olovski Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 nie robiąc OT podtrzymuję wersję, że lepiej mieć te same parametry amortyzatorów na przedniej i tylnej osi, pod względem trakcji jest to w 100% poprawne jak powiedzialem dzieki za info co do ciulikow sam jestes jednym z wielu nietolerancyjnych oszolomow jak juz pisalem nie pasuje poprostu nie czytaj nie musisz sie domyslac co kto chcial napisac nie czytaj i po problemie piszesz jakies glupoty ktore tylko tobie przeszkadzaja a ludzie wchodza na temat i zamiast czytac watek czytaja pierdy o poprawnej polszczyznie co ty Jan Miodek jestes jedno dobre co piszesz skoncz OT dzieki obraza!
variocustoms Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 zapomniałem o jednym bardzo ważnym słowie, nie pisze się Quattro tylko quattro, polecam stronę www.audi.pl pozdrawiam
olovski Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 zapomniałem o jednym bardzo ważnym słowie, nie pisze się Quattro tylko quattro, polecam stronę www.audi.pl pozdrawiam chodzi ci o Quattro oki dzieki [br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 00:59_________________________________________________powoli szykujemy graty pod cos mocnego opcja EGR out nabiera nowego znaczenia zalezalo mi na tym zeby klapa gaszaca zostala wiec wyrezalem starego egra i tak to wyszlo <br /><br /> <br /><br /> [br]Dopisany: 29 Lipiec 2011, 23:50_________________________________________________next toy mocal jest do spawania ale okazyjnie sie kupilo:) <br /><br />
olovski Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 prawdopodobnie BRD jednak ale to jeszcze nie pewne moze CAHA najpierw swap na awx albo avf jak juz przygotuje sobie silniczek i wszystkie graty potem wrzoce wszystko naraz
Kowi87 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 prawdopodobnie BRD jednak ale to jeszcze nie pewne moze CAHA najpierw swap na awx albo avf jak juz przygotuje sobie silniczek i wszystkie graty potem wrzoce wszystko naraz No skoro robisz swap to minimum turbo BRD
olovski Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 No skoro robisz swap to minimum turbo BRD auto dobrze sie sprawuje i planuje jeszcze nim posmigac wiec mozna troche zainwestowac w zalozeniu mocny diesel jako ze uzytkuje caly czas a tematu silnika jego przygotowania oraz nazbierania zabawek rozlozy sie w czasie zdecydowalem ze kupie drugi silnik i zrobie maly remont kapitalny im zdrowsza motorownia tym lepiej zdaje sobie sprawe ze to nie bedzie miesiac czy dwa moze zajac i pol roku ale powoli do przodu zobaczymy co mi z tego wyjdzie pewnie jeszcze z nie jednym problemem przyjdzie sie zmierzyc i zakladac nowe posty hehe
aju Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 teraz bez EGRu pewnie trochę inaczej pracuje silnik, mój miał dźwięk jakiś taki "twardszy" więc wróciłem do egru
olovski Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 teraz bez EGRu pewnie trochę inaczej pracuje silnik, mój miał dźwięk jakiś taki "twardszy" więc wróciłem do egru dokladnie jak piszesz tez chodzi jakby twardziej mozna ujac ale wszystko bangla jak trzeba zastanawialem sie czy obciecie tego grzybka z bocznymi otworami nie przyniesie jakis niepozadanych efektow ale przynajmniej nie bedzie sie przy nich pocil teraz wyglada jak typowa przepustnica hehe
olovski Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 new toys <br /><br /> ---------- Post dopisany 18-10-2012 at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 23:48 ---------- niom i skusilem sie suszara AVF na pokladnie weekend montaz rurek i zostanie korekta wkoncu
olovski Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 finanse nie pozwolily niestety :/ poza tym rozwazam sprzedaz wiec powoli koncze mody ---------- Post dopisany 23-11-2012 at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2012 at 07:00 ---------- nowe serce z mniejszym przebiegiem i montaz dolotu <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> drobne mody w ECU i smiga pieknie ograne 1BE i korekta softu a potem hamowanko i zobaczymy co bedzie
pete007 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Awx? Kolektor ssacy i EGR wyglada na AWX/AVF za to chłodniczka oleju AJM/ATJ Blok moze byc AWX/AVF bo nie widze swieczek dogrzewających płyn chłodzący
olovski Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 dokładnie silnik dalej ze 115 konnego diesla ale po przebiegu ponad 170 tysięcy przebieg pewny silnik też a cena dobra była więc wziąłem tego
Kowi87 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 gdybym miał PD i przymus zmiany silnika to nawet bym sie nie zastanawiał szkoda że wsadziłes 115, mam na dzieje ze nie z półki ten silnik:wink:
olovski Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 Wsadziłem tylko dlatego ze był na miejscu u mojego mechera silnik z pewna historia i cena dobra dlatego się nie zastanawiałem. Może gdybym miał drugie auto jeszcze bym pomyślał a.ze.musialem.szybko zrobić więc długo nie myslalem:)
olovski Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 4 cylinder nadlalo i wytarl sie troche, nie bylo kompresji odpowiedniej i ciezko bylo ustawic pompowtrysk przez to. teraz dopiero autko zazelo zapier.... a po korekcie bedzie juz tylko lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się