Martin_Speed 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam mam pewien problemik z trzesieniem silnika... Na wolnych obrotach czuje jak silnik przekazuje jakies drgania nie regularne , tak jak by wiatrem zawialo raz z prawej raz z lewej... Dodam ze wtryski mam idealne wszystkie prawie przy 0.0 .Dwunas tez to nie jest bo nie ma drgan na kierownicy czy gdzies tam Przebieg 185 sprawdzony w ASO rok produkcji 12/2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 plecionka układu wydechowego poduszki silnika spr. kąt synchronizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 korekcja wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam mam pewien problemik z trzesieniem silnika... Na wolnych obrotach czuje jak silnik przekazuje jakies drgania nie regularne , tak jak by wiatrem zawialo raz z prawej raz z lewej... Dodam ze wtryski mam idealne wszystkie prawie przy 0.0 .Dwunas tez to nie jest bo nie ma drgan na kierownicy czy gdzies tam Przebieg 185 sprawdzony w ASO rok produkcji 12/2004 Tak jak juz kolega wczesniej napisal kąt synchro. Mialem identyczne objawy i to wlasnie bylo to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_Speed 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuloo 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Daj znać co było przyczyną tych objawów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 ja mialem poduszki i silnikiem telepalo i buda tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 zloguj grupy 004, 013, 018, 023 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_Speed 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Bylem u mechaniora i najprawdopodobniej bedzie poduszka pod silnikiem. Trzesienie nie jest mocne ledwo wyczuwalne ale jednak jest...Uzgodnilismy zeby narazie z tym jezdzic az sie nie pogorszy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 zanim wymienisz poduszke zrob logi ktore wskazalem. to taniej niz pakowac od razu pieniadze w czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hello123 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 spr. kąt synchronizacji czy to jest to co jest w 4 kanale na 4 pozycji ? (sprawdzane przy ustawieniu rozrządu) ? czy cos innego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuloo 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Co do telepania budą i silnikiem - (telepało na gorącym silniku a na zimnym nie) Przyszedł czas na wymianę rozrządu , przy okazji wymieniłem wszystkie filtry. Po wymianie rozrządu ku memu zdziwieniu okazało się że już nie telepie budą i silnikiem. Podejrzewałem właśnie poduszki ślinika i po wymianie rozrządu miałem się zabrać właśnie za to a jednak nie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Co do telepania budą i silnikiem - (telepało na gorącym silniku a na zimnym nie) Przyszedł czas na wymianę rozrządu , przy okazji wymieniłem wszystkie filtry. Po wymianie rozrządu ku memu zdziwieniu okazało się że już nie telepie budą i silnikiem. Podejrzewałem właśnie poduszki ślinika i po wymianie rozrządu miałem się zabrać właśnie za to a jednak nie trzeba Widocznie podczas wymiany rozrzadu przestawil ci sie kąt synchro w "tym dobrym" kierunku czyli w strone zera i telepanie ustalo. Chyba ze mechanik swiadomie to zrobil po wymianie. Ale sporo mechanikow tego nie robi z tego co sie orientuje. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 spr. kąt synchronizacji czy to jest to co jest w 4 kanale na 4 pozycji ? (sprawdzane przy ustawieniu rozrządu) ? czy cos innego ? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verpa 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 to i ja sie podepne. Telepie mi budą nierównomiernie, tylko na jałowym biegu. Nie odczuwam trzęsień na kierownicy, szarpnięć przy przyszpieszaniu czy zmienie biegów. Kąt synchro 0, -0,6 - sam ustawiałem. Wtryski ok - troche na 3 w bipach wieksze wartości do 25. Błędów na vagu nie ma. Co najciekawsze po zmianie obrotów z 882 na 861 telepanie znacznie ustało, czuć je teraz bardzo delikatnie, prawie ustały. Czym może być spowodowane telepanie? Czy zmniejszenie obrotów ma negatywny wpływ na pracę silnika? Zauważyłem też ostatnio zwiększone spalanie na fisie ~8l/100 w mieście po przejechaniu około 10km. Może ma wpływ na to ( wymiana egr, świece żarowe, termostat, czujnik temp. cieczy ). Czy może zaniżenie obrotów? Proszę o opinię. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się