HiRide Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 co masz na mysli tak piszac jak masz wyłączone światła i manetką błyśniesz światłami-zapala się żarówka H7 tam,gdzie są "długie" Zwykle zarowki h7 zapalaja sie ze zwloka i tak samo gasna czego nie mozna powiedziec o dzialaniu przeslony soczewki. chyba odwrotnie...przy pierwszokrotnym zapaleniu soczewki,zanim palnik sie rozgrzeje-chwilke to trwa,żarówka H7 zapali się momentalnie,różnica jest w zmanie na "długie" ,jak palniki są rozgrzane-trwa to ułamek sekundy,bo zmienia sie ustawienie przesłony Mamy inne zdanie na ten temat.Obojetne czy palnik jest rozgrzany czy nie -zapala sie natychmiastowo.Wraz z jego nagrzewaniem w peirwszych sekundach po odpaleniu zmienia sie tylko barwa swiatla i natezenie.Nalepiej zrobic tak:odpalic auto,lewa manetke od "dlugich" popchac od siebie aby zostala w pozycji zalaczone,druga osobe poprosic o przekrecenie wlacznika swiatel w pozycje mijania kiedy my juz bedziemy stac z przodu i obserwowac reflektory.Momentalnie bedzie widac co zapali sie pierwsze.
marcin9680 Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam , szybkie pytanko co oznacza jezeli po wlaczeniu swiatel z przetwornicy wydobywa sie brzeczenie? Prztwornice zakupilem 2 tyg temu jako nowe firmy DENSO D4S. Dziekuje pozdrawiam.
HiRide Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam , szybkie pytanko co oznacza jezeli po wlaczeniu swiatel z przetwornicy wydobywa sie brzeczenie? Prztwornice zakupilem 2 tyg temu jako nowe firmy DENSO D4S. Dziekuje pozdrawiam. to normalne chyba ze jest za glosne
bubers Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 Witam , szybkie pytanko co oznacza jezeli po wlaczeniu swiatel z przetwornicy wydobywa sie brzeczenie? Prztwornice zakupilem 2 tyg temu jako nowe firmy DENSO D4S. Dziekuje pozdrawiam. moge sie mylic ale to chyba oznacza ze sie nagrzewaja - u mnie tak zawsze jest jak sa zimne
marcin9680 Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Ok dzieki wszystkim za pomoc , mam nadzieje ze diabli ich nie wezma po miesiacu jak te chinskie HIDy
goutier Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Witam Należy pamiętac że biksenony mają układ samopoziomowania(dwa czujniki jeden na wachaczu z przodu drugi z tyłu) taki czujniczek kosztuje parę euro 8EO941285J
Bieniek Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Czy da rade dokupic sam element regulujacy do bi?? Wyrobila mi sie sruba od regulacji
Cuber Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Czy da rade dokupic sam element regulujacy do bi?? Wyrobila mi sie sruba od regulacji ale co dokładnie ?
Bieniek Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Ten element regulacyjny,prze ktory dostaje sie woda i paruja lampy.A dokladnie ta srubka,ktora regulujemy lampe.
Cuber Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 w Etce nie widze aby występował jako cześć zamienna
wrclaguna Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 Ten element regulacyjny,prze ktory dostaje sie woda i paruja lampy.A dokladnie ta srubka,ktora regulujemy lampe. pisz na PW to CI sprezentuje :> bo posiadam taka czesc
michalchelm Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam czy ktoś może podpowiedzieć jak odróżnić lampę xenon od bi-xenon w B7? A w przypadku tej aukcji z czym mamy do czynienia? http://www.allegro.pl/item934350536_bixenony_xenony_xenon_audi_a4_b7_2004_2007_r.html
Pzwmichal Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam czy ktoś może podpowiedzieć jak odróżnić lampę xenon od bi-xenon w B7? A w przypadku tej aukcji z czym mamy do czynienia? http://www.allegro.pl/item934350536_bixenony_xenony_xenon_audi_a4_b7_2004_2007_r.html należałoby zacząć od tego co to jest bixenon - czyli światło drogowe i mijania z jednej soczewki. Także jeśli lampa jest do B7 to może być to tylko bixenon, bo innej nie produkowali
michalchelm Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Dzięki za odpowiedź Jakieś komplikacje z fisem itp przy zamiane ze zwykłych lamp ? Więc poziomowania z kabiny brak zgodnie z tym co wyczytałem ? Chyba że jest już patent? (doczytałem do 7 strony tematu...)
