Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] 1.8TQ - jaka propozycja wydechu, najlepiej okolice Radomia.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałbym w moim BFB zmienić coś z wydechem.

Pierwsze co chcę zrobić to wyciąć kata tylko nie bardzo wiem gdzie to zrobić w okolicach Radomia. Jeżeli nie ma tu na miejscu nikogo kto dobrze ogarnia ten temat to może być w Wawie. Powiedzcie mi ile taka operacja może mnie kosztować. Może macie jakieś zaprzyjaźnione warsztaty , które ogarniają temat perfekt w dobrej cenie. Mogę też kupić gotową rurkę przez internet i pojechać na wspawanie do tłumikarza. Dla mnie obojętne, ważne żeby ten temat był zrobiony na tip top.

Druga sprawa to wycięcie albo końcowego tłumika albo środkowego i wstawienie przelotowej rury czy może nic nie ruszać ? Chciałbym trochę zmienić brzmienie wydechu-interesuje mnie bardziej bassowe brzmienie. Chcę coś zrobić żeby wydech się jakoś fajnie odzywał ale żeby nie był męczący.

Na tą chwilę nie chcę inwestować w markowe produkty więc myślenie ogarniaczam do wycięcia tłumika i zastąpienia go zwykłą rurką .

Co o tym sądzicie ?

Pozdro

Opublikowano

wejdz sobie w dzial rabaty i promocje i tam jest jedek kolega ktory z kwasowki zrobi nawet statue wolnosci w proporcji jaka sobie zażyczysz :wink4:

Opublikowano

Ok mnie akurat statua nie jest potrzebna :)

Czyli co mogę kupić od kolegi gotową rurkę i to jest rozwiązanie the best ? Totalnie się na tym nie znam, nie wiem jaka rurka jest potrzebna, totalna czarna magia dla mnie.

Opublikowano

Ok mnie akurat statua nie jest potrzebna :)

Czyli co mogę kupić od kolegi gotową rurkę i to jest rozwiązanie the best ? Totalnie się na tym nie znam, nie wiem jaka rurka jest potrzebna, totalna czarna magia dla mnie.

napisz do niego lub zadzwon, poowiedz co potrzebujesz i ci wszystko wytlumaczy :good:

Opublikowano

Na wyciecie kata możesz podjechać do Trablic, za 2-gim przejazdem na Południu po lewej stronie, ja zawsze u nich wywalałem, albo na Kieleckiej u Kinasa :wink4:

Opublikowano

DObra... ta rura od kolegi z forum ma magiczną nazwę testpipe, czy to jest to samo co zwykła rura z nierdzewki np. 2.5 cala - taka o jakiej się pisze w wiekszosci wątków o wycinaniu kata?

Jeżeli to nie to samo to jaka jest różnica miedzy tymi dwoma rozwiązaniami, co lepsze?

Ile powinno mnie kosztować zrobienie przez zakład rury 2.5 cala i jej wspawanie ?

Właśnie myślałem o Kinasie, zawsze do niego jeżdzę, ale takich operacji jeszcze tam nie robiłem i nie wiem czy dają radę, choć chyba nie słyszałem żeby ktoś mówił o nich złe słowo.

Opublikowano

Właśnie myślałem o Kinasie, zawsze do niego jeżdzę, ale takich operacji jeszcze tam nie robiłem i nie wiem czy dają radę, choć chyba nie słyszałem żeby ktoś mówił o nich złe słowo.

kata to napewno dadzą radę wywalić, nie wiem jak tam u Ciebie z sondami jest, ale Ty chyba masz taki sam motor jaki miała Bryńka, a Ona kata wywalała u siebie :wink4:

Opublikowano

testpipe lud downpipe. to to samo, chodzi o rurke ktora sie wstawia zamiast kata. co do ceny to musisz zadzwonic i sie dowiedziec ale malo kto sie podejmnie jak zobaczy gdzie jest kat. przerabialem temat i w niejednym warsztacie bylem i robili :shocked:

kolega z forum ma sprawdzone materialy i wie co robi. kupujesz u niego jedziesz do typa i mowisz ze ma wyjac kata i wstawic ta rurke. ja osobiscie robilem sam ale jest masa roboty, szczegolnie z wyjeciem kata.

Opublikowano

O taką odpowiedź mi chodziło i tak też czułem że robota nie jest taka prosta...

Wybiorę opcję "na łatwiznę" kupię gotowy testpipe i dam komuś do wstawienia. Jak już to zrobię napiszę jakie efekty.

Opublikowano

Efekty wszyscy znaja, wazne ze ty poczujesz roznice :naughty:

Opublikowano

Na wyciecie kata możesz podjechać do ...

jak Kolega chce to będzie mieć problem z autem, szczerze polecam :thumbdown: :thumbdown:

Opublikowano

silnik w Twoim aucie ma dwie sondy lambda

wycięcie kata powoduje większenie zuzycia paliwa oraz CHECK ENGINE

jeżeli chcesz wyrzucić kata musisz podjechać do jakiegos tunera

który wyłączy Ci drugą sondę w ECU

Opublikowano

wejdz sobie w dzial rabaty i promocje i tam jest jedek kolega ktory z kwasowki zrobi nawet statue wolnosci w proporcji jaka sobie zażyczysz :wink4:

ja właśnie założyłem taką rułe :gwizdanie: nie trzeba nic spawać,wkręca się w miejsce oryginalnego kata,miała gniazda na 2 sondy więc "check" sie nie pokazuje

biorąc pod uwage że mój katalizator był już do wywalenia co powodowało znaczny spadek mocy jeżdze znowu z uśmiechem na ustach :evil:

za dodatkową opłatą owinie ci całość taśmą termoodporną i wytnie uszczelki(co polecam chyba że kupisz ori)

Opublikowano

wejdz sobie w dzial rabaty i promocje i tam jest jedek kolega ktory z kwasowki zrobi nawet statue wolnosci w proporcji jaka sobie zażyczysz :wink4:

O kim piszesz Buba? :kox::polew: :polew: :polew: Ja statuy Ci nie zrobię. :D

Zrobiło się coś głośniej wew auta ?

Nie, słychać tylko odrobinę bardziej świst turbiny, ale w aucie i za nim nie robi się w nic głośniej. :good:

Co do drugiej sondy i świecącej się kontrolki - można zastosować tulejkę dystansową tzw. "oszukiwacz sondy", który niweluje ten problem w większości przypadków. :hi:

Opublikowano

Zrobiło się coś głośniej wew auta ?

powyżej 3000 obrotów słychać bardziej turbine ale nie jest to męczące a wręcz dzwięk jest fajny,no i nie wywala błędu :naughty:

Opublikowano

cudowny swist chciales raczej powiedziec :naughty:

Opublikowano

owszem cudowny....

ale powinien być słyszalny już od 1900 obr/min

Opublikowano

powyżej 3000 obrotów słychać bardziej turbine ale nie jest to męczące a wręcz dzwięk jest fajny,no i nie wywala błędu :naughty:

to kwestia czasu wywali, wywali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...