kod_m Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Witam kolegów i koleżanki, mam pytanie jak w temacie, otóż jakie są objawy zużycia łączników drążka stabilizatora, czy są to stuki na wybojach np. z takim metalicznym pogłosem lub czy auto jakoś inaczej się prowadzi I wymienia się je parami czy można tylko z jednej strony ten który szwankuje? Chodzi oczywiście o przednia oś. Dzięki i pozdro
Wihajster Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 stuka na każdej najmniejszej nierówności nie zależnie czy koła są prosto czy skręcone. Nie trzeba parami ale lepiej zrobić to za jedna robota...
LuCaS_gr44 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 a mam pytanko w jaki sposób sie je montuje bo zdaje mi sie że poprzednie były zamontowane źle tak że jedna śruba ledwo łapała gwint. poprosze o jakieś foto jak by sie komuś chciało
moskal Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 a mam pytanko w jaki sposób sie je montuje bo zdaje mi sie że poprzednie były zamontowane źle tak że jedna śruba ledwo łapała gwint. poprosze o jakieś foto jak by sie komuś chciało to musiałaby być za krótka śruba montowana. gdyby była załapana na kilka obrotów gwintu wtedy łącznik byłby luźny i stukał od samego początku
krzysmaj Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Koledzy przymierzam się do kupienia łączników. Na allegro są takie dwa rodzaje ze śruba już wkręconą i z osobna: http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-przedni-audi-a4-passat-b5-i1574426088.html http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-nowy-audi-a4-a6-passat-b5-i1562769352.html Które powinny być zakładane?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się