Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Centralny raz jeszcze - schemat elektryczny.


Gambino

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

wiem, ze temat jest czesto poruszany bo przejzalem cale archiwum w tej sprawie.

Moj problem jest troszke inny:

Wpianelm sie z centralka do steowania zamkiem z pilota, w kable przy pompce (mam seryjny central ale tylko z kluczyka) - znalazlem dwa sterujace zamykaniem i otwieraniem i wszystko byloby ok ale w ostatniej chwili cos z kumplem spartolilismy, i zniknąl nam jeden plus na srodkowej kostce. Wymienilem maly bezpiecznik ktory ulegl przepaleniu ale nadal jest tylko jeden plus a drugiego brak :( Czy ma ktos schemat i opis co to za kable znajduja sie w srodkowej - fioletowej kostce wchodzacej do pompki centralnego? Od razu mowie, ze nie do tej sie podlaczlaismy z centralka tylko do kabli sygnalowych. W aucie mam funkcje domykania szyb i szyberdachu z kluczyka. Po wyjeciu i sprawdzeniu pompki u kumpla tez w A4 okazalo sie, ze dziala bez problemow. Kumpel nie ma coprawda funkcji komfort i do jego pomki dochodza oprocz wyzej wspomniajnej kostki tylko jedna sygnalowa (biala) ale mimo to cala wiazka jest tak jak u mnie czyli brazowa kostka jest, tylko ze nie podlaczona. kostka fioletowa ma podlaczone wszystkie 6 kabli ale w pompce sa tylko dwa piny. Podejzewam wiec, ze wiekszosc (wszystkie?) a4 z B5 moga miec kompletne wiazki poprowadzzone w aucie, a w zaleznosci od wyposazenia roznia sie pompka ktora z tego co wiem steruje funkcja komfort, lampka wewnetrzna i jakimis innymi rzeczami. Mam nadzieje, ze schemat jest w zwiazku z tym dosc powszechny i dowiem, sie co to za kable ochdza do pompki i czemu stracilem jeden plus.( moze jakis przekaznik jest jeszcze po drodze??)

/z tym kombinowaniem jest jeszcze jedna ciekawa akcja - pompka padla w chwili gdy wszystkie zamki byly zaryglowane. Do bagaznika NIE dostane sie z kluczyka bo zamek nie dziala( tak juz bylo jak kupilem). Siedzenia sa NIE dzielone. Zgadnijcie jak mi sie udalo otworzyc bagaznik i jednoczenie klapke wlewu paliwa. (nie znalazlem ciegna do awaryjnego otwierania).

pozdrawiam, sory za przydlugi opis ale mam nadzieje, ze ktos sie znajdzie co poradzi i podpowie.

tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo! :>

Pewnie to jedyne rozwiazanie, ale dla kogos kto nie spotkal sie z takim problemem to nie takie oczywiste. Troche sie napocilem przy mysleniu jak dostac sie do bagaznika... mslalem nawet o wycinaniu sciany grodzacej kabine z bagaznikiem :evil:

BTW - wracajac do centralnego - jest jakis manual z opisem do ktorych kabli trzeba sie podlaczyc z centralka?

Narazie sytuacja wyglada tak jak opisalem wyzej, ale zanim sie popsulo to zamek dzialal. A podlaczylismy sie do kabelkow na ktorych pojawial sie sygnal gdy kluczykiem zamykalem i otwieralem zamek. boje sie, ze w tej sytuacji nie wlaczy mi sie fabryczny alarm, nie wiem tez czy swiatelko w srodku sie zapali. Pod ktore kable trzeba by sie podlaczyc?

t.

[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2007, 18:56 _________________________________________________Nikt sie nie zlituje? :rolleyes::(

To moze chociaz jakas sugestia w ktore kable podlaczyc centralke... znalazlem dwa kable na ktorych pojawia sie plus w czasie przekrecania kluczyka w zamku. Bedzie dzialac alarm i oswietlenie srodka przy uruchamianiu z pilota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...