/adaptacja_przepustnicy-t3904.0.html
ROBERT Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 a do tej adaptacji jest vag potrzebny? http://www.a4-klub.pl/smf/adaptacja_przepustnicy-t3904.0.html odpowiedź #1 ... adaptacja ...
Buba Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 a do tej adaptacji jest vag potrzebny? http://www.a4-klub.pl/smf/adaptacja_przepustnicy-t3904.0.html odpowiedź #1 ... adaptacja ... no mowie wlasnie
laki83 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 do tej co podaje Maniusiek28 jest Vag potrzebny
KICHOL Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Ne wiem Panowie jak w waszych samochodach ale ja w swoim nie używałem Vaga do adaptacji tylko metody: włącz zapłon cztery zdrowaśki i po robocie. I z tego co się rozeznaje to B6 nie trzeba adaptować Vagiem. Ale mogę się mylić oczywiście.
ROBERT Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Ne wiem Panowie jak w waszych samochodach ale ja w swoim nie używałem Vaga do adaptacji tylko metody: włącz zapłon cztery zdrowaśki i po robocie. I z tego co się rozeznaje to B6 nie trzeba adaptować Vagiem. Ale mogę się mylić oczywiście. Tak samo adoptujesz jak w [b5], czyli VAGiem lub "ręcznie" - włączeniem zapłonu na kilkadziesiąt sekund
laki83 Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Opublikowano 11 Maja 2010 no to dzięki...jak tylko dotrze do mnie nitro to biore sie za to..[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2010, 17:01_________________________________________________a ta reczna adaptacja ma sie odbywac na cieplym silniku 90stopni czy na zimnym??czy tez to bez zadnej roznicy????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się