banshee Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Wrzucam beznadziejne logi. Co może być przyczyną - turbina? Błędów brak...
Sztomel Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 jeśli sterownik silnika nie zapisał żadnego błędu (co mnie bardzo dziwi przy takiej wartości doładowania) to w pierwszej kolejności sprawdź czy masz podpięte dobrze wszystkie węże i rury dolotu począwszy od turbo do kolektora ssącego, przecież to auto pewnie pełza zamiast jeździć, ma kompletne niedoładowanie, przepływka w tej sytuacji ogranicza maksymalnie dawkę paliwa o EGR już nie wspomnę a wszystko to z powodu niedoładowania turbo. Sprawdź też czy nie odpiął się lub nie jest pęknięty któryś z wężyków podciśnienia w całym układzie a nie tylko ten idący od N75 do gruchy przy turbo.
banshee Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 byłem już pod autem. Rozwalona (dziurawa) gruszka turbiny. Ustawiłem w maksymalnej pozycji łopatki i doładowanie jest ponad 1,5bar, więc do wymiany grucha. Pytanie tylko czy jeszcze przepływka, co widac po 003?
Sztomel Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 wymienisz gruchę to i wskazania przepływki w grupie 008 i EGR w grupie 003 ulegną od razu zmianie na prawidłowe. Swoją drogą jak mogło dojść do uszkodzenia gruchy w AFN-ie ? Przecież tam grucha jest u góry turbosprężarki a nie od dołu.
banshee Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 wymienisz gruchę to i wskazania przepływki w grupie 008 i EGR w grupie 003 ulegną od razu zmianie na prawidłowe. Swoją drogą jak mogło dojść do uszkodzenia gruchy w AFN-ie ? Przecież tam grucha jest u góry turbosprężarki a nie od dołu. Rozumiem cie, ale świadomie napisałem że to AFN, bo nie było do wyboru AHF Prawda w tej octavii AHF grucha jest od spodu i totalnie dziurawa. Wymienię tą gruchę i później zloguje 003 i pozostałe. Dzięki Sztomel!
Sztomel Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Rozumiem cie, ale świadomie napisałem że to AFN, bo nie było do wyboru AHF Prawda w tej octavii AHF grucha jest od spodu i totalnie dziurawa No to teraz już wiem co jest grane, grucha przerdzewiała i to jest częsty przypadek w silnikach, w których grucha montowana jest w dół turbosprężarki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się