damianek33 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam. Przymierzam sie do demontażu głowicy w moim 1Z i w związku z tym poszukuje opisu tej czynnosci krok po kroku. Kolejne pytanie jakie uszczelki /oczywiscie uszczelka głowicy to podstawa/ wymienić i jakiej firmy polecacie
Lukasz_N Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Krok po korku to mniej wiecej tak to wyglada: 1. Podstawowa zasda: SILNIK NIE MOZE BYC NAGRZANY. I nie chodzi tu o to ze mozna sie poparzyc :> 2. Nastepnie trzeba zlac plyn chlodniczy z ukladu. Najodpowiednieszy sposob korek przy chlodnicy. 3. Teraz odkrecamy przewody wtryskowe i wszytkie inne zlaczki i ustijstwa ktore podlaczone sa do glowicy. 4. Zdejmujemy gorna pokrywe glowicy i blaszana oslone przeciwbryzgowa. 5. Ja zwykle luzuje napinacz paska rozrzadu zeby go swobodnie zdjac 6. Pozostaje do odlaczenia klektor wydechowy i ssacy. Nie odkrecamy ich od glowicy tylko odlaczymy zlaczki przewodow ssacaego (razem z turbo-oczywiscie trzeba odlaczyc wszystkie wezyki cisnieniowe i inne zlaczki) kolektora wydechowego (razem z katem). Kolektory wychodza wtedy razem z glowica. 7. Odkrecamy teraz sruby mocujace glowice. Wazna jest kolejnosc odkrecania: zaczynam centralnie od srodka przesuwajac sie mniej wiecej po torze spiralnym do nastepnych srub. 8. No i mozemy wyciagac glowice spod maski. Tak to wyglada mniej wiecej krok po kroku. Nie rozpisuje sie nad szczegolami jakie zlaczki i wezyki itd, bo sam bedziesz widzial co trzeba konkretnie odlaczyc od glowicy zeby ja swobodnie wyjac. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się