koczyk Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Witam proszę o ocenę logów, znajomy oddał turob do regeneracji i nadal ma notlauf. Wydaje mi się po zamacaniu że sztanga ma zbyt krótki skok. błąd: 1 BLEDY !! 17965 - Regulacja cisnienia doladowania -przekro. granica 35-10 - - - Sporadyczny! oto logi: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10891.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10892.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10893.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10894.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10895.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/koczyk_wacek_10896.html pozdrawiam
przemik Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Zdemontuj turbo i wyczysc VTG... auto odzyje...
Sztomel Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 z logu wynika, że turbo chyba nie przeszło regeneracji a nawet zwykłego czyszczenia, jeśli było oddane kompletne wraz z siłownikiem podciśnieniowym to nawet nie zostało sprawdzone ani rozebrane. Chyba, że znajomy pochrzanił wężyki podciśnieniowe i powpinał je do elektrozaworu N75 odwrotnie - wtedy przy sprawnie działającej zmiennej geometrii i siłowniku podciśnieniowym ciągle będzie pokazywać przeładowanie tak jak na logu 011.
koczyk Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zdemontuj turbo i wyczysc VTG... auto odzyje... turbo bylo w regeneracji koszt 900zl ma gwarancje itp ale nadal jest lipa, geometria chodzi bo nawet sciagalem regulator z zawleczki i gemetria chodzi leciutko ale wydaje mi sie ze moze byc regulator zle ustawiony bo przy innych turbo robi o wiele wiekszy skok regulator od gruszki potocznie zwana sztanga, weze sa dobrze podpiete od gruszki od spodu idzie z tego co pamietam na dolny przewod bialy n75 jeden cienki na gore no i od tylu jeden waz ... sprawa jest nieco dziwna .... mamy gdzies na forum jakas porade na temat regulacji sztangi bo turbo znowu wyciagac ....
spanky Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 problem tkwi w turbo -nikt jej nie dotknal -zle zlozyl -sztanga zle skrecona [malo prawdopodobne ale moze ...] badz podcisnieniach -zle podpiete nic innego sie tutaj nie wymysli ....
Sztomel Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 jeśli dźwignia zmiennej geometrii na turbinie chodzi swobodnie w pełnym zakresie a sztanga ma opory przy wsuwaniu i wysuwaniu z gruchy to znakiem tego nikt tego nie sprawdził a wtedy w środku grucha będzie zardzewiała i będzie blokować ruch sztangi - to już nie świadczy dobrze o regeneracji a raczej o tym kto ją robił. Możliwe też, że ktoś źle ustawił pierścień sterujący dźwigienkami łopatek zmiennej geometrii podczas składania turbo.
koczyk Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 dzieki sztomel to co mowisz tez mialo miejsce dlatego ten co to regenerowal dal nowa gruszke druga i sam ja kazalem mu zakladac efekt taki sam, twierdzi ze ma swietnego komputerowca ktory to ustawi .... sprawdze jeszcze raz wszystkie wezyki a jak nie to regenerator niech to jeszcze raz robi pozdrawiam [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2010, 08:17_________________________________________________pomogla wymiana gruszki + regulacja sztangi auto jezdzi znowu pieknie temat zamkniety
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się