mustang2560 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 Witam wszystkich..Mam pytanie czy tego typu moduły nie powodują zapalania sie komunikatu przepalonej żarówki?I Czy ktos wie w jaki sposób podłączyć taki moduł pod bixenony z włącznikiem auto i funkcją zmierzchu?Chodzi mi o to aby swiatła dzienne zapalały się dopiero po włączeniu przełącznika w pozycję auto a nie po uruchomieniu silnika. No i jeszcze co sądzicie o czymś takim Moduł świateł długich do jazdy dziennej DRL03 CAN (3110154384) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Kazik123 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 kolego mustang polecam http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/montaz-modulu-drl-swiatlach-drogowych-265895/ robota na 1godz. i gotowe
mustang2560 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 dzięki.Ciekawy opis-nie znalazłem go wcześniej:) Ale ja mam w aucie funkcję coming-home i nie mogę zamontować włącznika drl .Pewnie występują z tą i z tą funkcją ale chyba bedzie ciezko znalezc..
Kazik123 Opublikowano 23 Marca 2013 Opublikowano 23 Marca 2013 włacznik drl jest opcjonalnie, moduł odpala po uruchomieniu silnika i gaśnie po włączeniu postoju lub mijania zależy gdzie podepniesz ja mam moduł bez coming home
ucho.77 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 dzięki.Ciekawy opis-nie znalazłem go wcześniej:) Ale ja mam w aucie funkcję coming-home i nie mogę zamontować włącznika drl .Pewnie występują z tą i z tą funkcją ale chyba bedzie ciezko znalezc.. przełącznik CLH/DRL znajdziesz wystarczy poszukać napisz do kolegi Dijm może znajdzie taki włącznik:wink: ---------- Post dopisany at 07:33 ---------- Poprzedni post napisany at 06:50 ---------- http://a4-klub.pl/members/djim-29993/
snajper007 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 W związku z tym, że nie znalazłem przekaźnika na 4 nóżki (NO), więc przerobiłem płytkę na dwa identyczne przekaźniki (5 nóżek). Gdyby ktoś był chętny, mogę wysłać plik dxf płytki PCB. Swoją wyfrezowałem na ploterze, frezem grawerskim 0,2mm.
oooprzemekooo Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Mozna prosić o ponowne wstawienie zdjęć
Goofy Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Kolego wrzuc jeszcze raz fotki Wysłane za pomocą Commodore 64
aker Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 Kupiłem żarówki do kierunkowskazów ledowe OSRAM P21W LED 6000K BA15s 7556CW WysyĹka w 24h ! (5144295739) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.i założyłem w przedniej lampie i kierunek szybciej miga.Wiecie jaka jest przyczyna ? nie mam funkcji spalonych żarówek.
Goofy Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 Kupiłem żarówki do kierunkowskazów ledowe OSRAM P21W LED 6000K BA15s 7556CW WysyĹka w 24h ! (5144295739) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje.i założyłem w przedniej lampie i kierunek szybciej miga.Wiecie jaka jest przyczyna ? nie mam funkcji spalonych żarówek. Dioda bierze mniej prądu i dlatego szybciej miga
aker Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 To w takim przypadku co trzeba zastosować żeby dobrze migały.
Goofy Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 To w takim przypadku co trzeba zastosować żeby dobrze migały.Kurcze, kiedyś czytałem o tym ale nie pamietam, chyba opornik na kabelek lutowali, lub coś w tym stylu
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 To w takim przypadku co trzeba zastosować żeby dobrze migały. Taki rezystor jak umieścisz to oszuka CANBUS: http://allegro.pl/rezystor-filtr-canbus-led-uniwersalny-gratis-re03-i5959404098.html Pozdr.
