bart_ek Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Witam, mam prawdopodobnie problem z wtryskami w mojej A4. W vagu pokazuja nastepujaco -0,40, -1,50, +2,1, -0,20. Który wtrysk jest uszkodzony 2 na"-" czy 3 na "+" ? J eżeli ktoś ma możlwość sprawdzenia w ETKA jaki mam nr wtrysku bede wdzieczny. WAUZZZ8E17A162884.
turdzi Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 nie musze nawet sprawdzac , jest to : 03G 130 073 M
Lukasz_N Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Duze wartosci korekcji nie musza wcale swiadczyc o uszkodzeniu wtryskiwaczy.[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 09:23_________________________________________________Nie zauwazylem ze chodzi o BRD. Jesli tak to mowa oczywiscie o wartosci kąta synchronizacji i nie wytrskiwacze tylko pompowtryski :>
bart_ek Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 w jaki sposob mozna te pompowtryski na VAGu dokladnie zdiagnozowac?
Lukasz_N Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Kanal 13 grupa 01[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 10:24_________________________________________________Pompowtryski SIEMENSa lubia sie czesto zapychac. Szczegolnie na krajowym paliwie :>
turdzi Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Pompowtryski SIEMENSa lubia sie czesto zapychac. Szczegolnie na krajowym paliwie nie tylko , moje padly juz po niecalych 70 tys. a polskie paliwo widzialy sporadycznie.Witek z MRmotros by ci je w mig zdiagnozowal ale jak o to robi tego nie wiem ale na pewno nie po korekcjach
maciekmm Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Witam, mam prawdopodobnie problem z wtryskami w mojej A4. W vagu pokazuja nastepujaco -0,40, -1,50, +2,1, -0,20. Który wtrysk jest uszkodzony 2 na"-" czy 3 na "+" ? J eżeli ktoś ma możlwość sprawdzenia w ETKA jaki mam nr wtrysku bede wdzieczny. WAUZZZ8E17A162884. Ja mam identycznie, i co miales uszkodzony ktorys wtrysk?
turdzi Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Ja mam identycznie, i co miales uszkodzony ktorys wtrysk? widze ze dobre auto ci sie trafilo pali jak smok , nie jedzie , metaliczne dzwieki i jeszcze PD do wymiany
maciekmm Opublikowano 12 Września 2010 Opublikowano 12 Września 2010 Teoretycznie mam 3mce gwarancji, auto wyglada jak nowe, przebieg 100k km z autostrady. Ale niestety cos nie tak z tym silnikiem. Mysle ze to jeden element powoduje wszystkie te dziwne spostrzezenia. Nie moge im oddac auta bo powiedza ze wszystko ok
turdzi Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Teoretycznie mam 3mce gwarancji, auto wyglada jak nowe, przebieg 100k km z autostrady. Ale niestety cos nie tak z tym silnikiem. Mysle ze to jeden element powoduje wszystkie te dziwne spostrzezenia. Nie moge im oddac auta bo powiedza ze wszystko ok 100 tys. powiadasz , to by sie mniej wiecej zgadzalo , PD w BRD wytrzymuja ok 70-80 tys i sa do czyszczenia lub wymiany , sparwdz w serwisie czy ktos co juz przynich robil. Jestes z Kielc , podjedz ktoregos dnia do Warszawy do MR Motors.Rogal ci zrobi diagnostyke i 10 min ci powie co mu dolega.Potem z tym pojedzisz do ASO i powiesz im dokldnie to co on znajdzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się