Bieniek Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Wg mnie nie ma osobnej regulacji swiatel dlugich i mijania. Z autopsji zauwazylem to co napisalem.Zewnetrzna wysokosc, a ta blizej silnika lewo/prawo.
domjenick Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Panowie a ktos sie juz moze z takim problemem w Audi a mianowicie zalozylem do moich lamp przetwornice Denso D4S z palnikami Philips i po odpaleniu najpierw silnika a potem zalaczeniu swiatel pojawia sie blad na FISie o hamulcach i mrugaja wszystkie kontrolki z hamulcami zwiazane , po zgaszeniu i odpaleniu silnika problem znika. Tak samo sie dzialo po zalozeniu HIDow ale po jakims czasie nie odrazu i tak samo jest w tym przypadku z Denso przetwornicami. Kiedy wszystko zrobie na odwrot czyli najpierw zapale swiatla a pozniej odpale silnik to problemu nie ma Bardzo prosze o wszelka pomoc bo juz mnie k....ca szczela kolejna kasa wyzucona w bloto a tej pieprzony komp jakies dziwactwa mi pokazuje. Pozdrawiam. słaby akumulator i po włączeniu ,przetwornice "ciągną" więcej prądu,co powoduje alarmowy spadek dla sytemu hamowania,ESP,ABS, poniżej napięcia 11V-zacznie FIS pokazywac wszystko ,co związane z hamulcami pojezdzij trochę-zobaczysz,że problem zniknie,jak będziesz chciał odpalić auto w taki sam sposób-właśnie przerabiam ten problem-jeden dzień auto stało i prblem powraca ,w sobote idę po nowy AKU...
HiRide Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Wg mnie nie ma osobnej regulacji swiatel dlugich i mijania. Z autopsji zauwazylem to co napisalem.Zewnetrzna wysokosc, a ta blizej silnika lewo/prawo. jak krecilem sruba blizej silnika to unosil sie lub opadal odblysnik swiatel dlugich. Pokrece dzis tym jeszcze raz i sie przyjze dla pewnosci
Carlos* Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Ta jedna śruba jest od regulacji lewo-prawo.
marcin9680 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Witam , "domjenick" dzieki za podpowiedz ale dziwne jest to ze aku jest nowy , wlasnie w Grudniu go wymienialem bo stary po 9 latach wyciagnol kopytka , teraz zalozylem jeszcze nowy alternator (nie nowka ale po kompletnej regeneracji , szczotki , lozyska , diody itd.) Ten problem nie pojawia sie caly czas , czasmi po odpaleniu auta cos go pieprznie i wywali mi blad a moze to jakis problem ze sterownikiem ABSu? sam juz nie wiem , kilometrow krece duzo tak wiec aku jest dobrze naladowany. Jak cos juz rozgryziesz w tym temacie jak temu zapobiec to bardzo cie prosze o porade. Dziekuje i pozdrawiam. :hi:
miro_x Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 U mnie też mam problem z pojawiającym się komunikatem od absu co jakiś czas i dodatkowo zawiesza sie moduł komfortu co jakis czas przy zapalaniu świateł. Wg mnie przetwornice (mam hidy) tak mocno sieją przy zapalaniu że elektronika głupieje. Zastanawiałem się żeby dać jakieś filtry na zasilanie ale nic nie mam pod ręką żeby spróbować.
domjenick Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Panowie-żeby nie było bałaganu w wątku-piszmy tu tylko o biksenonie
marcin9680 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Ok ale gdzie mozna poruszyc ten temacik ? tu w tym dziale na temat Bi-Ksenonu ludziska najwieksze mody robia a wiec i maja wieksze pojecie o ksenonach , bi-ksenonach itp. a tym samym spotykaja sie z roznymi problemami , usterkami i przerobkami , dlatego tez uwazalem , ze to dobry dzial aby zadac to pytanko a z tego co widze to tych problemow troszke jest zwiazanych z ori lub nie ksenonami itp. Ale oki bede probowal gdzie indziej pozdrawiam , jak zakupie ori bi-ksenony to sie jeszcze odezwe , prawa lampe juz mam :hi:
domjenick Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Ok ale gdzie mozna poruszyc ten temacik ? dział "Elektryka"
HiRide Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Ta jedna śruba jest od regulacji lewo-prawo. super tylko pokarz mi ktora to sruba bo mnie sie na boki nic nie reguluje
Julo Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Mam u siebie bixenony valeo, które były w samochodzie założone po małej kraksie gdzie do wymiany była jedna lampa. I teraz tak: jak odpalam auto, jak się połącze VAGiem ze światłami to niby się ustawiają góra-dół. Jednak nie jestem pewien czy to dobrze wszystko działa, bo wydaje mi się, że światła ustawione są trochę za wysoko. Nie wiem czy to w ten sposób powino zadziałać, ale np. jak zatrzymam się na progu zwalniającym przednimi lub tylnymi kołami to światła nie zmieniają swojej pozycji. Nie powinny się w tym momencie dopasować do nowego nachylenia pojazdu ? Dodatkowo jak odpalam samochód, bez względu na odstęp czasowy między jednym odpaleniem, a drugim to światła zawsze się ustawiają (góra-dół). Czy to powinno tak działać, czy może jest to jakieś "ściemnione" samopoziomowanie?
