Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nie wtryski, nie dwumas.....


Martin_Speed

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problemik z trzesieniem silnika... Na wolnych obrotach czuje jak silnik przekazuje jakies drgania nie regularne , tak jak by wiatrem zawialo raz z prawej raz z lewej... Dodam ze wtryski mam idealne wszystkie prawie przy 0.0 .Dwunas tez to nie jest bo nie ma drgan na kierownicy czy gdzies tam Przebieg 185 sprawdzony w ASO rok produkcji 12/2004 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pewien problemik z trzesieniem silnika... Na wolnych obrotach czuje jak silnik przekazuje jakies drgania nie regularne , tak jak by wiatrem zawialo raz z prawej raz z lewej... Dodam ze wtryski mam idealne wszystkie prawie przy 0.0 .Dwunas tez to nie jest bo nie ma drgan na kierownicy czy gdzies tam Przebieg 185 sprawdzony w ASO rok produkcji 12/2004 :)

Tak jak juz kolega wczesniej napisal kąt synchro. Mialem identyczne objawy i to wlasnie bylo to. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem u mechaniora i najprawdopodobniej bedzie poduszka pod silnikiem. Trzesienie nie jest mocne ledwo wyczuwalne ale jednak jest...Uzgodnilismy zeby narazie z tym jezdzic az sie nie pogorszy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim wymienisz poduszke zrob logi ktore wskazalem.

to taniej niz pakowac od razu pieniadze w czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do telepania budą i silnikiem - (telepało na gorącym silniku a na zimnym nie) Przyszedł czas na wymianę rozrządu , przy okazji wymieniłem wszystkie filtry. Po wymianie rozrządu ku memu zdziwieniu okazało się że już nie telepie budą i silnikiem. Podejrzewałem właśnie poduszki ślinika i po wymianie rozrządu miałem się zabrać właśnie za to a jednak nie trzeba :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do telepania budą i silnikiem - (telepało na gorącym silniku a na zimnym nie) Przyszedł czas na wymianę rozrządu , przy okazji wymieniłem wszystkie filtry. Po wymianie rozrządu ku memu zdziwieniu okazało się że już nie telepie budą i silnikiem. Podejrzewałem właśnie poduszki ślinika i po wymianie rozrządu miałem się zabrać właśnie za to a jednak nie trzeba :kox:

Widocznie podczas wymiany rozrzadu przestawil ci sie kąt synchro w "tym dobrym" kierunku czyli w strone zera i telepanie ustalo. Chyba ze mechanik swiadomie to zrobil po wymianie. Ale sporo mechanikow tego nie robi z tego co sie orientuje.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spr. kąt synchronizacji

czy to jest to co jest w 4 kanale na 4 pozycji ? (sprawdzane przy ustawieniu rozrządu) ? czy cos innego ?

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja sie podepne. Telepie mi budą nierównomiernie, tylko na jałowym biegu. Nie odczuwam trzęsień na kierownicy, szarpnięć przy przyszpieszaniu czy zmienie biegów. Kąt synchro 0, -0,6 - sam ustawiałem. Wtryski ok - troche na 3 w bipach wieksze wartości do 25. Błędów na vagu nie ma. Co najciekawsze po zmianie obrotów z 882 na 861 telepanie znacznie ustało, czuć je teraz bardzo delikatnie, prawie ustały. Czym może być spowodowane telepanie? Czy zmniejszenie obrotów ma negatywny wpływ na pracę silnika?

Zauważyłem też ostatnio zwiększone spalanie na fisie ~8l/100 w mieście po przejechaniu około 10km. Może ma wpływ na to ( wymiana egr, świece żarowe, termostat, czujnik temp. cieczy ). Czy może zaniżenie obrotów? Proszę o opinię. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...