mateeq Opublikowano 24 Czerwca 2007 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Witam, W ostatnich postach po analizie logów pisaliście, że mam do wymiany przepływomierz. Problem polega na tym, że przepływomierz był ostatnio zmieniany (przez mechaniora :/ ) na nowy i ten niestety prawdopodobnie padł. (Przepływomierz to BOSCH więc myślałem, że nie będzie kłopotu). Postanowiłem zajrzeć dzisiaj do niego mając w ręce stary przepływomierz (niesprawny wg mechanika) również BOSCH. Co się okazało one różnią się numerami części, a nawet różnią się trochę wyglądem samej końcówki Wydaje mi się, że nie powinno tak być Chciałem sprawdzić na kompie po numerze części ale nie moge, może Wam się uda: Stary przepływomierz: F 00C 262 047 Nowy przepływomierz BOSCH po dwóch miesiącach: F 00C 262 025 ------------------- Powiedzcie mi, czy dobrze myśle, że powinienem go oddać mechanikowi na gwarancji?? Dodam, że po przepięciu lmm nie widać w praktyce żadnej różnicy jeśli chodzi o dynamikę. PozdraVWiam temat poprawiony !
Gość Murzyn Opublikowano 24 Czerwca 2007 Opublikowano 24 Czerwca 2007 jest zle, natomist logi z takim probkowaniem, to jedynie do kosza sie nadaja!
pre_pl Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 003 powinno być w komplecie z 008 i 011, łatwiej ocenić sytuację :th:
mateeq Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2007 Dorzuce logi które zrobiłem przy okazji... (bez 011) Fakt wiem, że próbkowanie do kitu ale jak zobaczyłem to już było za późno na poprawę. ;( Proszę o pomoc w miarę możliwości, jeśli to nie będzie możliwe to zrobie te logi jeszcze raz, ale bede musiał znowu zmieniac lmm, a bez narzedzi to jest.... . No i czy w ogóle jesteście mi w stanie powiedzieć czy ta przepływka jest od mojego modelu? Bo coś mi się wydaje, że to jest od 1,9 ale nie mogę tego sobie potwierdzić. No i ewentualnie czy ma prawo dobrze działać skoro nawet się troche różni kształtem. Generalnie to sam nie wiem czy ta przepływka padła czy poprostu jest zła. Poniżej reszta tych logów: F 00C 262 047 -------- F 00C 262 025 Pzdr
Gość Murzyn Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 sorki, ale Twoje logi to jak narazie abstrakcja totalna!! Zrob porzadne, bo iby przeplywka nie daje rady, turbo laduje kox i dawki sa ciut wieksze. Albo masz auto po programie z wysrana przeplywka, albo nie wiem co Logi 3,7,8,11 to podstawa do diagnozy
pre_pl Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 no cóż... wskazania w 008 nie są zbyt optymistyczne dla tej przepływki...
SebMis Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 dawki paliwa na pewno większe niż seria, turbinka dmucha więcej niż seria, a przepływka raczej za mało pokazuje przy takim ciśnieniu doładowania
mateeq Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2007 Murzyn, twoja wersja wydaje się wielce prawdopodobna, pisałem kilka tematów wyżej, że mam auto prawdopodobnie po chipie WENDLANDa bo jest wlepka na obudowie kompa. To by się zgadzało, no ale teraz dochodzi ta przepływka. Sam nie wiem. To co proponujecie w takim razie z tym zrobic? Edit: Zrobiłem jeszcze raz te logi, więc po kolei: 011 Powiedzcie czy te różnice w doładowaniu przy obrotach 1500-2000 to jest sprawa normalna? Wydaje mi się, że te wartości powinny byc równe a nie są. Fakt czuc, że przy wciśniętym gazie auto ma cholernego muła do 2000obr a potem dopiero zaczyna ciągnąc, ale słyszałem gdzieś, że te silniki tak mają. Teraz już nie wiem... 010 008 003 No i 007 (statyczne) mam nadzieje, że teraz logi wyraźniejsze I jak ten przepływomierz teraz wygląda? Pzdr
SebMis Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 teraz logi pierwsza klasa :oklaski: ale następna wiadomość jest niestety niemiła: termostat do wymiany !!! przepływka lekko zaniża przy wyższych obrotach, ale słyszałem że "ten model tak ma" musisz najpierw zadbać o odpowiednią temperaturę i potem działasz dalej
mateeq Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2007 Dzięki za coraz to ciekawsze nowinki termostat do wymiany !!! To chodzi o ostatnią pozycję z grupy 007, tak? Słuchajcie, czyli na tym etapie można stwierdzic, że generalnie przepływomierz mierzy poprawnie? Najgorsze jest to, że jak przepne na stary przepływomierz, ponoc zepsuty, to nie czuc różnicy :/ . No i jeszcze coś mnie niepokoi ta grupa 008, nie wydaje Wam się, że jest tam trochę namieszane? No i jeszcze jedno, tą różnicą w ciśnieniu przy obrotach 1500-2000 z 011 to się nie przejmowac? Pozdrawiam.
SebMis Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 No i jeszcze jedno, tą różnicą w ciśnieniu przy obrotach 1500-2000 z 011 to się nie przejmowac? turbina nie napompuje Ci nagle z niczego, poza tym musi się troszkę "rozpędzić" a to chwilę trwa tak zwana "turbodziura"[br]Dopisany: 27-06-2007, 11:29:05_________________________________________________ To chodzi o ostatnią pozycję z grupy 007, tak? oczywiście że tak, temperatura płynu chłodzącego powinna być w granicach 90*C a 75 to zdecydowanie za mało, chyba że nie rozgrzałeś auta i robiłeś logi na zimnym [br]Dopisany: 27-06-2007, 11:30:49_________________________________________________ Słuchajcie, czyli na tym etapie można stwierdzic, że generalnie przepływomierz mierzy poprawnie? Najgorsze jest to, że jak przepne na stary przepływomierz, ponoc zepsuty, to nie czuc różnicy :/ . poprawnie w 100% jest wtedy gdy w grupie 003 pozycja 3 jest równa pozycji 2, u Ciebie jest nieznacznie mniejsza, a te przpływki niestety lekko zaniżają :/ logi ze starej były w wpozycji 3 o połownę mniejsze niż żądana a to na pewno za mało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się