posti_a6 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 witam mam taki problem... podczas jazdy po nierównosciach (nawet bardzo małych) z obu hamulców przednich wydobywa sie metaliczny odgłos... (w środku słyszalne są stuki jakby były to luzy na zawieszeniu, ale jak otworzy sie szybę to wyraźnie słychać te metaliczne stuki)... w momencie kiedy chociaz delikatnie wcisnei sie hamulec podczas jazdy w nierównosciach odglosy ustają... hamulce to seryjne 320mm w a4 b7 z silnikiem 2.0T FSI (BGB) co moze byc problemem? z góry wielkie dzieki za pomoc
wrclaguna Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 sprawdz stan klockow i tarcz , podjedz do jakiegos maechanika i niech obada sprawe .... sprawdz czy masz dokrecone dobrze kola
Dev Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 to nie jest wina kół prawdopodobnie sa żle dobrane wkładki
posti_a6 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 koła dokrecone fest... wczesniej az tak nei stukało... teraz jest dramat.... dzisiaj sie przygladałem i ze wstepnych ogledzin wynika ze chyba nie mam w zaciskach tych drucików które wg ETKI powinne byc w zacisku... czy takie druciki mozna kupic tylko w ASO?
siemian Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Ty masz chyba blaszki a nie druciki... ale jak to możesz ich nie mieć.. :shocked:
posti_a6 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 no własnie nie wiem... samochód mam od października, hamulce sa igła... klocków full i tarcze tez super stan wiec tam nie zagladałem nawet i jak zaczeło to stukac to sie tym zainteresowałem no i nie widze zadnej blaszki ani drucika.... gdzie moge sprawdzic jak to powinno byc poskładane i czy faktycznie czegos mi brakuje?
siemian Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 te blaszki widać. jak znajde ich fotke to wkleje [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2010, 14:50_________________________________________________tutaj widać dobrze blaszke to ten czerwony element: (nie jarzmo) normalnie to wszystko nei jest lakierowane
posti_a6 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 a no własnie i ja kurde tego nie mam WRRRRRR... dzieki wielkie a pomoc chłopaki a zwłaszcza tobie SIEMIAN
siemian Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 wow, jak ktoś Cie mógł tak wypuścić... bo nie wierze żeby to odpadło... :shocked: Te spręzynki-blaszki mają numer: 4F0615269 Cena w ASO: 55.24zł/szt
posti_a6 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 no i problem mam nadal... kupiłem blaszkę w ASO (tylko jedną bo tylko jedna mieli od reki), założyłem no i BANAN OD UCHA DO UCHA bo cisza, zero stukó zero puków, no poprostu super.... ucieszony wróciłem do domu, a wieczorem musiałem ruszyc w miasto. dosłownie przejechałem z 1km i w jakims dołku w ulicy cos mi sie przemieliło przez koło... zatrzymalem sie odrazu, i zagladam w zacisk a blaszki nie ma no wiec odrazu ogarnąłem pobocze i blaszke odnalazłem.... teraz znalazłem chwilke czasu i spróbowałem jeszcze raz założyc blaszke, no i założyłem, wcisnąłem bardzo mocno tak ze głebiej sie juz jej wsadzic nie da i pomyślałem ze sprawdze jak sie ona zachowuje podczas naciskania hamulca na postoju przy odpalonym silniku, nacisnałem hamulec do podłogi z 10-15 razy, zgasiłem silnik, wróciłem do koła a blaszka była juz wysunieta o ok. 5mm... wiec ją wyjąłem zeby znowu nie wypadła podczas jazdy i zeby jej przypadkiem nei zgubić ma ktos pomysł co z tym zrobic?
