Flyer Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Da sie jezdzic na roznych dystansach... spokojnie. Ja jezdzilem caly sezon poprzedni, choc u mnie nie bylo takiej roznicy (15mm i 17mm).
mystic.pl Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 dlaczego dystanse na obu osiach musż abyc takie same? rozumiem średnica koła (bo mozna rozwalic napęd ze wzgledu na rozne predkosci kół na osiach), rozumiem takie same szerokosci opon i podobny stan bierznika (bo systemy typu ESP mogą głupieć), ale co ma do rzeczy obsadzenie? Podobno ma to wpływ na pracę dyferencjału, który przy Q może głupieć nie wiem, nie znam się :gwizdanie:
bulk_1986 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 A jak w takim razie wytłumaczycie to, że w USA prawie każdy zakłada szersze opony na tył :gwizdanie: Zresztą u nas też dużo osób już tak jeździ...
Trezor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Cytując Patroxa z innego wątku. Mam nadzieję, że nie będzie miał nic przeciwko temu. Jakim cudem załozyłeś różną średnicę dystansów do quattro? Będzie tylny dyfer ci wariował i w zakrętach sztucznie się spinał bardziej. Jak chcesz poszerzać to jedna i druga oś musi być o tyle samo szersza. Tu chyba jest wyjaśnione dlaczego osie powinny być tej samej szerokości.
posti_a6 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Cytując Patroxa z innego wątku. Mam nadzieję, że nie będzie miał nic przeciwko temu. Jakim cudem załozyłeś różną średnicę dystansów do quattro? Będzie tylny dyfer ci wariował i w zakrętach sztucznie się spinał bardziej. Jak chcesz poszerzać to jedna i druga oś musi być o tyle samo szersza. Tu chyba jest wyjaśnione dlaczego osie powinny być tej samej szerokości. No nie do końca jest wyjaśnione.... jest tylko powiedziane ze nie moge byc rózne dystanse, ale czemu tylny dyfer ma wariować i sie dziwnie spinać to nie rozumiem ..... poprostu chciałbym zeby ktos wyjasnił jaki wpływ maja rózne dystanse i co sie dzieje wtedy w napędzie... bede bardzo wdzieczny za odpowiedz
hexx Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 super avancik i fajny silnik. moj nastepny tez bedzie 2.0TFSI ale jako sedan i czerwony Proponowal bym tylko inny przod i male obnizenie i to wystarczy!
posti_a6 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 super avancik i fajny silnik. moj nastepny tez bedzie 2.0TFSI ale jako sedan i czerwony Proponowal bym tylko inny przod i male obnizenie i to wystarczy! chodzi ci o przód ze zderzakiem w którym kratki halogenów schodza do dołu po bokach? czyli typowy S-LINE?
posti_a6 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 ten parktronic z przodu,to jakiś dokładany tak... parktronik przód i tył dokładałem sam... jest to VALEO i działa bardzo fajnie założyłem bo w a6 c5 miałem ori z przodu i z tyłu i sie mega przyzywczaiłem bo tego wspomagacza
wojoo Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 ten parktronic z przodu,to jakiś dokładany tak... parktronik przód i tył dokładałem sam... jest to VALEO i działa bardzo fajnie założyłem bo w a6 c5 miałem ori z przodu i z tyłu i sie mega przyzywczaiłem bo tego wspomagacza zdecydowanie lepsza jest kamerka
posti_a6 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Opublikowano 6 Maja 2010 kamerke chętnie założę jak dorobię sie i zainstaluje w furce RNS-E
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się