Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy i fatalne logi - prośba o ocenę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wrzucam beznadziejne logi.

Co może być przyczyną - turbina?

Błędów brak...

003i008dyn.jpg

010011dyna.jpg

Opublikowano

jeśli sterownik silnika nie zapisał żadnego błędu (co mnie bardzo dziwi przy takiej wartości doładowania) to w pierwszej kolejności sprawdź czy masz podpięte dobrze wszystkie węże i rury dolotu począwszy od turbo do kolektora ssącego, przecież to auto pewnie pełza zamiast jeździć, ma kompletne niedoładowanie, przepływka w tej sytuacji ogranicza maksymalnie dawkę paliwa o EGR już nie wspomnę a wszystko to z powodu niedoładowania turbo. Sprawdź też czy nie odpiął się lub nie jest pęknięty któryś z wężyków podciśnienia w całym układzie a nie tylko ten idący od N75 do gruchy przy turbo.

Opublikowano

byłem już pod autem. Rozwalona (dziurawa) gruszka turbiny. Ustawiłem w maksymalnej pozycji łopatki i doładowanie jest ponad 1,5bar, więc do wymiany grucha.

Pytanie tylko czy jeszcze przepływka, co widac po 003?

Opublikowano

wymienisz gruchę to i wskazania przepływki w grupie 008 i EGR w grupie 003 ulegną od razu zmianie na prawidłowe. Swoją drogą jak mogło dojść do uszkodzenia gruchy w AFN-ie ? Przecież tam grucha jest u góry turbosprężarki a nie od dołu.

Opublikowano

wymienisz gruchę to i wskazania przepływki w grupie 008 i EGR w grupie 003 ulegną od razu zmianie na prawidłowe. Swoją drogą jak mogło dojść do uszkodzenia gruchy w AFN-ie ? Przecież tam grucha jest u góry turbosprężarki a nie od dołu.

Rozumiem cie, ale świadomie napisałem że to AFN, bo nie było do wyboru AHF :wink4:

Prawda w tej octavii AHF grucha jest od spodu i totalnie dziurawa.

Wymienię tą gruchę i później zloguje 003 i pozostałe.

Dzięki Sztomel! :good:

Opublikowano

Rozumiem cie, ale świadomie napisałem że to AFN, bo nie było do wyboru AHF :wink4:

Prawda w tej octavii AHF grucha jest od spodu i totalnie dziurawa

No to teraz już wiem co jest grane, grucha przerdzewiała i to jest częsty przypadek w silnikach, w których grucha montowana jest w dół turbosprężarki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...