Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wielka prośba o analizę logów, po sporym remoncie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam prosiłbym o analize logów. Dziś kupiłem kabelek i podłączyłem pod kompa. Auto mam od około 3 miesięcy. Tuż przed kupnem pierdzielnał napinacz i pasek się zerwał i był robiony rozrząd, głowica, popychacze, itp.

Ostatnio miałem regenerowaną pompe wtryskową. Wymiana przewodów do wtryskiwaczy. No i dziś po kupnie kabla postanowiłem zrobić logi (tylko statyczyne)

Żadnych błędów nie ma co do silnika.

Oto logi:

BASIC SETTINGS:

Grupa 000 BS

000dfk.th.jpg

Grupa 003 BS

003dxtf.th.jpg

Grupa 004 BS

011lrb.th.jpg

Grupa 011 BS

011lrb.th.jpg

NORMALNE:

Grupa 000

000jf.th.jpg

Grupa 001

001dfe.th.jpg

Grupa 003

003ko.th.jpg

Grupa 004

004rp.th.jpg

Grupa 007

007td.th.jpg

Grupa 013

013ec.th.jpg

Grupa 023

023da.th.jpg

I prosiłbym w takim razie ocenienie czy z autem jest ok. Problemów i błędów nie ma. Większość silnika zrobiona :)

Aha i ważne pytanie, robiłem dziś pierwszy raz w życiu logi i przy Basic Settings podczas logowania mrugała mi co jakiś czas lampka świec żarowych. Czy tak ma być ?

Dzięki z góry za odpowiedzi :)

Opublikowano

rozumiem, że patrzymy na drugą pozycję w 000BS tak ?

Mam około 38 a powinno być koło 50 ? dobrze rozumiem ?

Dorzuciłem reszte logów i czy reszta jest ok ? turbawka, egr itd ?

Aha i czy od tego kąta wtrysku mogą rano popychacze klekotać ? (chodzi o to że podobno były 2 miesiące temu robione a już klekotają z rana)

[br]Dopisany: 19 Kwiecień 2010, 18:40_________________________________________________Aha i jeszcze jedno. Grupa 013 coś mi nie pasuje, nie wiem jakie mają być wartości i co dokładnie oznaczają ale na innych logach są zupełnie inne wartości.

Opublikowano

Grupa 13 pokazuje korekcje dawki pompowtrysków/wtryskiwaczy. jest ok a nawet b.d. A to jest prawie dziewica.:) Cos jest ze sterowaniem turbiny W grupie 11BS na On powino byc pow 1000mbar a na Off około 900mbar moze zaworek, radziłbym sprawdzic N75 zawór sterujacy praca turbawki. zrób logi dynamicze grupy 3,8,11. A kontrolka siwiecy zarowej podczas vagowania BS to jak najbardziej, poprostu informuje o tescie silnika. EGR jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...