Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problemy z obrotami PILNE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pewien problem z obrotami samochodu Audi a4 97 R 1.8 125KM. Problem jest taki iż gdy dojdzie do 3 tys obrotów i leciutko puszcze gaz (co powinno spaść np do 2800 obrotów) spada az do 2 tyś czy to wina cewki zapłonowej dodatkowo jest gaz w samochodzie i po przekroczeniu 3 tyś przełącza się na benzynę i w komputerze gdy został podłączony widać że obroty są 3 tys a za chwile jak doddam lekko gazu albo ujmę spadają na 0.

Dodam że to się dzieje na bardzo rozgrzanym silniku nieraz jeździ się bez problemów a nieraz są problemy dzień w dzień

jeszcze ważna informacja nieraz samochod pracuje równo a nieraz go tak jakoś dziwnie zabuja leciutko obroty wzrosną od 800 do 900 ? coś takiego.

Wszyscy mówią że to cewka zapłonowa co wy o tym myślicie.

Proszę o szybką poradę..

Opublikowano

Witam mam pewien problem z obrotami samochodu Audi a4 97 R 1.8 125KM. Problem jest taki iż gdy dojdzie do 3 tys obrotów i leciutko puszcze gaz (co powinno spaść np do 2800 obrotów) spada az do 2 tyś czy to wina cewki zapłonowej dodatkowo jest gaz w samochodzie i po przekroczeniu 3 tyś przełącza się na benzynę i w komputerze gdy został podłączony widać że obroty są 3 tys a za chwile jak doddam lekko gazu albo ujmę spadają na 0.

Dodam że to się dzieje na bardzo rozgrzanym silniku nieraz jeździ się bez problemów a nieraz są problemy dzień w dzień

jeszcze ważna informacja nieraz samochod pracuje równo a nieraz go tak jakoś dziwnie zabuja leciutko obroty wzrosną od 800 do 900 ? coś takiego.

Wszyscy mówią że to cewka zapłonowa co wy o tym myślicie.

Proszę o szybką poradę..

podepnij pod komputer sprawdz bledy, sprawdz parametry pracy silnika, przeplywke, sonde itp, przeczysc przepustnice to podstawowe rzeczy ktore powinienes zrobic.

Opublikowano

dodatkowo jest gaz w samochodzie i po przekroczeniu 3 tyś przełącza się na benzynę

Gazowników odwiedź niech przeglądną instalację, domyślam się że reszta problemów też na gazie.

Opublikowano

na komputerze jest faktycznie iż cewka gubi obroty przy 3 tys czyli domyślam się że jest ona do wymiany czy coś innego może być ?

Opublikowano

Podepnę się pod problem kolegi. Wczoraj byłem u mechanika, który powiedział że prawdopodobnie moduł zapłonowy jest do wymiany i że kosztuje on 530 zł nowy. Czy ktoś może podać nr części ?? Jest to silnik z opisu bez żadnych turbo i innych super dodatków. Jest zagazowany od prawie 2 lat, a problem jest zarówno na gazie jak i na benzynie. Od dwóch dni mam problem z ruszeniem z miejsca jak go odpalę rano lub po pracy, gdy stoi kilka godzin na parkingu. Jak dodaję gazu to obroty spadają lub w ogóle nie reaguje na pedał gazu. Wcześniej byuło tylko szarpanie przy obrotach koło 4 tyś i mulił się. Nie chciał przyśpieszać dynamicznie. Teraz jazda to masakra, maksymalnie 120 km/h i to przy dobrych wiatrach, bo pojawia się dławienie, szarpanie i nic poza tym. Jak się mocno rozgrzeje to trochę lepiej, ale to i tak nie to co powinno być. Kiedyś podpinałem vaga i pokazało mi 3 błędy:

18001 - dopasowanie wysokości poza tolerancją

16514 - coś z przepustnicą, strona 1 czujnik 1

17536 - mieszanka za uboga strona 1

Dzisiaj na 11 jestem umówiony u mechanika, ale wcześniej chciałbym znać przynajmniej nr cześći jeśli chodzi o tę cewkę zapłonową czy moduł zapłonowy.

Dzięki wszystkim za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...