Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Individual Avant do bujania się na dzielni ;p new foto str 76


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

200 zł urwałem z tego :decayed:

Opublikowano

Jozek gratki :good: sam szukalem kw ale trafil sie supersport :evil: ile dales za to i keidy zakladasz? :naughty:

Opublikowano

Jozek gratki :good: sam szukalem kw ale trafil sie supersport :evil: ile dales za to i keidy zakladasz? :naughty:

jutro dopiero po to jade. A kiedy założe nie wiem jak znajde odpowiednie kolo :decayed:

mam zaklepane i uzgodnione tysiaka :wink4:

Opublikowano

ciężko dorwac gwint w dobrym stanie za dobrą kase :gwizdanie:

widzę że taki jak mój :kox:

Opublikowano

no to fajna cenka, ciekawe w jakim sie okaze stanie oby byl bdb :) a jakiego kola szukasz na sezon, jaki rozmiar??

Opublikowano

ciężko dorwac gwint w dobrym stanie za dobrą kase :gwizdanie:

widzę że taki jak mój :kox:

masz taki sam? ile PLN dałeś? :mysli:

no to fajna cenka, ciekawe w jakim sie okaze stanie oby byl bdb :) a jakiego kola szukasz na sezon, jaki rozmiar??

chcialbym prosiaki albo avus III 18 cali

Opublikowano

No to jutro jade po gwint :kox:

1401577038.jpg

chciałem napisać że taki sam jak mój ale ja mam sprężyny progresywne, a ten ich nie ma, ciekawe dlaczego :mysli:

Opublikowano

No to jutro jade po gwint :kox:

1401577038.jpg

chciałem napisać że taki sam jak mój ale ja mam sprężyny progresywne, a ten ich nie ma, ciekawe dlaczego :mysli:

bo to pewnie V1 taka jak u mnie :wink4:, ja się wymieniłem za mój Weiteca,a za niego dałem 700zł :wink4:

Opublikowano

co to znaczy progresywne ? :mysli:

Opublikowano

to znaczy ze ugina sie proporcjonalnie do ciezaru ( obciazenia )

[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 18:39_________________________________________________Sprężyny można podzielić, ze względu na charakter pracy na dwie grupy: LINEARNE i PROGRESYWNE. Czym się różnią? Jeśli na sprężynę linearną podziałamy siłą 100 kg ugnie się ona o 1 cm. Dołożenie kolejnych 100 kg spowoduje ugięcie o kolejny centymetr, kolejne 100 kg kolejny centymetr itd.

W sprężynie progresywnej proporcje są inne. Początkowe ugięcie 1 cm spowoduje 50 kg, ale skrócenie jej o kolejny centymetr wymaga już nacisku 200 kg.

Aby jednak taka sprężyna ugieła się o 3 cm trzeba działać na nią siłą już 450 kg. Progresywne sprężyny w porównaniu do linearnych mogą przenosić większe obciążenia przy mniejszym skróceniu. Tak więc sprężyny progresywne mogą być znacznie krótsze od linearnych, zachowując jednocześnie bezpieczną odległość nadwozia od nawierzchni.

Opublikowano

No to jutro jade po gwint :kox:

1401577038.jpg

chciałem napisać że taki sam jak mój ale ja mam sprężyny progresywne, a ten ich nie ma, ciekawe dlaczego :mysli:

no jak nie ma? :mysli: a pierwsze 3 zwoje?

Opublikowano

Arkowi chodzi pewnie o takie :wink4:

KWsuspension.jpg

Opublikowano

co to znaczy progresywne ? :mysli:

wytłumaczenie jest powyżej, a w KW wygląda to tak że jest dołożona druga mniejsza sprężyna która przenosi początkowe obciążenie

8fc75d0ed7822eecm.jpg

Opublikowano

co to znaczy progresywne ? :mysli:

wytłumaczenie jest powyżej, a w KW wygląda to tak że jest dołożona druga mniejsza sprężyna która przenosi początkowe obciążenie

