MarcinRoz Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Dynamiczne: 000 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10841.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10842.html ( na samym dole ) nie wiem czemu zapisały mi się inne pomiary z BS i stat. 008 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10843.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10845.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10844.html ( na samym dole) Statyczne: 000 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10846.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10847.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10849.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10850.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10851.html BS: 003 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10852.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/ruzik2_10853.html Pomiary wykonane na 4 biegu ( miałem dłuuugą prostą ) Objawy: Drgania silnika oraz lekkie całej karoserii i kierownicy. Podczas przyśpieszania wymowne buuuu w kabinie i szuranie z okolic turbawki. Sztanga działa ok. 4,5 bieg podczas jazdy full pedał i ciągnie lecz gdy lekko spuszcze pedał to wyraźnie jest lepiej... dziwne..
MiruK Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 za bardzo się nie znam ale z tego co widzę korekcje już dość duże, BIPy jeszcze większe,ogólnie pompki już pewnie przytyrane, przepływka ci mierzy wyżej jak moja no ale niech się fachowcy wypowiedzą, ja też wstawiłem swoje logi, ale jak narazie cisza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się