dawkol-d1 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Witam! W warsztacie po wymianie gumowej osłony prawego przegubu, po wyjechaniu z warsztatu kilkakrotnie było słychać metaliczne uderzenie w okolicy zawierzenia przedniego prawego, stwarzające wrażenie uderzenia rury wydechowej o podwozie samochodu. Następnie podczas jazdy nastąpiło delikatne, a następnie coraz mocniejsze szarpanie kierownicą. Po zatrzymaniu się stwierdziłem (mój tato) luz w kierownicy przy skrętach kierownicą z odczuwalnym metalicznym stukiem. Następnie podczas kontroli na poboczu przy maksymalnych skrętach kierownicą w lewo i prawo luz ten ustąpił. Po przejechaniu około 2km ponownie wróciło szarpanie kierownicą i po wykonaniu poprzedniej czynności luz ten ustąpił. Co może być tego przyczyną?[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 10:51_________________________________________________nikt nic nie wie na ten temat?
scuzz Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Samochód na podnośnik i sprawdzić może da rade zobaczyć gdzie są stuki. Może wahacz nie dokręcony?
dawkol-d1 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Było dobrze, mechanik miał wymienić lewą osłonę a wymienił prawą, dobrą i jeszcze coś spieprzył Na początku tygodnia auto idzie na warsztat i będą to naprawiać, ale chcieliśmy się zorientować, co to może być, żeby znowu czegoś nie zrobili nie potrzebnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się