Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ,w Audi A4 2004 mam modul komfortu 8E0 959 433 BA ,czyli oswietlenie nog,centralny ,szyby z tylu na korbke -wszystko chodzi bezblednie,szyby z przodu i szyberdach nie funkcjonuja,i teraz jest pytanie gdzie mam szukac feleru?pozdrowionka

Dodatkowe opcje uruchamiasz kodując kanał 62 w adaptacji (10) sterownika komfortu. W pierwszym poście na samym dole masz opisane jak to zrobić (najlepiej zakoduj tam wartość 255 - uruchomisz wszystkie dodatki :)).

Gdybyś mógł jeszcze sprawdzić możliwości kodowania swojego sterownika na kanale 61 (teraz masz tam zapisaną wartość 3, spróbuj zapisać 0, 1 i 2) Procedura wygląda następująco: READ -> wpisujesz wartość -> TEST -> SAVE -> READ (napisz później, które z wartości zapisały się poprawnie).

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

8E0 959 433 BP Korby tyl. Kodowanie w kanale 61 nie przyjmuje wartosci 2 ani 3.

Opublikowano

Grzesiu - przetestuj jeszcze kodowanie kanału 61 w adaptacjach sterownika komfortu (wartości 0, 1, 2 i 3).

Opublikowano

Grzesiu - przetestuj jeszcze kodowanie kanału 61 w adaptacjach sterownika komfortu (wartości 0, 1, 2 i 3).

Na spocie skanuje wszystkie pazdziochy w okolicy :wink4: niedługo 2 sztuki amerykance :)

Opublikowano

Dzięki Bart za pomoc w ramach rewanżu przetestowałem 8E0 959 433 BA : przyjmuje wszystkie wartości :)

Opublikowano

Dzięki Bart za pomoc w ramach rewanżu przetestowałem 8E0 959 433 BA : przyjmuje wszystkie wartości :)

Dzięki wielkie - zaraz dopisuję :)

Grzesiu - przetestuj jeszcze kodowanie kanału 61 w adaptacjach sterownika komfortu (wartości 0, 1, 2 i 3).

Na spocie skanuje wszystkie pazdziochy w okolicy :wink4: niedługo 2 sztuki amerykance :)

Mnie do tej pory udało się dorwać 3 ;)

Opublikowano

No czyli zostało mi kupić BA. Jakie to proste :no:

Opublikowano

BD zamieni BA ? bo niby z drzewka nie wynika..

Opublikowano

Ułatwię Ci - miałem AS - zmieniłem na BA - działał, potem wrzuciłem BD - działa do dziś :) Jedyna różnica między BA i BD to obsługa alarmu przez ten drugi (jeśli alarmu fabryczniego nie masz, żaden problem - po prostu go nie zakodujesz).

Opublikowano

AK napewno obsługuje fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu

Opublikowano

AK napewno obsługuje fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu

Dzięki - dopisane. Dałbyś radę sprawdzić jeszcze możliwości kodowania kanału 61 w adaptacjach?

Opublikowano

AK napewno obsługuje fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu

Dzięki - dopisane. Dałbyś radę sprawdzić jeszcze możliwości kodowania kanału 61 w adaptacjach?

Ok jak będe miał troszke czasu i jak uda mi się z nim połączyć to sprawdze.

Z tego co wyczytałem to moge go zastąpić AL lub AJ?? Czy jakiś inny też podejdzie?? Mam alarm i elektryke z tyłu

Opublikowano

Z tego co wyczytałem to moge go zastąpić AL lub AJ?? Czy jakiś inny też podejdzie?? Mam alarm i elektryke z tyłu

AJ to pewniak dla Twojego nadwozia. Pozostałe zastępniki dobierzesz zgodnie z listą którą masz w pierwszym poście.

Opublikowano

AK napewno obsługuje fabryczny alarm, 433MHz, elektryczne szyby z tyłu

Dzięki - dopisane. Dałbyś radę sprawdzić jeszcze możliwości kodowania kanału 61 w adaptacjach?

Nie mam możliwości kodowania kanału 61, jest tylko w kanale 62 i 63.

Opublikowano

Nie mam możliwości kodowania kanału 61, jest tylko w kanale 62 i 63.

Kurcze trzeba by zapiąć jakiegoś wyższego VAGa - rozumiem, że sprawdzałeś 311.2 albo 409.1?

czy to prawda ze modul AE zamienia sie na AJ co oznacza ze AE obsluguje komplet w B6?

Nie. Drzewka pokazują jedynie kolejność pojawiania się poszczególnych wersji sterowników komfortu. W tym przypadku AE został ostatecznie zastąpiony przez AJ ale nie znaczy to, że oba moduły mają taką samą funkcjonalność (tak naprawdę AJ jest w pełni funkcjonalny a AE tylko częściowo - ale o tym niżej...).

AE jeszcze nie wpadł nam w ręce ale biorąc pod uwagę pewną prawidłowość wychodzi na to, że ten moduł obsługuje tylko tylne szyby w elektryce (nie ma alarmu, nie obsługuje korb i pakietu oświetlenie).

Wniosek jest oczywisty – AJ ze względu na funkcjonalność można zastosować w każdym aucie, dlatego jest zastępnikiem wszystkich modułów pierwszej generacji. Z kompatybilnością wstecz nie jest już tak kolorowo – dlatego trzeba sugerować się wykazem…

Opublikowano

Potwierdzam moduł AJ zastąpił mój stary AB.Wszystko chodzi jak marzenie.Męczyłem się z nie działającym pilotem 2 miesiące zanim nie trafiłem na Allegro na wymarzonego AJ.Są pewne delikatne problemy .Fis pokazuje na odwrót otwartcie drzwi kierowcy i pasażera z przodu.Chciąłbym pomocy w rozkodowaniu kodu 7115.Jeszcze jedno kanał 61 mam dostępny vagiem 311 kabel na USB niebieski Viaken

Opublikowano

Kanał 61 masz dostępny ale pytanie czy przy 311.2 da się tam zmienić kodowanie (ja nie dałem rady).

AJ możesz mieć zakodowany pod korby - możliwe, że tu jest problem. Dlatego jeśli dasz radę zmienić wartości w 61 to ustaw tam "0".

Co do kodowania 7115... wygląda na to, że AJ masz wyciągnięty z Avanta i do tego anglika ;)

4096 + 2048 + 512 + 256 + 128 + 8 + 2 + 1 = 7115

Przelicz sobie wszystko od początku i zakoduj poprawnie moduł (wykaz funkcji znajduje się na końu pierwszego posta). Dla Twojego auta proponuję 7754 i ewentualnie wg. upodobania dodać:

+4 jeśli chcesz odpalić funkcję selektywnego zamka

+16 jeśli chcesz aby zamek klapy zamykał się po przekroczeniu 5km/h

+32 jeśli chcesz blokować wszystkie zamki w drzwiach po przekroczeniu 10km/h

Pozostałe kodowania Twojego auta nie dotyczą (1, 128, 256 i 8192).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...