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 no i problem mam nadal... kupiłem blaszkę w ASO (tylko jedną bo tylko jedna mieli od reki), założyłem no i BANAN OD UCHA DO UCHA bo cisza, zero stukó zero puków, no poprostu super.... ucieszony wróciłem do domu, a wieczorem musiałem ruszyc w miasto. dosłownie przejechałem z 1km i w jakims dołku w ulicy cos mi sie przemieliło przez koło... zatrzymalem sie odrazu, i zagladam w zacisk a blaszki nie ma no wiec odrazu ogarnąłem pobocze i blaszke odnalazłem.... teraz znalazłem chwilke czasu i spróbowałem jeszcze raz założyc blaszke, no i założyłem, wcisnąłem bardzo mocno tak ze głebiej sie juz jej wsadzic nie da i pomyślałem ze sprawdze jak sie ona zachowuje podczas naciskania hamulca na postoju przy odpalonym silniku, nacisnałem hamulec do podłogi z 10-15 razy, zgasiłem silnik, wróciłem do koła a blaszka była juz wysunieta o ok. 5mm... wiec ją wyjąłem zeby znowu nie wypadła podczas jazdy i zeby jej przypadkiem nei zgubić ma ktos pomysł co z tym zrobic? coś nie halo z klockiem zrób foty tego ustroństwa i wrzuć na forum
posti_a6 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 te blaszki widać. jak znajde ich fotke to wkleje [br]Dopisany: 13 Kwiecień 2010, 14:50_________________________________________________tutaj widać dobrze blaszke to ten czerwony element: (nie jarzmo) normalnie to wszystko nei jest lakierowane a co maja klocki do rzeczy?ta blaszka sie nie trzyma tylko sie wysuwa... ta blaszka która jest koloru czrwonego na foto powyzej.... na foto koloru czerwonego jest tez jarzmo... no i ta blaszka mysle ze powinna zaskoczyc jakos pomiedzy zaciskiem a jarzmem a nie zaskakuje i sie wysuwa moze ktos ma takie hamulce i wiec jak to powienno działac? SIEMAN moze ty wiesz cos na ten temat?
siemian Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Devastation dobrze pisze. Na tą blaszke (i na jej trzymanie) ma wpływ klocek i najpierw trzeba się jemu przyjrzec.
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 no... pisze... pisze... od początku tylko Kolega nie chce słuchać
Dev Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 zrób foto, juz pisałem a bedzie lepiej jak zdejmiesz zacisk i podasz nr z klocka
posti_a6 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 no dobra znalazłem dzisiaj troche czasu na ogarnicie troche tych moich hebli, no i generalnei troche lipa jest ale mam nadzieje ze jakos wspólnymi siłami ogarniemy sprawe generalnie wszytsko nalezy zaczac od tego ze z jednej strony mam inny zacisk a z drugiej inny :D:D: klocki są identyczne, tarcze identyczne, od wewnątrz zaciski identyczne, od zewnatrz równiez identyczne jak sie człowiek im nie przyjzy z bliska juz doszedłem co i jak rozmawiałem z poprzednim włascicielem no i zacisk od strony kierowcy był kiedys wymieniany i odziwo było to robione w ASO i nawet faktura jest na to <LOL> ale było to juz X lat temu no i wg moich rozwazań wizualnych itp i po ogarnieciu tematu w ETKA wyglada na to ze zacisk który został zalozony przy wymianie to zacisk od a6 c5 2004rok (czyli poliftowy ostatni wypust A6 C5) i w nim elementem rozpierajacym zacisk nie jest owa blaszka tylko drucik oblookałem dokładnie oba zaciski i znaczki OOOO i VW sa ale numeru czesci za cholere znaleśc nie mogłem wiec użyłem do tego ETKI i wg niej mam teraz następujące zaciski: - 4f0 615 124 (prawy) - oryginalny audi a4 b7 320mm - 4b0 615 123A (lewy) - audi a6 c5 lift 320mm no ale to zaraz pokaze na fotkach.... wracajac do sprawy WYPADAJĄCEJ BLASZKI: odrazu mówie ze sprawa wypadajacej blaszki dotyczy zaicku oryginalnego wiec nie jest tak ze blaszka wypadała bo nei była od tego zacisku... problem musi byc gdzies indziej... No dobra teraz czas na fotki
Dev Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 ale ktoś HITA wykręcił !!!!!!!!!!!!!! jak żyję podobnej rzeczy nie widziałem :shocked: :shocked: nie dośc że zaciski są minimalnie rózne to i klocki też, ale padaka :polew: musisz kupowac dwa rózne zestawy klocków za jednym razem, ale masz na dwie wymiany :polew: rada jest taka, pozostaje wymiana zacisku na taki z blachą
posti_a6 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 po czym poznajesz ze klocki są różne?gdzie to widać? czemu blaszka z prawego zacisku wypada?przeciez powinna do niego pasować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się