Placek Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Panowie Własnie przeczytałem całość a jestem mocno zainteresowany tematem A4 B6 - 2004. Posiadam zwykłe soczewki z regulacją reczną z kabiny.Chce to zmienić ale brakuje mi usystematyzowanej wiedzy zatem: 1. Ori Xenon - srebrny środek 2. Bi a właściwie plus - grafitowy środek + większe soczewki teraz pytania : 1. Czym różni sie xenon zwykły od plusa - czy tylko wielkością soczewek ?? czytałem ze jest też jakaś różnica po odpaleniu długich - te mijania podobno wtedy mocniej świecą?? 2. Czy bixenon oznacza że światło xenonowe jest na światłach mijania tak jak w zwykłych czy np. tez w pozycyjnych lub długich ?? 3. Czy jak założę xenon-plusa to w żaden sposób nie będę mógł go regulować - ani automatycznie ani ręcznie z wewnątrz zakładając że chce zmienić tylko lampy?? 4. Nie zależy mi na samo poziomowaniu ale na ręcznej regulacji ze środka - czy w zwykłym xenonie jest to możliwe a w bi już nie ?? 5. Czym będzie się różniło zmienienie żarników w zwykłej soczewce i dodanie porządnej cyfrowej przetwornicy od zakupu ori xenona - pytam o właściwości światła
Cuber Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 1. w "Bixenonie" światła drogowe również są xenonem poprostu otwiera sie przesłona, większa soczewka, kolor ciemny 2. Tak 3. Nie bedziesz miał możliwosci regulacji wysokosci chyba ze założysz Ori instalacje samopozimowania 4. tez nie ma możliwosci bo silniczki są inne 5. Bedziesz miał możliwosc regulacji wysokosci lamp z kabiny , kup wtedy palniki np. 5000 K
Placek Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Czyli zakładanie samych xenonów lub bi nie ma sensu bo brak wtedy regulacji z wewnatrz - jakiejkolwiek. jeżeli już to musiał bym dokupić silniczki itp. wychodzi że jeśli zrobić coś bez mocnego rezania to tylko zmiana żarników i dokupienie przetwornic .
truckmaniac Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Niekoniecznie. Ja zakupiłem bi xenony, a teraz przymierzam sie do tego: http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p318_Auto-Leveling-Headlights---Retrofit--Audi-A4-B6-8E.html Chciałem wyrezac ori samopoziomowanie, ale nikt jeszcze tego nie robił, więc nie bardzo wiem jak się za to zabrac. To jest gotowy kit i kosztuje połowę :gwizdanie:
Cuber Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Niekoniecznie. Ja zakupiłem bi xenony, a teraz przymierzam sie do tego: http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p318_Auto-Leveling-Headlights---Retrofit--Audi-A4-B6-8E.html Chciałem wyrezac ori samopoziomowanie, ale nikt jeszcze tego nie robił, więc nie bardzo wiem jak się za to zabrac. To jest gotowy kit i kosztuje połowę :gwizdanie: fakt zapomniałem o tym ze jest tego typu rozwiązanie na sapomoziom
ykk Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Nie wiem czy bixenon wart jest takich kosztow..
truckmaniac Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Nie wiem czy bixenon wart jest takich kosztow.. No wiesz. To zależy jak na to spojrzec. Może sam bixenon to wart tych kosztów nie jest, ale wartośc rezanka i satysfakcja...BEZCENNE :gwizdanie:
GRazny Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Nie wiem czy bixenon wart jest takich kosztow.. jak ktoś jeździ nocą sporo to jest to warte... długie to bajka
HiRide Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 Nie wiem czy bixenon wart jest takich kosztow.. jak ktoś jeździ nocą sporo to jest to warte... długie to bajka tak dlugie sa super ale co do mijania to juz mozna dyskutowac nie spodziewalem sie ze bede mial ALE do ksenonu w audi a jednak
kepasa Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 ja jestem zadowolony.... latam bez samopoziomu jest OK, nie oślepiam... a świecą milusio, mijania o wiele lepsze niż w zwykłym ksenonie... długie super.
