Norbunio Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam, Chciałbym w moim BFB zmienić coś z wydechem. Pierwsze co chcę zrobić to wyciąć kata tylko nie bardzo wiem gdzie to zrobić w okolicach Radomia. Jeżeli nie ma tu na miejscu nikogo kto dobrze ogarnia ten temat to może być w Wawie. Powiedzcie mi ile taka operacja może mnie kosztować. Może macie jakieś zaprzyjaźnione warsztaty , które ogarniają temat perfekt w dobrej cenie. Mogę też kupić gotową rurkę przez internet i pojechać na wspawanie do tłumikarza. Dla mnie obojętne, ważne żeby ten temat był zrobiony na tip top. Druga sprawa to wycięcie albo końcowego tłumika albo środkowego i wstawienie przelotowej rury czy może nic nie ruszać ? Chciałbym trochę zmienić brzmienie wydechu-interesuje mnie bardziej bassowe brzmienie. Chcę coś zrobić żeby wydech się jakoś fajnie odzywał ale żeby nie był męczący. Na tą chwilę nie chcę inwestować w markowe produkty więc myślenie ogarniaczam do wycięcia tłumika i zastąpienia go zwykłą rurką . Co o tym sądzicie ? Pozdro
Buba Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 wejdz sobie w dzial rabaty i promocje i tam jest jedek kolega ktory z kwasowki zrobi nawet statue wolnosci w proporcji jaka sobie zażyczysz
Norbunio Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Ok mnie akurat statua nie jest potrzebna Czyli co mogę kupić od kolegi gotową rurkę i to jest rozwiązanie the best ? Totalnie się na tym nie znam, nie wiem jaka rurka jest potrzebna, totalna czarna magia dla mnie.
Buba Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Ok mnie akurat statua nie jest potrzebna Czyli co mogę kupić od kolegi gotową rurkę i to jest rozwiązanie the best ? Totalnie się na tym nie znam, nie wiem jaka rurka jest potrzebna, totalna czarna magia dla mnie. napisz do niego lub zadzwon, poowiedz co potrzebujesz i ci wszystko wytlumaczy
Gość majki-m Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Na wyciecie kata możesz podjechać do Trablic, za 2-gim przejazdem na Południu po lewej stronie, ja zawsze u nich wywalałem, albo na Kieleckiej u Kinasa
Norbunio Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 DObra... ta rura od kolegi z forum ma magiczną nazwę testpipe, czy to jest to samo co zwykła rura z nierdzewki np. 2.5 cala - taka o jakiej się pisze w wiekszosci wątków o wycinaniu kata? Jeżeli to nie to samo to jaka jest różnica miedzy tymi dwoma rozwiązaniami, co lepsze? Ile powinno mnie kosztować zrobienie przez zakład rury 2.5 cala i jej wspawanie ? Właśnie myślałem o Kinasie, zawsze do niego jeżdzę, ale takich operacji jeszcze tam nie robiłem i nie wiem czy dają radę, choć chyba nie słyszałem żeby ktoś mówił o nich złe słowo.
Gość majki-m Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Właśnie myślałem o Kinasie, zawsze do niego jeżdzę, ale takich operacji jeszcze tam nie robiłem i nie wiem czy dają radę, choć chyba nie słyszałem żeby ktoś mówił o nich złe słowo. kata to napewno dadzą radę wywalić, nie wiem jak tam u Ciebie z sondami jest, ale Ty chyba masz taki sam motor jaki miała Bryńka, a Ona kata wywalała u siebie
Buba Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 testpipe lud downpipe. to to samo, chodzi o rurke ktora sie wstawia zamiast kata. co do ceny to musisz zadzwonic i sie dowiedziec ale malo kto sie podejmnie jak zobaczy gdzie jest kat. przerabialem temat i w niejednym warsztacie bylem i robili kolega z forum ma sprawdzone materialy i wie co robi. kupujesz u niego jedziesz do typa i mowisz ze ma wyjac kata i wstawic ta rurke. ja osobiscie robilem sam ale jest masa roboty, szczegolnie z wyjeciem kata.
Norbunio Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 O taką odpowiedź mi chodziło i tak też czułem że robota nie jest taka prosta... Wybiorę opcję "na łatwiznę" kupię gotowy testpipe i dam komuś do wstawienia. Jak już to zrobię napiszę jakie efekty.
Buba Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Efekty wszyscy znaja, wazne ze ty poczujesz roznice
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Na wyciecie kata możesz podjechać do ... jak Kolega chce to będzie mieć problem z autem, szczerze polecam :thumbdown:
Norbunio Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Sorry ale nie rozumiem Twojej wypowiedzi
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 silnik w Twoim aucie ma dwie sondy lambda wycięcie kata powoduje większenie zuzycia paliwa oraz CHECK ENGINE jeżeli chcesz wyrzucić kata musisz podjechać do jakiegos tunera który wyłączy Ci drugą sondę w ECU
Vini Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 wejdz sobie w dzial rabaty i promocje i tam jest jedek kolega ktory z kwasowki zrobi nawet statue wolnosci w proporcji jaka sobie zażyczysz ja właśnie założyłem taką rułe :gwizdanie: nie trzeba nic spawać,wkręca się w miejsce oryginalnego kata,miała gniazda na 2 sondy więc "check" sie nie pokazuje biorąc pod uwage że mój katalizator był już do wywalenia co powodowało znaczny spadek mocy jeżdze znowu z uśmiechem na ustach za dodatkową opłatą owinie ci całość taśmą termoodporną i wytnie uszczelki(co polecam chyba że kupisz ori)
bakuś Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 wejdz sobie w dzial rabaty i promocje i tam jest jedek kolega ktory z kwasowki zrobi nawet statue wolnosci w proporcji jaka sobie zażyczysz O kim piszesz Buba? :polew: Ja statuy Ci nie zrobię. Zrobiło się coś głośniej wew auta ? Nie, słychać tylko odrobinę bardziej świst turbiny, ale w aucie i za nim nie robi się w nic głośniej. Co do drugiej sondy i świecącej się kontrolki - można zastosować tulejkę dystansową tzw. "oszukiwacz sondy", który niweluje ten problem w większości przypadków.
Vini Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Zrobiło się coś głośniej wew auta ? powyżej 3000 obrotów słychać bardziej turbine ale nie jest to męczące a wręcz dzwięk jest fajny,no i nie wywala błędu
Dev Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 owszem cudowny.... ale powinien być słyszalny już od 1900 obr/min
Maniusiek28 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 powyżej 3000 obrotów słychać bardziej turbine ale nie jest to męczące a wręcz dzwięk jest fajny,no i nie wywala błędu to kwestia czasu wywali, wywali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się