Kacza Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 A czy ktos podłączał ten przekaznik od kogiela pod ori wlącznik CLH + DRL ? Nie mialem w oryginale wlacznika drl dla tego kupilem ten przekaznik. Teraz w rece wpadl mi wlacznik. Jakies pomysly jak to sensownie podpiąć ?
pawelosinski83 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) przełącznik oryginalny DRL "puszcza" masę, bodajże na pinie nr 3. Moduł potrzebuje "+" do aktywacji, musisz więć to "zamienić". Puszczasz plusa przez przekaźnik, a sam przekaźnik wyzwalasz przełącznikiem. Cewka przekaźnika z jednej strony do włącznika DRL (masa), z drugiej do +12V po zapłonie/po uruchomieniu silnika. Styki zwierny: z jednej strony do modułu (wyzwalanie +12V) z drugiej tak smao jak cewka: +12V po zapłonie/po uruchomieniu silnika. Na cewce przekaźnika daj też koniecznie diodę prostowniczą "kreską" do plusa. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez pawelosinski83
władysław Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 (edytowane) Witam. Planuję wsadzić do swoich zwykłych lamp valeo soczewkę bixenon mini h1 z hrf, a że mam moduł drl 30%na światła drogowe to zadałem im pytanie, co z przesłoną bixa w takiej sytuacji. odpowiedzieli mi, że albo moduł zdemontować albo wsadzić przekaźnik w taki sposób: Przekaźnik samochodowych 30/40A 12V 5 pin 86 - masa 87 - zasilanie świateł drogowych, 85 - zasilanie świateł mijania 30 - zasilanie do przysłony soczewki. Nie udało mi sie już dopytać, jak to później będzie działać wszystko, tzn. czy czy światła długie będę miał podwójne czy nie, czy na długich H7 będą tylko światła dzienne? Jest mi ktoś w stanie z tego opisu podłączenia powiedzieć?? Edytowane 15 Października 2016 przez władysław
pawelosinski83 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 85 zamień z 86 Na dziennych jak włączysz drogowe to tylko h7 zaświeci, na mijania h7 + przysłona zadziała. Bez włączonych mijania przesłony nie zadziałają. Wysłane przy użyciu Tapatalka
roball Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Pytania do eksperta można zadawać mailowo: [email protected] Czy zgodne z prawem jest stosowanie urządzeń włączających po zapaleniu silnika światła drogowe(długie) z mocą 30%, które to mają zastępować światła do jazdy dziennej? Pojawia się wiele tego typu urządzeń w sprzedaży i można spotkać wiele jeżdżących z tak zaświeconymi światłami długimi na drodze, ale czy nie grozi to mandatem lub utratą dowodu rejestracyjnego? Tego typu rozwiązanie nie jest zgodne z prawem i rzeczywiście grozi mandatem lub zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego. W ciągu dnia można używać albo świateł mijania albo - lepiej - dedykowanych świateł do jazdy dziennej. Takie światła musza mieć homologację (oznaczenie RL). Światła drogowe maja inny rozsył światłości niż światła do jazdy dziennej. Ponadto zasilanie żarówek halogenowych niższym napięciem skraca ich żywotność gdyż proces halogenowy nie zachodzi w pełni. A co najważniejsze nie ma z tego tytułu dużej oszczędności energii, gdyż rezystancja włókna żarówki silnie zmienia się z temperaturą. Żarówka świeci znacznie słabiej, a pobiera tylko nieco mniej energii. Reasumując: Takie rozwiązanie nie jest ani legalne ani dobre. Źródło: http://www.swiatla.its.waw.pl/Pytania_do_eksperta,3144.html
andrzej104513 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Potrzebuje pomocy ,od 2dni mrugają mi żarówki od długich gdy wyłączę drl jest ok.W dzień palą się xenony i mrugają żarówki od długich a powinny palić się tylko żarówki ,co może być nie tak.Mam dokładany moduł drl 30%
GreGoriO Opublikowano 15 Stycznia 2017 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Sam sobie odpowiedziałeś, dołożony moduł....Sprawdź jeszcze raz połączeniaWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się