8fc75d0ed7822eecm.jpg

hmmm... mój KW jest na jednej sprężynie :mysli:

być może to zależy od typu gwintu, bo KW ma w ofercie 2 rodzaje dla B5: do silników 1,8T i do V6

Opublikowano

może to ten "kw street comfort" :mysli:

Opublikowano

to znaczy ze ugina sie proporcjonalnie do ciezaru ( obciazenia )

[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 18:39_________________________________________________Sprężyny można podzielić, ze względu na charakter pracy na dwie grupy: LINEARNE i PROGRESYWNE. Czym się różnią? Jeśli na sprężynę linearną podziałamy siłą 100 kg ugnie się ona o 1 cm. Dołożenie kolejnych 100 kg spowoduje ugięcie o kolejny centymetr, kolejne 100 kg kolejny centymetr itd.

W sprężynie progresywnej proporcje są inne. Początkowe ugięcie 1 cm spowoduje 50 kg, ale skrócenie jej o kolejny centymetr wymaga już nacisku 200 kg.

Aby jednak taka sprężyna ugieła się o 3 cm trzeba działać na nią siłą już 450 kg. Progresywne sprężyny w porównaniu do linearnych mogą przenosić większe obciążenia przy mniejszym skróceniu. Tak więc sprężyny progresywne mogą być znacznie krótsze od linearnych, zachowując jednocześnie bezpieczną odległość nadwozia od nawierzchni.

dzięki za wyjaśnienie :good:

co to znaczy progresywne ? :mysli:

wytłumaczenie jest powyżej, a w KW wygląda to tak że jest dołożona druga mniejsza sprężyna która przenosi początkowe obciążenie

8fc75d0ed7822eecm.jpg

to Ty masz troche inne :mysli:

Opublikowano

to znaczy ze ugina sie proporcjonalnie do ciezaru ( obciazenia )

[br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 18:39_________________________________________________Sprężyny można podzielić, ze względu na charakter pracy na dwie grupy: LINEARNE i PROGRESYWNE. Czym się różnią? Jeśli na sprężynę linearną podziałamy siłą 100 kg ugnie się ona o 1 cm. Dołożenie kolejnych 100 kg spowoduje ugięcie o kolejny centymetr, kolejne 100 kg kolejny centymetr itd.

W sprężynie progresywnej proporcje są inne. Początkowe ugięcie 1 cm spowoduje 50 kg, ale skrócenie jej o kolejny centymetr wymaga już nacisku 200 kg.

Aby jednak taka sprężyna ugieła się o 3 cm trzeba działać na nią siłą już 450 kg. Progresywne sprężyny w porównaniu do linearnych mogą przenosić większe obciążenia przy mniejszym skróceniu. Tak więc sprężyny progresywne mogą być znacznie krótsze od linearnych, zachowując jednocześnie bezpieczną odległość nadwozia od nawierzchni.

dzięki za wyjaśnienie :good:

co to znaczy progresywne ? :mysli:

wytłumaczenie jest powyżej, a w KW wygląda to tak że jest dołożona druga mniejsza sprężyna która przenosi początkowe obciążenie

8fc75d0ed7822eecm.jpg

to Ty masz troche inne :mysli:

takie ma Arek, ja mam identiko jak to Twoje :decayed:

Opublikowano

Slepy i jak się jeżdzi ? Ty tanio za nie dałeś :gwizdanie:

Opublikowano

Slepy i jak się jeżdzi ? Ty tanio za nie dałeś :gwizdanie:

jest nieźle, teraz tylko przy mrozach(-20) coś dał w dupe, pamiętna historia z siadnięciem d*py, pewnie czeka go nie długo regeneracja :decayed:, ale jest ok, myślałem że bedzie twardo ale jest ok :wink4:

Opublikowano

Slepy i jak się jeżdzi ? Ty tanio za nie dałeś :gwizdanie:

jest nieźle, teraz tylko przy mrozach(-20) coś dał w dupe, pamiętna historia z siadnięciem d*py, pewnie czeka go nie długo regeneracja :decayed:, ale jest ok, myślałem że bedzie twardo ale jest ok :wink4:

no to fajnie ze nie ma tragedi ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...