xxmarcin77 Opublikowano 3 Lipca 2007 Opublikowano 3 Lipca 2007 Witam. Mam problem z licznikiem, mianowicie jak włącze zapłon wskazówka od prędkościomierza zaczyna szybko drgać. Po uruchomieniu silnika nadal drga prędkosciomierz, natomiast brak wskazań obrotomierza. Czy ktoś może wie gdzie zlokalizować usterkę ew. jak naprawić? z góry dzięki za pomoc
adamq Opublikowano 3 Lipca 2007 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zrób VAGiem testy zegarów. Wchodzisz w 17-Instruments, a potem wybierasz Output Test i jedziesz ze wszystkimi testami po kolei. Któryś z testów testuje właśnie wskazówki.
xxmarcin77 Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Opublikowano 3 Lipca 2007 a wiesz gdzie moge zrobić taki test w okolicy gorzowa?
Luqas26 Opublikowano 4 Lipca 2007 Opublikowano 4 Lipca 2007 Witam. Jak już zauważyłeś z pewością to w gorzowie wogóle ciężko o dobrego mechanika zwłasza gdy chodzi o elekktroniczne rzeczy. Na ulicy Jagiełły niedaleko łaźni jest warsztat "sygnał" gość jest w miare dobry, miałem z nim do czynienia-naprawiał mi ABS w omedze. Dzwoniłem do niego ostatnio z zapytaniem czy by dał rade wyregulować wskaźnik paliwa, to odpowiedział, że może spróbować choć nigdy tego nie robił. Ma Vaga i może ci pomoże. Kontakt do niego to: Marek 508-141-405. Ostatnio byłem w serwisie Gałgański na żwirowej żeby tam mi spróbowali to naprawić, ale nie dali rady, powiedział gość, że zegary są zepsute i by trzeba było wymienić je. Nie chce mi się w to wierzyć troszke. Tak czy siak gość z obsługi dał mi numer do jakiegoś elektronika który podobno mocno zna sie na zegarach i mógłby się podjąć tego tematu więc dam ci też namiary na niego. Gość jest z Dębna czyli niedaleko ciebie zadzwoń i zapytaj: 601-888-787. Ja bym spróbował do tego gościa z dębna. też do niego zadzwonie ale narazie mam większy problem z tiptronic`em. Powodzenia i daj znać jak coś bedziesz wiedział.
xxmarcin77 Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Opublikowano 5 Lipca 2007 dzieki kolego, bardzo pomogłeś :th:
Luqas26 Opublikowano 5 Lipca 2007 Opublikowano 5 Lipca 2007 dzieki kolego, bardzo pomogłeś :th: Do kogo dzwoniles w tej sprawie???? bo w sumie sam nie wiem do ktorego sie wybrac w razie klopotow. Hack ja tez chcialbym zegary przetestowac ale mam wersje freeware vaga i jest ona zablokowana. Chcialbym wogole zrobic test calego auta a manualnie to troche zmudnie idzie.
xxmarcin77 Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Opublikowano 6 Lipca 2007 siemka. nie byłem w dębnie, nie byłem też w gorzowie. W Osinowie Dolnym jest Niemiec z krwi i kości ( www.tacho-total.de tam znajdziesz więcej szczegółów), który zajmuje się właśnie tylko licznikami. Jak wjedziesz od strony Cedyni stoi przyczepa kempingowa. Możesz mi wierzyć lub nie, ale podłączył kompa, zrobił test zegarów i... nie wzioł ani grosza, bo nie mógł naprawic. Padnięte niestety , a najlepsze jest to że WAG nie pokazywał błędów zegarów. Troche tam daleko, ale przejeżdżałem przy okazji więc zajechałem. Chyba nie robi pełnej diagnostyki, ale w w/w Cedyni jest warsztat JURAS, w którym na bank zrobisz pełną diagnoze. Gość zna się na rzeczy i kasuje 100pln za klikanie. Stawka jak z agencji towarzyskiej :> . W Myśliborzu jest koleś który zajmuje sie takimi sprawami, ale wyjechał i wróci dopiero ok 18tego lipca. Jeżeli ci się nie śpieszy to dam ci znać jak bedzie. Pozdrawiam
Gajzer Opublikowano 7 Lipca 2007 Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam mam identyczny problem z zegarami ale przy robieniu testów działają.Czasami też działają podczas jazdy.A może majstrowałeś przd tym problemem coś w zegarach jakiś kablach itp ??
xxmarcin77 Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Opublikowano 7 Lipca 2007 no nie grzebałem sam, kupiłem fure z austrii z takim "popsutymi". zamówiłem juz zegary uzywane i mam nadzieje ze zadziałają, bo jak bedą te same objawy to wina leży gdzie indziej.
