Karl28 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Witam! Jak w temacie. nie mam wlepki w bagażniku a jakaś k... przerysowała mi rant błotnika Na necie znalazłem coś takiego: bambus-metalik (jasny brąz) Y1Z U2 tylko dla audi V8 a mam na pewno taką nazwę lakieru bo mi kumpel po vinie sprawdzał ale to było dawno....... jak by ktoś dał rady sprawdzić po vin to bym był bardzo wdzięczny -WYŚLĘ NA PRIV
Artur82 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 a po co Ci numer lakieru jedziesz do mieszlani i chlopaki robia co potrzeba pod kolr auta a nie jakis numer...auto ma powyzej 10 lat i nie sadze zeby lakier byl jak nowy :gwizdanie: wiec jedz do dobrej mieszalni i bedzie
Pawlo 2004 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 To nie są auta malowane akrylem który po latach zmienia odcień tak więc numer lakieru jest podstawą Artur
Miszka82 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 a może wklej fotkę Twojej furki i ktoś skojarzy albo ma taki sam kolor i będzie
zgredek27 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Na oko z internetu to sobie mozna wrozyc, co monitor to inne kolory... http://www.audiklub.org/dane/a4/b5.html na dole strony masz kolory, sprawdz sobie konkretnie jaki symbol ma ta nazwa lakieru.
M@rcus Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Z odcieni brązów, to kojarzę tylko dwa LZ8P Sambabraun - ciemny brąz LY1T Melange - (jeśli można nazwać to brązem) jasny brąz; "kawa z mlekiem", ale to ponoć od 2000 r.
storm37 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Podaj vin to sie odczyta jaki masz numer koloru
Artur82 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 To nie są auta malowane akrylem który po latach zmienia odcień tak więc numer lakieru jest podstawą Artur no i ti jestes w duzym bledzie skoro myslisz ze lakier zachowal odcien fabryki...wiem co mowie bo troche w tym siedze wiec na bank bedzie zblizony do ori koloru ale nie bedzie to identycznie to samo
Pawlo 2004 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 A ja w tym siedziałem Baza nie ma prawa zmienić koloru, jak już to lakier bezbarwny dostaje po pupie ale po przeszlifowaniu go papierem 2500 (chociaz nie koniecznie) i usunięcie z niego brudu a potem przepolerowanie daje kolor taki jak od nowości dlatego po malowaniu zazwyczaj poleruje sie całe auto zeby nie było róznicy pomiędzy nowym a starym. Tak więc lakier bezbarwny moze być zajechany ale koloru nie zmieni Akryl który jest lakierem jednoskładnikowym ma tendencje do zmiany koloru. a po co Ci numer lakieru jedziesz do mieszlani i chlopaki robia co potrzeba pod kolr auta a nie jakis numer...auto ma powyzej 10 lat i nie sadze zeby lakier byl jak nowy :gwizdanie: wiec jedz do dobrej mieszalni i bedzie Chłopaki przystawia karteczki na których będzie właśnie nr lakieru który kolega szuka i według niego bedą mieszać baze bo nikt na oko nie miesza tylko dodaje składniki które są zawarte w numerze bazy
Artur82 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 jesli to jest orginalny lakier to dobra mieszalnia bedzie miala w jakim kolorze te auto szlo... ...no i jak juz to w danym kolorze szly na bank rozne odcienie wiec podtrzymuje podjechac do mieszlani i sie dowiedziec PS. Paweł masz racje - ale musisz sie zgodzic ze nie zawsze po numerze wyjdzie ten sam kolor
Karl28 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 Dzięki za sugestie Podjadę do jakiejś dobrej mieszalni i się zobaczy :gwizdanie: Napiszę jak już pomaluje. Pozdro
Pawlo 2004 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 PS. Paweł masz racje - ale musisz sie zgodzic ze nie zawsze po numerze wyjdzie ten sam kolor Nie no pewnie, nie zawsze jest mozliwe dobranie identycznego koloru. wystarczy, ze np. jest kilka kropel czarnej farby za duzo dodanej do bazy która ma być srebrna i już jest pozamiatane tak więc nie ma lekko w tych sprawach Kwestia jest jeszcze tego typu, ze przy kazdym malowaniu inaczej układają się blaszki aluminium (czyt. metaliku) lub tez opiłki miki (czyt. perły) i inaczej pada na nie światło i jest taki efekt, ze widzimy inny odcień a farba była dobrana prawidłowo. Dlatego często idzie rozpoznać element malowany nie fabrycznie Nawet jeśli dostaniemy na milion procent identyczna baze ale bedziemy malować na sucho (duzo powietrza mała dawka bazy) uzyskamy już inny odcień) czy też na mokro (duza dawka bazy nakładana w krótkich odstepach czasu) i też wyjdzie już inny odcień. Dlatego też zawsze malowany jest element sąsiadujący zeby go wycieniować ale to już inna historia Ale się rozpisałem
Artur82 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 no Paweł potwierdzam zansz sie na rzeczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się