domjenick Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Headlight Adjustment [select] [55 - Xenon Range] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] The meas. block field now shows "Wait" and should switch to "Adjust Headlights" then (this may take up to 10 seconds). Adjust the headlights using their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target. [ON/OFF/Next] The adjustment should now be learned. [Done, Go Back] Don't forget to check/clear fault codes afterwards. [Close Controller, Go Back - 06]
Julo Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Dzięki wielkie za instrukcje . Rozumiem, że ustawiam "na oko", czy może są jakieś specjalne wartości w stylu: 2m od ściany, promień światła na wysokości XXcm ?
domjenick Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 czy może są jakieś specjalne wartości w stylu: 2m od ściany, promień światła na wysokości XXcm ? ja ustawiałem tak: auto od ściany na odległość,jaką standardowo zachowujesz od auta,w normalnej jezdzie i granica światło-cienia poniżej lusterek bocznych-weż metrówkę,zmierz wysokość,na jakiej są lusterka i ustaw na jakieś 20 cm niżej-potem sie przejedz i zobaczysz,czy nie są za nisko,jak za nisko-podnieś delikatnie,ale nie ustawiaj na tej samej ,co są lusterka, bo będzie razić i wkurzac tego ,co przed tobą i z naprzeciwka
Julo Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Ok, dzięki jeszcze raz. W takim razie po pracy bierzemy się .... no właśnie, do pracy :>
HiRide Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 czy może są jakieś specjalne wartości w stylu: 2m od ściany, promień światła na wysokości XXcm ? ja ustawiałem tak: auto od ściany na odległość,jaką standardowo zachowujesz od auta,w normalnej jezdzie i granica światło-cienia poniżej lusterek bocznych-weż metrówkę,zmierz wysokość,na jakiej są lusterka i ustaw na jakieś 20 cm niżej-potem sie przejedz i zobaczysz,czy nie są za nisko,jak za nisko-podnieś delikatnie,ale nie ustawiaj na tej samej ,co są lusterka, bo będzie razić i wkurzac tego ,co przed tobą i z naprzeciwka ja nie wiem co sie stalo z moimi swiatlami ale za cholere nie moge ich prawidlowo ustawic.Jesli chce aby wiazka lampy lewej pokrywala sie z wiazka lampy prawej na scianie to musze ustawic lewa lampe tak ze swieci za nisko na drodze a idealnie na scianie ktora jest 15 m odemnie.Wiec jak podwyzsze wiazke lewej lampy aby na drodze bylo cos widac to wtedy widac dwie wiazki na drodze -jedna od lewej a druga od prawej lampy a na scianie tez wiazka lewej lampy jest wyzej od prawej.Droga jest oswietlona dobrze ale na prawym i lewym poboczu robia sie pasy bo wiazki sie nie pokrywaja i swieca sobe osobno.Co ciekawe wiazka lewej lampy nie jest idealnie w poziomie tylko krzywa tak jakby przeslona byla lekko pochylona na prawy bok bok.Ale to przeciez nie mozliwe.Nie ciekawie to wyglada i nie wiem jak sobie z tym poradzic.
domjenick Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Jesli chce aby wiazka lampy lewej pokrywala sie z wiazka lampy prawej wiązki nie mogą się pokrywać,tylko świecić równolegle,na wprost,jeśli będą się "zbiegać" w którymś punkcie w jedno-po włączeniu "długich" będą świecić "na krzyz"czasem,żeby dobrze ustawić i żeby to widzieć,jak świeci poszczególna lampa-zakrywam jedną lampę jakims ręcznikiem-spróbuj tak
HiRide Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Jesli chce aby wiazka lampy lewej pokrywala sie z wiazka lampy prawej wiązki nie mogą się pokrywać,tylko świecić równolegle,na wprost,jeśli będą się "zbiegać" w którymś punkcie w jedno-po włączeniu "długich" będą świecić "na krzyz"czasem,żeby dobrze ustawić i żeby to widzieć,jak świeci poszczególna lampa-zakrywam jedną lampę jakims ręcznikiem-spróbuj tak masz racje dobrze myslalem a zle napisalem. Rzecz w tym ze moja wiazka kiedy swieci rownolegle do drugiej to jedna albo swieci za wysoko a druga za nisko albo na odwrotPozatym nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie regulujac wysokosc lewej wiazki zmienia sie takze oswietlenie prawego pobocza.Tak samo jest gdy reguluje prawa lampa to lewe pobocze tez jest inaczej oswietlone.Tak ma byc ?
domjenick Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 regulujac wysokosc lewej wiazki zmienia sie takze oswietlenie prawego pobocza.Tak samo jest gdy reguluje prawa lampa to lewe pobocze tez jest inaczej oswietlone.Tak ma byc na moje oko jest już na "krzyż"
HiRide Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 regulujac wysokosc lewej wiazki zmienia sie takze oswietlenie prawego pobocza.Tak samo jest gdy reguluje prawa lampa to lewe pobocze tez jest inaczej oswietlone.Tak ma byc na moje oko jest już na "krzyż" raczej nie bo jak stane przed sciana w odleglosci kilku metrow to wyraznie widac dwie wiazki,jedna od lewej,druga od prawej lampy.Nie masz tak u siebie ze regulujac np prawa lampe zmienia sie tez delikatnie granica swiatlo cienia po lewej stronie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się