hanson1982 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem. Zaczęło się od tego, że czuć było przerywanie w trakcie przyspieszania na 4 biegu przy 2900 obr. Później zaczęło się to nasilać i teraz przerywa w trakcie przyspieszania na 3,4 i 5. Nie jest to mocne szarpnięcie, raczej częściowa utrata mocy (czasem większa lub mniejsza). Silnik nie bierze oleju. Płyn nie ubywa. Na 1 i 2 przyspiesza normalnie. Spalanie w normie. Nie czuć szarpania jak jadę jednostajną prędkością albo przyspieszam delikatnie (nawet przy 180 kmh). Proszę o analizę logów. Jakie jeszcze muszę zrobić do kompletu? Z góry dzięki... http://img691.imageshack.us/i/clipboard010a.jpg/ http://img401.imageshack.us/i/clipboard008a.jpg/ http://img695.imageshack.us/i/clipboard007a.jpg/ http://img694.imageshack.us/i/clipboard011a.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem. Zaczęło się od tego, że czuć było przerywanie w trakcie przyspieszania na 4 biegu przy 2900 obr. Później zaczęło się to nasilać i teraz przerywa w trakcie przyspieszania na 3,4 i 5. Nie jest to mocne szarpnięcie, raczej częściowa utrata mocy (czasem większa lub mniejsza). Silnik nie bierze oleju. Płyn nie ubywa. Na 1 i 2 przyspiesza normalnie. Spalanie w normie. Nie czuć szarpania jak jadę jednostajną prędkością albo przyspieszam delikatnie (nawet przy 180 kmh). Proszę o analizę logów. Jakie jeszcze muszę zrobić do kompletu? Z góry dzięki... http://img691.imageshack.us/i/clipboard010a.jpg/ http://img401.imageshack.us/i/clipboard008a.jpg/ http://img695.imageshack.us/i/clipboard007a.jpg/ http://img694.imageshack.us/i/clipboard011a.jpg/ Może warto zamienić się przepłwywomierzmi za janjazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 No w czwartek u nas wielkie wagowanie także pomyślimy Poza tym jeśli w logach wyjdzie ok to chyba nie ma sensu. Ja obstawiam pompki ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Warto spróbować, ale jak pompowtryski to kaput Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 auto było dobrze rozgrzane?? bo z logów wynika, że osiąga max tylko 86*C, poza tym jest przeładowanie turbiny [br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 12:40_________________________________________________aa jeszcze na moje mało wprawne oko, przepływomierz jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 auto było dobrze rozgrzane?? bo z logów wynika, że osiąga max tylko 86*C, poza tym jest przeładowanie turbiny Hanson mówił że ma termostat do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 no to widać ewidentnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Zrobcie porzadnie komplet logów ... a nie uprawiacie wrozbiarstwo po godzinach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 0 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 No dziś albo jutro zrobie komplet logówi wystawie. PS. To z Kowim taką fuszere odwaliliśmy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 ani turbo nie przeładowuje ani przepływomierz nie szwankuje - przynajmniej z tych logów to wynika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 na moje oko przeładowuje - 2529mbar to za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 ale od razu jest ciśnienie zbijane przez N75 więc jest prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 No dzięki Pierwsza rzecz jaką muszę zrobić przed zrobieniem kompletnych logów to wymiana termostatu. Silnik nie dogrzewa. Jak da rade to jutro wstawie kompletne logi Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Odpuść sobie wymianę termostatu, jak chcesz się upewnić czy szwankuje to podglądaj sobie co jakiś czas wartość temperatury w grupie 007 - 4 pole i sprawdzaj z odczytem w 17 Instruments -grupa 003, pierwsze pole. To, że temperatura lekko spada to wcale nie oznacza, że termostat jest walnięty - wszystko zależy od warunków i wskazań porównawczych z czujnikiem G2 w 17 Instruments. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 no ok ale widze że silnik mi sie grzeje max do 80 a wartości o których mówisz sie zgadzają takze czujniki są chyba OK .. z resztą już kupiłem termostat.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 no ok ale widze że silnik mi sie grzeje max do 80 a wartości o których mówisz sie zgadzają takze czujniki są chyba OK .. z resztą już kupiłem termostat.... a ja widzę, że temperatura w logu 007 wynosiła 86,4*C (przed logiem z pewnością więcej i jeśli wtedy silnik był na postoju chłodzony wiatrakiem to nic dziwnego, że spadała). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 no ok ale widze że silnik mi sie grzeje max do 80 a wartości o których mówisz sie zgadzają takze czujniki są chyba OK .. z resztą już kupiłem termostat.... a ja widzę, że temperatura w logu 007 wynosiła 86,4*C (przed logiem z pewnością więcej i jeśli wtedy silnik był na postoju chłodzony wiatrakiem to nic dziwnego, że spadała). wczoraj chcielismy zrobić komplet logów to nie chciał osiagnąć juz 80 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwas 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ostatnio miałem problem z przerywaniem w momencie przyśpieszania na początku było to delikatne i rzadkie, z czasem się nasiliło, pomogła wymiana świeć. Motor 2.4 z gazem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ostatnio miałem problem z przerywaniem w momencie przyśpieszania na początku było to delikatne i rzadkie, z czasem się nasiliło, pomogła wymiana świeć. Motor 2.4 z gazem toś palnął przy kopciuchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanson1982 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 hmmm... to może wystarczy założyć gaz?? [br]Dopisany: 07 Kwiecień 2010, 10:17_________________________________________________Po wymianie termostatu (jednak był padnięty) i zrobieniu logów założyłem nowy wątek: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_logi_do_analizy_silnik_przerywa_szarpie-t129452.0.html Może teraz ktoś wpadnie na pomysł co to może byc.... ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się