Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Golf IV (ALH) Pomocy, analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam prośbę o analizę logów. Samochód to Golf IV (ALH) teścia.

Problem: auto traci moc po osiągnięciu 120 km na godzinę.

Podłączyłem się VAGiem i o to są błędy:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-10 - - - Intermittent

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

W miarę własnej wiedzy i możliwości zrobiłem logi, które poniżej umieszczam.

Błędy występują sporadycznie. Po skasowaniu błędów podczas robienia logów nic znowu nie wyskoczyło.

Z tego co widzę, turbina zachowuje się dziwnie, może jest problem z zaworem N75, bo rozbieżność ciśnień on/off w 10-15 mbar chyba jest za mała, jeśli ktoś z fachowców mógłby zerknąć jednym okiem, będę wdzięczny :)

dynamiczne:

000 http://www.postimage.org/image.php?v=PqJeOCr

001 http://www.postimage.org/image.php?v=aVuRg70

003 http://www.postimage.org/image.php?v=TsVxuJ

004 http://www.postimage.org/image.php?v=PqJgepA

008 http://www.postimage.org/image.php?v=aVuShYJ

010 http://www.postimage.org/image.php?v=PqJgARS

011 http://www.postimage.org/image.php?v=aVuSBVS

bs:

000 http://www.postimage.org/image.php?v=TsWhTr

003 http://www.postimage.org/image.php?v=TsWmSJ

004 http://www.postimage.org/image.php?v=PqJhbh0

011 http://www.postimage.org/image.php?v=TsWGPS

Opublikowano

statyczny kat wtrysku do poprawy ...

logi dynamiczne na smietnik ... poczytaj jak powinno sie prawidlowo je zrobic ...

Opublikowano

Dzięki. A co jest nie tak z logami, może są za "mało dynamiczne"? Na 3 biegu 1500 obrotów, gaz do dechy - start i przy 4200 - stop?

Czy każda grupa powinna być logowana oddzielnie, czy można po kilka naraz?

Niby jest videostory jak to powinno się robić, ale nie mogę tego filmiku ściągnąć.

Opublikowano

witaj temperatura silnika ok 90 c ,3 bieg obroty 1500 but cały czas w podłodze i logujesz do ponad 4tys

każdy osobno :)

Opublikowano

zmienna geometria turbosprężarki zaczyna się przycinać - trzeba zdrowo przegonić silnik na wysokich obrotach,

na początek przewietrz jednak turbosprężarkę na wysokich obrotach - ale na serio - daj mu w d*pę konkretnie - pogoń się z kimś na drodze przez dłuższy czas. Potem wklej logi i zobaczymy jak dmucha turbo i jakie wtedy będą wskazania przepływki.

Jest jeszcze na tyle dobrze, że może się obyć bez ingerencji w turbinkę.

Opublikowano

Dzięki. Teść mówi, że turbina była dość niedawno czyszczona, ale tryb jazdy teścia jest specyficzny, nie jeździ dalej niż do sklepu, co w Siedlcach wynosi 5-10 km i 15-20 minut max. Raz na 3 miesiąca "dłuższa" wyprawa około 100km :>

Problemem jest to, że po Świętach wrócilem do Niemiec gdzie ostatnio siedzę. Razem ze mną wrócił laptop z VAGiem :). Pewnie spróbuję kontynuować, ale już latem na wakacjach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...