HiRide Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Kolejna komplikacja to taka ze bedziesz slepic innych uzytkownikow drog ...nastepna taka ze przegladu auto moze nie przejsc ...
michalchelm Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 Kolejna komplikacja to taka ze bedziesz slepic innych uzytkownikow drog ...nastepna taka ze przegladu auto moze nie przejsc ... Działające poziomowanie ręczne w kabinie rozwiązałoby temat oślepiania (latanie z kluczem przy każdym załadunku też ) tylko jak je uruchomić Z przeglądem nie będzie problemów Potrzebują informacji jakie problemy od strony podłączenia i pełnej funkcjonalności wychodzą przy montażu i jak je rozwiązać... może jeszcze dziś przyjdą lampki
marcin9680 Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Panowie a ktos sie juz moze z takim problemem w Audi a mianowicie zalozylem do moich lamp przetwornice Denso D4S z palnikami Philips i po odpaleniu najpierw silnika a potem zalaczeniu swiatel pojawia sie blad na FISie o hamulcach i mrugaja wszystkie kontrolki z hamulcami zwiazane , po zgaszeniu i odpaleniu silnika problem znika. Tak samo sie dzialo po zalozeniu HIDow ale po jakims czasie nie odrazu i tak samo jest w tym przypadku z Denso przetwornicami. Kiedy wszystko zrobie na odwrot czyli najpierw zapale swiatla a pozniej odpale silnik to problemu nie ma Bardzo prosze o wszelka pomoc bo juz mnie k....ca szczela kolejna kasa wyzucona w bloto a tej pieprzony komp jakies dziwactwa mi pokazuje. Pozdrawiam.
HiRide Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Panowie a ktos sie juz moze z takim problemem w Audi a mianowicie zalozylem do moich lamp przetwornice Denso D4S z palnikami Philips i po odpaleniu najpierw silnika a potem zalaczeniu swiatel pojawia sie blad na FISie o hamulcach i mrugaja wszystkie kontrolki z hamulcami zwiazane , po zgaszeniu i odpaleniu silnika problem znika. Tak samo sie dzialo po zalozeniu HIDow ale po jakims czasie nie odrazu i tak samo jest w tym przypadku z Denso przetwornicami. Kiedy wszystko zrobie na odwrot czyli najpierw zapale swiatla a pozniej odpale silnik to problemu nie ma Bardzo prosze o wszelka pomoc bo juz mnie k....ca szczela kolejna kasa wyzucona w bloto a tej pieprzony komp jakies dziwactwa mi pokazuje. Pozdrawiam. wyglada na to ze przetwornice sieja zaklocenia ale glowy sobie uciac nie dam. Teraz moje pytanie.Czy w bixenonie z czarnym srodkiem w b6 jest regulacja wiazki na boki ?Ja tam widze dwie zruby regulacyjne ale jedna jest od wiazki soczewki a druga ?
Bieniek Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Zewnetrzne sruby sa od regulacji góra/dól. Wenetrzna sruba zas od regulacji lewo/prawo.
HiRide Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Zewnetrzne sruby sa od regulacji góra/dól. Wenetrzna sruba zas od regulacji lewo/prawo. rozumiem ze zewnetrzna sruba ta blizej silnika reguluje wysokosc swiecenia swiatel dlugich ? Nie widzialem w srodku lampy sruby do regulacji na boki...ja sie pytam jakbym mial to wyregulowac jak nie otworze klapki lampy dokad jej nie wykrece z auta pamietaj ze pisze o modelu b6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się