triptofan Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam! Mam prośbę o analizę logów. Samochód to Golf IV (ALH) teścia. Problem: auto traci moc po osiągnięciu 120 km na godzinę. Podłączyłem się VAGiem i o to są błędy: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal P0101 - 35-10 - - - Intermittent W miarę własnej wiedzy i możliwości zrobiłem logi, które poniżej umieszczam. Błędy występują sporadycznie. Po skasowaniu błędów podczas robienia logów nic znowu nie wyskoczyło. Z tego co widzę, turbina zachowuje się dziwnie, może jest problem z zaworem N75, bo rozbieżność ciśnień on/off w 10-15 mbar chyba jest za mała, jeśli ktoś z fachowców mógłby zerknąć jednym okiem, będę wdzięczny dynamiczne: 000 http://www.postimage.org/image.php?v=PqJeOCr 001 http://www.postimage.org/image.php?v=aVuRg70 003 http://www.postimage.org/image.php?v=TsVxuJ 004 http://www.postimage.org/image.php?v=PqJgepA 008 http://www.postimage.org/image.php?v=aVuShYJ 010 http://www.postimage.org/image.php?v=PqJgARS 011 http://www.postimage.org/image.php?v=aVuSBVS bs: 000 http://www.postimage.org/image.php?v=TsWhTr 003 http://www.postimage.org/image.php?v=TsWmSJ 004 http://www.postimage.org/image.php?v=PqJhbh0 011 http://www.postimage.org/image.php?v=TsWGPS
spanky Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 statyczny kat wtrysku do poprawy ... logi dynamiczne na smietnik ... poczytaj jak powinno sie prawidlowo je zrobic ...
triptofan Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Dzięki. A co jest nie tak z logami, może są za "mało dynamiczne"? Na 3 biegu 1500 obrotów, gaz do dechy - start i przy 4200 - stop? Czy każda grupa powinna być logowana oddzielnie, czy można po kilka naraz? Niby jest videostory jak to powinno się robić, ale nie mogę tego filmiku ściągnąć.
czaja77 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 witaj temperatura silnika ok 90 c ,3 bieg obroty 1500 but cały czas w podłodze i logujesz do ponad 4tys każdy osobno
triptofan Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Dodaje poprawione logi dynamiczne: 000 - http://www.postimage.org/image.php?v=aVAjjRr 001 - http://www.postimage.org/image.php?v=gxa99E0 003 - http://www.postimage.org/image.php?v=Ts6noLr 004 - http://www.postimage.org/image.php?v=PqNVTS9 008 - http://www.postimage.org/image.php?v=aVAqOhr 010 - http://www.postimage.org/image.php?v=aVAuaiA 011 - http://www.postimage.org/image.php?v=gxa9Iz0
Sztomel Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 zmienna geometria turbosprężarki zaczyna się przycinać - trzeba zdrowo przegonić silnik na wysokich obrotach, na początek przewietrz jednak turbosprężarkę na wysokich obrotach - ale na serio - daj mu w d*pę konkretnie - pogoń się z kimś na drodze przez dłuższy czas. Potem wklej logi i zobaczymy jak dmucha turbo i jakie wtedy będą wskazania przepływki. Jest jeszcze na tyle dobrze, że może się obyć bez ingerencji w turbinkę.
triptofan Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Dzięki. Teść mówi, że turbina była dość niedawno czyszczona, ale tryb jazdy teścia jest specyficzny, nie jeździ dalej niż do sklepu, co w Siedlcach wynosi 5-10 km i 15-20 minut max. Raz na 3 miesiąca "dłuższa" wyprawa około 100km :> Problemem jest to, że po Świętach wrócilem do Niemiec gdzie ostatnio siedzę. Razem ze mną wrócił laptop z VAGiem . Pewnie spróbuję kontynuować, ale już latem na wakacjach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się