bart_ek Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 witam, jestem nowym posiadaczem B7 z silnikiem BRD 2.0 170KM z przebiegiem 170 tys.km. Po odpaleniu silnika na zimnym/ciepłym mam falujace obroty o ok. +/-40 i odczuwalny zapach spalin. Czyżby to byly wtryski? Ponadto słychać tykanie w silniku na biegu jałowym a szczególnie przy ruszaniu na samym sprzęgle. Podczas jazdy niesłyszalne. Auto do 2tys. obr wolno przyspiesza powyzej rowno i ladnie w calym zakresie. Jakies sugestie?
FiodoRR Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 witaj, brd to poroażka też sie nawalczyłem z moim wiec dam ci kilka rad ktore w przypadku mojego pomogły. 1. podnieś plastkiowa pokrywe silnika i zobacz czy auto "nie poci się" przy pokrywie zaworów, jeśli na łączeniu pokrywy bedą zacieki to odrazu kup uszczelke pokrywy zaworów i ją wymień. Dzieki tej wymianie u mnie auto odrazu szybciej wchodziło na obroty. Na 1 i 2 auto jest ociezale ale turbo powinno ci wstawac tak od 1900 obrotow. 2. u mnie tez bylo czuc spaliny. Czy czasem nie dymi ci sie spod maski? Jesli tak to masz to co u mnie, uszczelka przy pompie paliwa do wymiany. Jesli sie nie dymi to i tak sprawdz czy auto nie zostawia plam ropy/oleju na asfalcie jak je zostawisz. narazie tyle przychodzi mi do glowy pozdro i powodzenia :>
turdzi Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 odnosnie braku dynamiki to sprawdz tez wezyk podcisnien wychodzacy z pokrywy zaworow ( od strony kierowcy w polowie dekla ) tam tez lubi dmuchac. Z cykamiem bedzie ciezko bo takie dzwieki ciezko zdiagnozowac prze internet , zreszta wez sobie jeden dzien wolnego pojedz sobie do warszawy do pewnej firmy , zdjagnozuja ci auto i zrobia lajtowy program a zobaczysz bedziesz mial inne auto.
rafcisz Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Koledzy pomocy!!!!!!!!!!! mam Audi A4 2,0 TDI 140KM rok 2005. Zaczęło się od falującej pracy silnika,lecz podejrzewam że to była wina ropy którą tankowałem.Pojechgałem do stacji paliw ORLEN i tam zalałem do pełna ON WERWA,i od tamtej pory brak falującej pracy silnika. Lecz są dwie rzeczy które mię nie pokoją,o to one: - kiedy wyciszę radio i jade bardzo wolno na biegu drugim,i zacznę dodawać gazu to słychać lekki i krótki warkot,po czym słychać turbo doładowanie. - kiedy stoję na postoju i zaczynam naciskać gaz na biegu jałowym to obroty silnika dochodzą do o koło 3000 tyś./min. i dalej nie chcą iść.Kiedy jadę to na każdym biegu autko ciągnie powyżej 3000 tyś.obrotów na minutę.Tylko na biegu jałowym więcej jak 3000 tyś./min. nie chce ciągnąć.Czy tam jest specjalna blokada?Może jest dobrze tylko ja panikuję? Bardzo proszę o pomoc,autko było podłączone do komputera,ale komputer nie wykazał żadnego błędu. Czy coś nie tak?czy może tak musi być? Pozdrawiam
robi8385 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 kolego tak powinno byc do 3 tys na postoju ,a co do terkotu przypadkiem nie jest to bardziej lekki gwizd
rafcisz Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 kolego tak powinno byc do 3 tys na postoju ,a co do terkotu przypadkiem nie jest to bardziej lekki gwizd jest lekki gwizd,ale pierw słychać lekki terkot do 2 sekund a potem lekki gwizd chyba turbiny bo to chyba ona tak gwiżdze? ale ten krótki i lekko słyszalny terkot słychać w srodku autka jak jest kompletna cisza. a co do obrotów to kolego zdjełeś mi ciężar z serca,bo teraz wiem że co do obrotów jest ok [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2010, 22:09_________________________________________________ kolego tak powinno byc do 3 tys na postoju ,a co do terkotu przypadkiem nie jest to bardziej lekki gwizd jest lekki gwizd,ale pierw słychać lekki terkot do 2 sekund a potem lekki gwizd chyba turbiny bo to chyba ona tak gwiżdze? ale ten krótki i lekko słyszalny terkot słychać w srodku autka jak jest kompletna cisza. a co do obrotów to kolego zdjełeś mi ciężar z serca,bo teraz wiem że co do obrotów jest ok
bart_ek Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 z wstepnych ogledzin wynika ze przyczyna jest kolo dwumasowe. w jaki sposob mozna zrobic profesjonalna diagnoze zeby nie wpakowac sie w niepotrzebne koszty?
turdzi Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Bez rwania skrzynki , ciezko ...masz wibracje przy pelnym bucie z niskich obrotow ?
DZIĘDOBEREK Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 a te obroty do 3000 u mnie tego nie ma, w aso jest odnotowana softwareupdate w 2007r :mysli:
bart_ek Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 drgania mam tylko na biegu jalowym, na polsprzegle glosno slyszalny metaliczny dzwiek..
rafcisz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 morze hydraulika ci już pada?ja tak miałem w VW Passat wiem że to nie to samo co audi ale może jednak hydraulika? Koszta wymiany do Audi to nie mam pojęcia,do Passata zapłaciłem o koło 1000 zł. Powodzenia i pozdrawiam.
bart_ek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 problemem bylo sprzegielko kopresora klimy oraz padniete 2 pompowtryski. dziekuje za pomoc.
rafcisz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 problemem bylo sprzegielko kopresora klimy oraz padniete 2 pompowtryski. dziekuje za pomoc. kolego a czy zdradził byś koszta naprawy autka razem z naprawą?? lepiej zbierać takie informację.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się