Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Objawy zużycia łączników stabilizatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów i koleżanki,

mam pytanie jak w temacie, otóż jakie są objawy zużycia łączników drążka stabilizatora, czy są to stuki na wybojach np. z takim metalicznym pogłosem lub czy auto jakoś inaczej się prowadzi :confused4: I wymienia się je parami czy można tylko z jednej strony ten który szwankuje?

Chodzi oczywiście o przednia oś. :naughty:

Dzięki i pozdro

Opublikowano

stuka na każdej najmniejszej nierówności nie zależnie czy koła są prosto czy skręcone. Nie trzeba parami ale lepiej zrobić to za jedna robota...

Opublikowano

a mam pytanko w jaki sposób sie je montuje bo zdaje mi sie że poprzednie były zamontowane źle tak że jedna śruba ledwo łapała gwint. poprosze o jakieś foto jak by sie komuś chciało

Opublikowano

a mam pytanko w jaki sposób sie je montuje bo zdaje mi sie że poprzednie były zamontowane źle tak że jedna śruba ledwo łapała gwint. poprosze o jakieś foto jak by sie komuś chciało

to musiałaby być za krótka śruba montowana. gdyby była załapana na kilka obrotów gwintu wtedy łącznik byłby luźny i stukał od samego początku

Opublikowano

Koledzy przymierzam się do kupienia łączników. Na allegro są takie dwa rodzaje ze śruba już wkręconą i z osobna:

http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-przedni-audi-a4-passat-b5-i1574426088.html

http://allegro.pl/lacznik-stabilizatora-nowy-audi-a4-a6-passat-b5-i1562769352.html

Które powinny być zakładane?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...