GRazny Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 mijania o wiele lepsze niż w zwykłym ksenonie... to ciekawe... myślałem że identyczne...
truckmaniac Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 ja jestem zadowolony.... latam bez samopoziomu jest OK, nie oślepiam... Jakoś śmiem w to wątpic. Wystarczy, że posadzisz 2 osoby z tyłu i tył siada na tyle, że bedziesz oślepiał, że nie wspomnę już o bagażach.
HiRide Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 ja jestem zadowolony.... latam bez samopoziomu jest OK, nie oślepiam... Jakoś śmiem w to wątpic. Wystarczy, że posadzisz 2 osoby z tyłu i tył siada na tyle, że bedziesz oślepiał, że nie wspomnę już o bagażach. kazdy kto byl oslepiony smie w to watpic wiec wiemy swoje
truckmaniac Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 ja jestem zadowolony.... latam bez samopoziomu jest OK, nie oślepiam... Jakoś śmiem w to wątpic. Wystarczy, że posadzisz 2 osoby z tyłu i tył siada na tyle, że bedziesz oślepiał, że nie wspomnę już o bagażach. kazdy kto byl oslepiony smie w to watpic wiec wiemy swoje No wiesz. Z racji mojego zawodu (nick wskazuje) mam dosyc często "przyjemnośc" bycia oślepianym, i to mimo tego, ze siedzę dużo wyżej
HiRide Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 ja jestem zadowolony.... latam bez samopoziomu jest OK, nie oślepiam... Jakoś śmiem w to wątpic. Wystarczy, że posadzisz 2 osoby z tyłu i tył siada na tyle, że bedziesz oślepiał, że nie wspomnę już o bagażach. kazdy kto byl oslepiony smie w to watpic wiec wiemy swoje No wiesz. Z racji mojego zawodu (nick wskazuje) mam dosyc często "przyjemnośc" bycia oślepianym, i to mimo tego, ze siedzę dużo wyżej w moim poscie przyznalem ci racje ale moze zle ujalem zdanie
truckmaniac Opublikowano 8 Marca 2009 Opublikowano 8 Marca 2009 ja jestem zadowolony.... latam bez samopoziomu jest OK, nie oślepiam... Jakoś śmiem w to wątpic. Wystarczy, że posadzisz 2 osoby z tyłu i tył siada na tyle, że bedziesz oślepiał, że nie wspomnę już o bagażach. kazdy kto byl oslepiony smie w to watpic wiec wiemy swoje No wiesz. Z racji mojego zawodu (nick wskazuje) mam dosyc często "przyjemnośc" bycia oślepianym, i to mimo tego, ze siedzę dużo wyżej w moim poscie przyznalem ci racje ale moze zle ujalem zdanie Nie, nie. Dokładnie tak to odebrałem. Postanowiłem tylko dopisac do ludzi, którzy myślą, że regulacja świateł to jakiś zbędny gadżet
Wąski Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 ja jestem zadowolony.... latam bez samopoziomu jest OK, nie oślepiam... Jakoś śmiem w to wątpic. Wystarczy, że posadzisz 2 osoby z tyłu i tył siada na tyle, że bedziesz oślepiał, że nie wspomnę już o bagażach. nie do końca , no może jak masz seryjne zawieszenie to się zgodzę z Tobą
kepasa Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 mijania o wiele lepsze niż w zwykłym ksenonie... to ciekawe... myślałem że identyczne... to źle myslałeś... powiem tak odnośnie oślepiania, latam dużo w trasy nikt nigdy mi nie błyska że oślepiam... , a jak nie miałem ksenonów to też nie używałem regulatora świateł... i też mi nikt nie mrugał... zwykle jeżdżę sam, mam jedna torbę w bagażniku... mam idealnie ustawione światła i sprawne amortyzatory, nie bujam się jak kołyska... są kolesie którzy ustawiają sobie tak światła żeby je mieć wyżej niż to dozwolone, są kolesie którzy wkładają 100W żarówki... oni oślepiają... nie trzeba być kierowcą dużego auta żeby być oslepionym...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się