radomek Opublikowano 8 Lipca 2007 Opublikowano 8 Lipca 2007 podlacze sie pod pytanie mam problem ze swoim licznikem taki, ze kilometry na godz zawyza 2-3 razy ( na klimie dziala dobrze) nie wiem czy sie da to jakos naprawic ale znalazlem taki licznik na allegro: http://moto.allegro.pl/item212117072_licznik_zegary_audi_a4_tdi_2000r_warszawa.html i zastanawiam sie czy beidzie do mojej a4 z 96 roku pasowal pozdr
xxmarcin77 Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Opublikowano 8 Lipca 2007 zobacz kolor wtyczek jaki jest u ciebie i porównaj z tymi na allegro. na marginesie też chciałem kupić ten licznik do siebie, kontaktowałem sie z gościem który go wystawił i odpowiedział że jest w 100% sprawny.
Gajzer Opublikowano 9 Lipca 2007 Opublikowano 9 Lipca 2007 mam jeszcze jedno pytanko.Czy jak kupie zegary nie od a4 z automatem to czy po przełożeniu wyświetlacza gdzie pokasuje temperature i biegi (drn234) to bedzie w porządku??
xxmarcin77 Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Opublikowano 9 Lipca 2007 jak nie od a4 to od czego chcesz wstawic?
Gajzer Opublikowano 9 Lipca 2007 Opublikowano 9 Lipca 2007 jak nie od a4 to od czego chcesz wstawic? upss źle się wyraziłem.Chodzi o zegary od a4 ale nie przystosowane do automatycznej skrzyni.Czyli bym musial przełożyć wyświetlacz ale czy to wystarczy ??
xxmarcin77 Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Opublikowano 9 Lipca 2007 jeżeli jest podłączony osobno (jak termometr) to wystarczy sam wyświetlacz przełożyć, chyba że się myle to niech mnie kto poprawi
SebMis Opublikowano 9 Lipca 2007 Opublikowano 9 Lipca 2007 Witam. Mam problem z licznikiem, mianowicie jak włącze zapłon wskazówka od prędkościomierza zaczyna szybko drgać. Po uruchomieniu silnika nadal drga prędkosciomierz, natomiast brak wskazań obrotomierza. Czy ktoś może wie gdzie zlokalizować usterkę ew. jak naprawić? z góry dzięki za pomoc problem leży w trybiku na silniku krokowym, który napędza wskazówkę prędkościomierza, najprawdopodobniej pękł. zegary podczas uruchomienia dostają sygnał "zerowania" - czyli muszą dojąć do oporu i dopiero wtedy procesor sterujący nimi zapamiętuje położenie "zerowe" i zaczyna nimi sterować. jeśli masz pęknięty trybik to silniczek kręci cały czas w kierunku "ujemnym" a wskazówka nie chce się zatrzymać i procesor nie może "wyzerować" więc nie rozpoczyna pomiaru. rozwiązanie: znajdź zegary podobne (mogą być uszkodzone) i przelutuj popsuty silniczek krokowy i zacznie działać
xxmarcin77 Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Opublikowano 11 Lipca 2007 no i wstawiłem całkiem nowy (używany) licznik :th: działa aż miło popatrzeć. musze tylko przerobic mile na kilometry. dzięki za pomoc
Gajzer Opublikowano 13 Lipca 2007 Opublikowano 13 Lipca 2007 Witam. Mam problem z licznikiem, mianowicie jak włącze zapłon wskazówka od prędkościomierza zaczyna szybko drgać. Po uruchomieniu silnika nadal drga prędkosciomierz, natomiast brak wskazań obrotomierza. Czy ktoś może wie gdzie zlokalizować usterkę ew. jak naprawić? z góry dzięki za pomoc problem leży w trybiku na silniku krokowym, który napędza wskazówkę prędkościomierza, najprawdopodobniej pękł. zegary podczas uruchomienia dostają sygnał "zerowania" - czyli muszą dojąć do oporu i dopiero wtedy procesor sterujący nimi zapamiętuje położenie "zerowe" i zaczyna nimi sterować. jeśli masz pęknięty trybik to silniczek kręci cały czas w kierunku "ujemnym" a wskazówka nie chce się zatrzymać i procesor nie może "wyzerować" więc nie rozpoczyna pomiaru. rozwiązanie: znajdź zegary podobne (mogą być uszkodzone) i przelutuj popsuty silniczek krokowy i zacznie działać Kolego a gdzie ten silniczek krokowy??i jak wygląda??
SebMis Opublikowano 14 Lipca 2007 Opublikowano 14 Lipca 2007 silniczek krokowy jest wlutowany w płytkę zegarów i wygląda jak zwykły silniczek z tym że sterowanie ma na 4-rech nóżkach i napędza wskazówki od obrotka i speedowmierza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się