Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Błąd ABS pompowtryskiwacze ?? Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Problem polega na tym że po przejechaniu 3 km, bądź na zimnym silniku przeważnie po deszczu zapala się ABS i ESP. Podpiąłem Vaga i na sterowniku ABS wyrzucił błąd: 18265 Sygnał ładowania - błędna wiadomość z silnika. Czytałem kiedyś na Forum że jeżeli Sterownik Silnika poda złe wartość do np Sterownika ABS/ESP to wyrzuci błąd. Po darzyłem dalej tą ścieżka i sczytałem błędy z sterownika Silnika no i proszę 17672 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit (control limit exeeded).

OTO Logi zobaczcie oceńcie wg mnie za duży beep na gr 23 co z tym zrobić:

1

131yd.jpg

13 drugi LOG

132p.jpg

18

56823972.jpg

23:

84860201.jpg

Co zrobiłem:

Sprawdziłem opór przewodów od Sterownika Silnika do kostki przy bloku Silnika; od kostki do pompowtryskiwaczy; od kostek pompowtryskiwaczy do sterownika Silnika opór ok 1 OHM

napięcie ok 0,1 V

wyczyściłem kostki przy pompkach

Pozdrawiam Piotrek

[br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 20:00_________________________________________________Ma ktoś jakiś pomysł ??

Opublikowano

Podczas zapalania (nie zawsze) wyświetla na czerwono wykrzyknik w kółku i pika 3 razy dodatkowo zapalają się kontrolki ABS i ASR. Później wszystko gaśnie i nie ma problemu. Sprawdzałem vag -iem i nie ma żadnych błędów!! Czy ktoś może pomóc

Opublikowano

A ten wykrzyknik w kółku ma po bokach takie jakby nawiasy jak tak to ta kontrolka zaświeca sie jak jest mały poziom płynu hamulcowego lub zdarte klocki hamulcowe sprawdz to.Mi jak ciekły tylne zaciski co w audi jest czeste szczególnie jak się zostawia na zaciągniętym ręcznym to tak miałem że pikało 3 razy i zaświecało się. A co do ASR i ABS powinnu po zapaleniu samochodu zaświecić się i zgasnąć po około 2 sekundach jeżeli tak masz to tu wszystko ok.

Opublikowano

Podczas zapalania (nie zawsze) wyświetla na czerwono wykrzyknik w kółku i pika 3 razy dodatkowo zapalają się kontrolki ABS i ASR. Później wszystko gaśnie i nie ma problemu. Sprawdzałem vag -iem i nie ma żadnych błędów!! Czy ktoś może pomóc

słabe akku, słabe łdowanie, uszkodzenie rozrusznika (tulejki lub przebicie)

Opublikowano

Płyn hamulcowy OK. Od klocków zużytych jest żółte oznaczenie. Ładowanie 14,2-14,4V. Bez ładowania 11,8V Nie wiem co jeszcze. Problem pojawia się gdy zaczyna robić się zimno

Opublikowano

jak jest zimno rozrusznik ma ciezej krecic

potrzebuje wiecej prądu i nastepuje duzy spadek napiecia

dlatego też kontrolki swirują

ja stawiam na rozrusznik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...