Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ATJ] Black Devil by Olovski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie robiąc OT podtrzymuję wersję, że lepiej mieć te same parametry amortyzatorów na przedniej i tylnej osi, pod względem trakcji jest to w 100% poprawne

:notworthy:

jak powiedzialem dzieki za info

co do ciulikow sam jestes jednym z wielu nietolerancyjnych oszolomow jak juz pisalem nie pasuje poprostu nie czytaj

nie musisz sie domyslac co kto chcial napisac nie czytaj i po problemie :decayed:

piszesz jakies glupoty ktore tylko tobie przeszkadzaja a ludzie wchodza na temat i zamiast czytac watek czytaja pierdy o poprawnej polszczyznie co ty Jan Miodek jestes

jedno dobre co piszesz

skoncz OT

dzieki :kox:

warnwarn.gifobraza!

Opublikowano

zapomniałem o jednym bardzo ważnym słowie, nie pisze się Quattro tylko quattro, polecam stronę www.audi.pl

pozdrawiam

Opublikowano

zapomniałem o jednym bardzo ważnym słowie, nie pisze się Quattro tylko quattro, polecam stronę www.audi.pl

pozdrawiam

chodzi ci o Quattro

oki

dzieki :hi:

[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 00:59_________________________________________________powoli szykujemy graty pod cos mocnego

opcja EGR out nabiera nowego znaczenia :decayed:

zalezalo mi na tym zeby klapa gaszaca zostala wiec wyrezalem starego egra i tak to wyszlo

29072011052.jpg<br /><br />

29072011053.jpg<br /><br />

[br]Dopisany: 29 Lipiec 2011, 23:50_________________________________________________next toy :)

mocal jest do spawania ale okazyjnie sie kupilo:)

chlodnica_oleju.jpg<br /><br />

Opublikowano

A co w końcu za turbo wkładasz :mysli:

Opublikowano

prawdopodobnie BRD jednak

ale to jeszcze nie pewne moze CAHA :)

najpierw swap na awx albo avf jak juz przygotuje sobie silniczek :) i wszystkie graty potem wrzoce wszystko naraz

Opublikowano

prawdopodobnie BRD jednak

ale to jeszcze nie pewne moze CAHA :)

najpierw swap na awx albo avf jak juz przygotuje sobie silniczek :) i wszystkie graty potem wrzoce wszystko naraz

No skoro robisz swap to minimum turbo BRD

Opublikowano

No skoro robisz swap to minimum turbo BRD

auto dobrze sie sprawuje i planuje jeszcze nim posmigac wiec mozna troche zainwestowac

w zalozeniu mocny diesel

jako ze uzytkuje caly czas a tematu silnika jego przygotowania oraz nazbierania zabawek rozlozy sie w czasie zdecydowalem ze kupie drugi silnik i zrobie maly remont kapitalny :)

im zdrowsza motorownia tym lepiej

zdaje sobie sprawe ze to nie bedzie miesiac czy dwa moze zajac i pol roku ale powoli do przodu

zobaczymy co mi z tego wyjdzie

pewnie jeszcze z nie jednym problemem przyjdzie sie zmierzyc i zakladac nowe posty hehe

Opublikowano

teraz bez EGRu pewnie trochę inaczej pracuje silnik, mój miał dźwięk jakiś taki "twardszy" więc wróciłem do egru

Opublikowano

teraz bez EGRu pewnie trochę inaczej pracuje silnik, mój miał dźwięk jakiś taki "twardszy" więc wróciłem do egru

dokladnie jak piszesz tez chodzi jakby twardziej mozna ujac

ale wszystko bangla jak trzeba

zastanawialem sie czy obciecie tego grzybka z bocznymi otworami nie przyniesie jakis niepozadanych efektow ale przynajmniej nie bedzie sie przy nich pocil :)

teraz wyglada jak typowa przepustnica hehe

Opublikowano

new toys :)

WP_000058.jpg

<br /><br />

---------- Post dopisany 18-10-2012 at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2012 at 23:48 ----------

niom i skusilem sie suszara AVF na pokladnie :) weekend montaz rurek i zostanie korekta wkoncu :)

Opublikowano

BRD było ładować:whistling:

Opublikowano

finanse nie pozwolily niestety :/

poza tym rozwazam sprzedaz wiec powoli koncze mody

---------- Post dopisany 23-11-2012 at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2012 at 07:00 ----------

nowe serce z mniejszym przebiegiem i montaz dolotu :)

image.jpg

<br /><br />

image.jpg

<br /><br />

image.jpg

<br /><br />

image.jpg

<br /><br />

drobne mody w ECU i smiga pieknie

ograne 1BE i korekta softu a potem hamowanko i zobaczymy co bedzie :)

Opublikowano

Awx?

Opublikowano
Awx?

Kolektor ssacy i EGR wyglada na AWX/AVF za to chłodniczka oleju AJM/ATJ ;) Blok moze byc AWX/AVF bo nie widze swieczek dogrzewających płyn chłodzący

Opublikowano

dokładnie silnik dalej ze 115 konnego diesla ale po przebiegu ponad 170 tysięcy przebieg pewny silnik też a cena dobra była więc wziąłem tego

Opublikowano

gdybym miał PD i przymus zmiany silnika to nawet bym sie nie zastanawiał:wink: szkoda że wsadziłes 115, mam na dzieje ze nie z półki ten silnik:wink:

Opublikowano

Wsadziłem tylko dlatego ze był na miejscu u mojego mechera silnik z pewna historia i cena dobra dlatego się nie zastanawiałem. Może gdybym miał drugie auto jeszcze bym pomyślał a.ze.musialem.szybko zrobić więc długo nie myslalem:)

Opublikowano

4 cylinder nadlalo i wytarl sie troche, nie bylo kompresji odpowiedniej i ciezko bylo ustawic pompowtrysk przez to.

teraz dopiero autko zazelo zapier.... :)

a po korekcie bedzie juz tylko lepiej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...