pietrek505 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam. Problem polega na tym że po przejechaniu 3 km, bądź na zimnym silniku przeważnie po deszczu zapala się ABS i ESP. Podpiąłem Vaga i na sterowniku ABS wyrzucił błąd: 18265 Sygnał ładowania - błędna wiadomość z silnika. Czytałem kiedyś na Forum że jeżeli Sterownik Silnika poda złe wartość do np Sterownika ABS/ESP to wyrzuci błąd. Po darzyłem dalej tą ścieżka i sczytałem błędy z sterownika Silnika no i proszę 17672 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit (control limit exeeded). OTO Logi zobaczcie oceńcie wg mnie za duży beep na gr 23 co z tym zrobić: 1 13 drugi LOG 18 23: Co zrobiłem: Sprawdziłem opór przewodów od Sterownika Silnika do kostki przy bloku Silnika; od kostki do pompowtryskiwaczy; od kostek pompowtryskiwaczy do sterownika Silnika opór ok 1 OHM napięcie ok 0,1 V wyczyściłem kostki przy pompkach Pozdrawiam Piotrek [br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 20:00_________________________________________________Ma ktoś jakiś pomysł ??
the_troll Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Podczas zapalania (nie zawsze) wyświetla na czerwono wykrzyknik w kółku i pika 3 razy dodatkowo zapalają się kontrolki ABS i ASR. Później wszystko gaśnie i nie ma problemu. Sprawdzałem vag -iem i nie ma żadnych błędów!! Czy ktoś może pomóc
IDUAL Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 A ten wykrzyknik w kółku ma po bokach takie jakby nawiasy jak tak to ta kontrolka zaświeca sie jak jest mały poziom płynu hamulcowego lub zdarte klocki hamulcowe sprawdz to.Mi jak ciekły tylne zaciski co w audi jest czeste szczególnie jak się zostawia na zaciągniętym ręcznym to tak miałem że pikało 3 razy i zaświecało się. A co do ASR i ABS powinnu po zapaleniu samochodu zaświecić się i zgasnąć po około 2 sekundach jeżeli tak masz to tu wszystko ok.
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Podczas zapalania (nie zawsze) wyświetla na czerwono wykrzyknik w kółku i pika 3 razy dodatkowo zapalają się kontrolki ABS i ASR. Później wszystko gaśnie i nie ma problemu. Sprawdzałem vag -iem i nie ma żadnych błędów!! Czy ktoś może pomóc słabe akku, słabe łdowanie, uszkodzenie rozrusznika (tulejki lub przebicie)
the_troll Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Płyn hamulcowy OK. Od klocków zużytych jest żółte oznaczenie. Ładowanie 14,2-14,4V. Bez ładowania 11,8V Nie wiem co jeszcze. Problem pojawia się gdy zaczyna robić się zimno
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 jak jest zimno rozrusznik ma ciezej krecic potrzebuje wiecej prądu i nastepuje duzy spadek napiecia dlatego też kontrolki swirują ja stawiam na rozrusznik
pietrek505 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2010 wymiena pompki pomogła, Pozdrawiam temat off
Norbunio Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 hej troche odgrzebie temat, ale mam podobny problem, jaka pompe wymieniles, jaka jest jej pelna nazwa ?
pietrek505 Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Opublikowano 26 Marca 2012 DAJ LOG 013 018 004 018 023 stat i dynamiczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się