Maciek80 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Nie mam pojęcia o co Ci chodzi Ja mówię o tym, że do tak dużych felg (18"), zawieszenie musi być chociaż minimalnie obniżone. W innym wypadku auto stoi wysoko jak traktor. Dlatego napisałem, że razem z kołami powinieneś kupić sprężyny obniżające o jakieś 30mm. Oczywiście najlepiej całe zawieszenie, jakiś markowy gwint Ale to już potężna kasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 chodzi mi o uzasadnienie dlaczego niby auto stanie wysoko jak traktor????? tu widzisz jak zmienia sie wysokosc calego kola wiec chodzi mi o to ze reszta to zludznie optyczne :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Artur, tu chodzi o aspekt wizualny. Niższy profil czyli mniej gumy oznacza podkreślenie "japy" między kołem a brzegiem błotnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek80 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Artur, tu chodzi o aspekt wizualny. Niższy profil czyli mniej gumy oznacza podkreślenie "japy" między kołem a brzegiem błotnika Kolega dobrze to określił. Olej te swoje tabelki bo one na nic się nie przydadzą. Kupisz 18", założysz na standardowy zawias to wtedy zrozumiesz o co chodzi :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 wiem ale denerwuja mnie komentarze typu allroad chociaz ja jeszcze tych felg nie mam :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Ty się nie denerwuj tylko zbieraj na obniżenie zawiasu Ja również przez to przechodziłem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek80 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 No ale taka prawda, będzie allroad. A to i tak grzeczne określenie. Bo to wygląda jak traktor albo wóz drabiniasty, wygląda tak, że zamiast lansu wzbudza tylko uśmiech politowania, jak WIEJSKI TUNING! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 E tam przesadzasz :gwizdanie: Wyluzuj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek80 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 kul bajerka ziomuś :> Nie róbmy już koledze burdelu w temacie Żeby nie było OT to napiszę, że wypasiony jest ten przedni zderzak, stawiam go na równi z S-line Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 nowe fotki + wnetrze :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chuck Norris 12 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Fajnie że radyjko Concert (uwierz to nie każdy ma ), a tak po za tym to nie jestem zwolennikiem jasnych wnętrz i drewna. Skóra ładna jasna, kumpel taką miał w A6 prezentowała się super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Concert II byl dokladany przeze mnie z instalacja po wzmak + sam robilem RDS w Fis`ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chuck Norris 12 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Czyli też miałeś na początku chorusa?? Audi się ośmiesza robiąc takie coś w modelach już po 2000r. Ja się przymierzam do kupna Concerta, ale ciężko jest znaleźć kodowane pod BOSE, a vagowanie to nie moja najlepsza strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 prosze o rade jakie fele wybrac: mam7 czy rs4 takie: http://allegro.pl/item1017036853_model_new_rs4_yokohama_toyo_oryginalne_fv_22.html Chodzi mi o 18". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 to już lepiej RS4 niż mam7.... a miało być mam8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 MAM8 jest maksymalnie oklepane, maksymalnie zreplikowane (ostatnio widziałem chyba 14" ) i w ogóle nie są już trendy MAM nuvo są ładne przy ciemnym lakierze a wzór RS4 to taka bezpieczna propozycja. Powyżej 17" wyglądają zawsze dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 dobra decyzja juz zapadla beda fele RS4 18" i na to gumy 225/40/18 mam nadzieje ze jakos to bedzie wygladac :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 dobra decyzja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Na tym VT wyszo za***iście - furka od razu inaczej wygląda. Gratuluję wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 fele 18" juz na aucie Foto narzie takie bo innych nie mam na 1stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się