KYLOMC Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam !!! CCCO to moje drugie wozidło , wcześniej był WV GOLF II 1.3 NZ Szczerze jebało się co chwila . Teraz jest CCCO i prawdopodobnie nie zmienię marki Moja CCCO ma silniczek 1.8T AEB z 98r. Kupiony w 2010 luty i jak na razie nie ma grubych awarii Wyposażenie Standardowe -kolor Diamond Blue -centralny zamek -2airbag -klimatronik -ABS -2 x el.szyby -el.lusterka -1x podłokietnik Wykonane zmiany: CB Radio Ściema Szyb Lampy Przednie POLIFT Podłokietnik Przedni Podgrzewane lustra Tłumik Sport ProPerfekt typ II Wskaźnik Doładowania Felgi 18'' Borbet BS Gwint TuningArt LPG Planowane mody : FMIC Większa turbinka K04 ? ... Foty : Sesja 2011-06-24 Nowe felgi 2013-06-01 Na sprężynach obniżających .. Tu na gwincie tuningArt
Piter.d 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zabierz ze sobą kobietę na przejażdżkę będzie pachnieć :>
Bogumił Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Chcesz propozycję modów? Oto one (na dobry początek miłego użytkowania ): 1. najważniejsza rzecz to kierownica obszyta skórą albo dodatkowo zmiana na S-line (trój ramienna), 2. podłokietnik przedni (bo jak piszesz masz tylko jeden - domyślam się, że w tylnej kanapie). Osobiście nie podoba mi się przeróbka reflektorów typu "bad look", te brewki trochę tandetą zalatują.
.Szczepan. Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Dobra baza na dalsze mody. Zerwał bym te brewki, i myślał bym nad jakąś nową felą.
majkel_majki Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Całkiem spoko biedak jak dla mnie to przydałoby się obszyć kierownicę skórą i wymienić radio na oryginalne albo jakieś niegryzące się z deską rozdzielczą i te brewki faktycznie do wyrzucenia bo zalatuje małomiasteczkową beemką. Te piętnastki, na których stoi auto proponuję obuć w zimówki, a na lato kupić ładny komplet drugich kół 16 albo 17 cali bo na większych ładnie wygląda, ale to nie jazda.
PABLO Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Przede wszystkim ładna fela na lato min. 17" i koniecznie zdejmij te brewki. Co to za halogeny
KYLOMC Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 brewki juz byly jak kupilem nawet mi one nie przeszkadzaja he ... a co do felunku to gdzies za 3 miesiace a halogeny to ktos sam se zrobil
PABLO Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 brewki juz byly jak kupilem nawet mi one nie przeszkadzaja he ... a co do felunku to gdzies za 3 miesiace Mi też nie przeszkadzały jak kupiłem a4ke, zobacz u mnie w temacie
lewy_jelcz Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 A czy DOA to nie czasem Oława ? Kup sprężyny KW -30 mm (jak dobrze trafisz to za 250 zł), felgi 17stki na lato i kierownica od S-line. Moim zdaniem możesz zacząć od tego. Jeżeli chcesz większe mody to śmigaj do Dynosoftu na Psie Pole po chip-a i jeszcze troszkę koników dojdzie . Ładne lampy ale brewki wszystko psują! I proszę, nie wkładaj do nich jakiś niebieskich xeno-HIDów 6000 albo więcej bo już patrzeć nie mogę jak ludzie na tym jeżdzą i świecą na niebiesko. W sumie masz soczewki więc oryginalna barwa 4300 będzie ekstra wyglądała! Obniżenie -30mm i kiere możesz sobie podpatrzeć u mnie, felg jeszcze się nie dorobiłem
KYLOMC Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ja jestem jelcza ale mieszkam we wro he jeszcze sie zastanowie z tymi brwiami
majkel_majki Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Do tego minimum 17' to bym podchodził z dystansem, szczególnie jeżeli robisz dużo km, a nie głownie patrzysz na samochód, idzie dostać qrwicy jeżdżąc po różnych nawierzchniach lepszych i gorszych. Wiem, że tu pośród niektórych panuje kult wielkiego koła, ale szkoda nerwów, felg i zawieszenia, moje zdanie
Bogumił Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Ja też uważam, że w naszych warunkach "wielkie" felgi to przerost formy nad treścią, za dużo "lat" nas dzieli od niemieckich równych autostrad - szkoda keszu. Ale te brewki to naprawdę tandeta jakich mało - masz w miarę ładne lampy szkoda psuć takiego widoku.
maja-m Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Jak dla mnie choć te zdjęcia mi coś nie grają bo tu troszku czarna a tu bardziej granatowa no ale może światło, I czemu nie ma z przodu poliftowego zderzaczka, nie zakładali od 98? O fele aż się prosi, dziś u we Wrocku widziałem eske i zakochałem sie w tym felunku jak zobaczyłem go na żywo a wczesniej mi nawet nie podchodził więc proponuje ci taki Brewki (każdy ma inny gust )
Bogumił Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zderzak jest "normalny" dla tej wersji, maja-m co Ty w nim widzisz czego ja nie zauważam?
lewy_jelcz Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Do tego minimum 17' to bym podchodził z dystansem, szczególnie jeżeli robisz dużo km, a nie głownie patrzysz na samochód, idzie dostać qrwicy jeżdżąc po różnych nawierzchniach lepszych i gorszych. Wiem, że tu pośród niektórych panuje kult wielkiego koła, ale szkoda nerwów, felg i zawieszenia, moje zdanie To racja. Dla mnie jak na nasze warunki to max 17. Ja na tę chwilę jeżdzę ba 15stkach i już czasem boje się o felgi i opony. Do dopiero 19stki jak ktoś zakłada. Inna sprawa jak masz 2 auta- jeden do zabawy, drugi do normalnej jazdy...[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2010, 09:12_________________________________________________ ja jestem jelcza ale mieszkam we wro he jeszcze sie zastanowie z tymi brwiami Jak kiedys będziesz chciał zobaczyć różnicę między naszymi silnikami to daj znać. Ciekawi nie jak jeżdżą 150tki...
KYLOMC Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 pewnie Jak kiedys będziesz chciał zobaczyć różnicę między naszymi silnikami to daj znać. Ciekawi nie jak jeżdżą 150tki... jak bede jechał do jl to dam znac , a co do różnicy to twój pewnie lepszy:D
maja-m Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zderzak jest "normalny" dla tej wersji, maja-m co Ty w nim widzisz czego ja nie zauważam? Myślałem że od tego rocznika jest już zakładany ten z halogenami
Bogumił Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Zderzak z halogenami był montowany w modelach po II lifcie ( rocznik 98' to tylko I lift).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się