Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Czyszczenie i adaptacja przepustnicy...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam....mam problem więc pytam..i niech moderator nie wyrzuca tematu bo były podobne tematy....jak wyżej napisane mam 1.8T 150km....gdy były takie duże mrozy zdarzyło mi sie że auto na zimnym silniku po odpaleniu po chwili zgasło.....i teraz czuje że auto na wolnych obrotach na ciepłym silniku drży..aż po tyłku mrówki chodzą heheh...po przestudiowaniu forum stwierdziłem że może to byc przepustnica do czyszczenia...teraz jestem za granicą i chciałbym ją wyczyścic...tylko czym???przy sobie mam tylko benzyne ekstrakcyjną..z polski :decayed: czy ona sie do tego nadaje??jeśli tak to tu moje kolejne pytanie..jak tą przepustnice zaadoptowac potem?tak jak jeden kolega na forum podał?coś tam z kluczykiem w stacyjce....czy inaczej?bo wszyscy opisujący adaptacje robili to na B5 i innych silnikach..chciałbym miec pewnosc co do tego sposobu adaptacji bo niechce go jeszcze bardziej rozregulowac....wiec poczekałbym z tym aż do powrotu do polski..a to dopiero za miesiąc...będę wdzieczny za jakąkolwiek pomoc

Opublikowano

Najlepiej zakup nitro i nim wyczyść ... adaptacja tak samo jak w [b5]

adaptacja

Tylko ty masz już przepustnicę DBW i nie przejmuj się, że nie będzie "kliknięcia" na końcu, cały czas tylko będzie brzęczeć

Opublikowano

znaczy że przekręcic kluczyk...odczekac te 40sek..wyłaczyc..a potem tylko odpalic i gitara??

Opublikowano

tak tylko że ja nie mam ani lapka a tym bardziej VAG-a

Opublikowano

do tej co podaje Maniusiek28 jest Vag potrzebny

Opublikowano

Ne wiem Panowie jak w waszych samochodach ale ja w swoim nie używałem Vaga do adaptacji tylko metody: włącz zapłon cztery zdrowaśki :evil: i po robocie. I z tego co się rozeznaje to B6 nie trzeba adaptować Vagiem. Ale mogę się mylić oczywiście.

Opublikowano

Ne wiem Panowie jak w waszych samochodach ale ja w swoim nie używałem Vaga do adaptacji tylko metody: włącz zapłon cztery zdrowaśki :evil: i po robocie. I z tego co się rozeznaje to B6 nie trzeba adaptować Vagiem. Ale mogę się mylić oczywiście.

Tak samo adoptujesz jak w [b5], czyli VAGiem lub "ręcznie" - włączeniem zapłonu na kilkadziesiąt sekund

Opublikowano

no to dzięki...jak tylko dotrze do mnie nitro to biore sie za to..[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2010, 17:01_________________________________________________a ta reczna adaptacja ma sie odbywac na cieplym silniku 90stopni czy na zimnym??czy tez to bez zadnej roznicy????

Opublikowano

bez różnicy

Opublikowano

oki dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...