hanson1982 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem. Zaczęło się od tego, że czuć było przerywanie w trakcie przyspieszania na 4 biegu przy 2900 obr. Później zaczęło się to nasilać i teraz przerywa w trakcie przyspieszania na 3,4 i 5. Nie jest to mocne szarpnięcie, raczej częściowa utrata mocy (czasem większa lub mniejsza). Silnik nie bierze oleju. Płyn nie ubywa. Na 1 i 2 przyspiesza normalnie. Spalanie w normie. Nie czuć szarpania jak jadę jednostajną prędkością albo przyspieszam delikatnie (nawet przy 180 km/h). Proszę o analizę logów. Z góry dzięki... Dynamiczne: 013 011 010 008 004 003 001 000 Statyczne: 023 013 011 010 008 007 004 003 001 000 BS: 011 003 000 [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 14:16_________________________________________________Jakie jeszcze logi muszę zrobić??
Kowi87 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Hanson logi chyba wystarczajaco zrobiliśmy, brakuje tylko grupy 007 bo ją źle zrobilismy(za krótka) Mógł byś przeedytowac posta i pod każde zdjecie napisac jaka to grupa
hanson1982 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Hanson logi chyba wystarczajaco zrobiliśmy, brakuje tylko grupy 007 bo ją źle zrobilismy(za krótka) Mógł byś przeedytowac posta i pod każde zdjecie napisac jaka to grupa Opisane NAD każdym zdjęciem [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2010, 14:29_________________________________________________Odebrany od mechanika, wszystko sprawdzone i jest OK Diagnoza padła na pompowtrysk ale akurat tego nie może u siebie sprawdzić... ktoś coś więcej może powiedzieć po logach?? jakieś sugestie??
spanky Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 a jak filtr paliwa i wiazka od pompowtryskiwaczy ?
hanson1982 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Filtr paliwa wymieniony, wiązka chyba nie sprawdzana, ale pojadę do mechanika i się upewnię a według Ciebie logi ok jeśli chodzi o pompki?? i czy jeśli to było by zasilanie to nie powinien błąd na silniku wyskakiwać ??
M@rcus Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Czy próbowałeś spuścić paliwo z baku i zalać coś porządnego? Kiedyś walczyłem z podobnym przypadkiem i inny ON rozwiązał problem.
hanson1982 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 z tym problemem przejechałem już ponad 10k kilometrów, czyszczenie układu ostatnio, kilka zbiorników z preparatem do czyszczenia pompek, także na bank to nie paliwo. Cały silnik sprawdzał mechanior we wtorek. Wszystko gra ( a koleś sie zna min. robił mody Kowiemu) Stwierdził że coś przy pompkach na bank coś nie tak, pomimo że w statycznych dawka w normie bardzo dobrze wypada to twierdzi że kwasić się może dopiero pod obciążeniem przy podawaniu dużej dawki. Teraz pytanie czy gdzieś to w logach mozna sprawdzić??? Czy jest coś takiego możliwe??
hanson1982 Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Opublikowano 28 Lipca 2010 ok ale dopiero w nastepnym tygodniu, długi weekend [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 21:47_________________________________________________gr 023 dynamiczna, zapomniałem 018 zrobić ale moze dziś dodam http://img94.imageshack.us/img94/4494/dyn23.jpg [br]Dopisany: 05 Maj 2010, 13:12_________________________________________________Tak mi się przypomniało napisać co było: mianowicie pompka w zbiorniku a dokładnie jej wylot się zapaprał tak, że pompa mechaniczna nie mogła sobie pociągnąć odpowiednią ilość paliwa. Pompka była brudna bo po czyszczeniu układu mechanik nie założył sitka. Byłem jeszcze potem u niego na czyszczeniu i sprawdzaniu układu ale debil nie pomyślał przedmuchać pompki. Także koledzy jak autko przerywa to nie wierzcie w padnięte pompki, to się na prawdę nie psuje. Sprawdźcie pompę i zasilanie pompek i to powinno być rozwiązanie 99% problemów z pompowtryskami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się