alvaro Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 adamooo o tej to wiem chodzi mi o sterowanie z wnętrza...
boberek Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 tak tak warszawa to stolica rezania na spocie przyjedz zmienimy wszytsko i bedzie działac
Rarity Opublikowano 20 Lutego 2008 Opublikowano 20 Lutego 2008 Pogubiłem sie w tym. Mam teraz zwykle lampy z ręczną regulacją wysokości, będzie ona działała przy zwykłych xenonach a przy bixenonach już nie. czy tak ?
poziek Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Opublikowano 20 Lutego 2008 nie będzie działała ręczna regulacja przy bixenonach jeżeli dołozysz do swoich lamp zestaw HID - wtedy ręczna regulację będziesz miał zachowaną
HiRide Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Moze ktos mi JASNO wyltumaczy jaka jest roznica w budowie bi xenona i xenona w a4 b6 :)Wiem ze bi xenon ma czarny wklad i podczas zapalania swiatel dlugich xenon w soczewce swieci jeszcze mocniej + zapalaja sie zwykle zarowki dlugie.Czy srebrne wklady z xenonu da sie wyciagnac i bedzie czarny jak w bi czy jak to jest Czy da sie przerobic ori xenon na bi xenon ?Trzeba pewnie dokladac jakies przeslony ale czy to mozliwe w lapie ze srebrnym wkladem?Aaaa i czy palniki i przetwornice tez sa inne niz w samym xenonie?
malik Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 W bixenonach sa inne soczewki oraz specjalny mechanizm odslaniajacy zarnik przez co na dlugich jest znacznie wiecej swiatla. Nie da sie przerobic zwyklego xenonu na bixenon. Jesli masz zarnik D1S to mozesz przelozyc zarniki i przetwornice ze zwyklych xenonow do bixenonow. W tym wyadku wystarczy jak kupisz uzywane lampy bixenonowe na allegro (bez zarowek i przetwornic). Komplet mozna juz wychaczyc za 450-500PLN. Stare lampy sprzedasz za okolo 350-400PLN.
HiRide Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 W bixenonach sa inne soczewki oraz specjalny mechanizm odslaniajacy zarnik przez co na dlugich jest znacznie wiecej swiatla. Nie da sie przerobic zwyklego xenonu na bixenon. Jesli masz zarnik D1S to mozesz przelozyc zarniki i przetwornice ze zwyklych xenonow do bixenonow. W tym wyadku wystarczy jak kupisz uzywane lampy bixenonowe na allegro (bez zarowek i przetwornic). Komplet mozna juz wychaczyc za 450-500PLN. Stare lampy sprzedasz za okolo 350-400PLN. dzieki teraz juz bede wiedzial :th: pisales jescze o przetwornikach d1s-to znaczy ze w lampie xenon jest tez inny rodzaj zarnika? Myslalem ze sa dwa rodzaje-do lampy zwyklej bez soczewki i do lamp z soczewka.Z tego co psizesz wynika ze do lamp z soczewka tez sa rozne rodzaje palnika..ale jakie?
poziek Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Opublikowano 23 Marca 2008 Zgadza się. W soczewkach moga być żarniki D2s (starsze) i D1s (nowsze). Różnica jest w tym, że D1s ma zapłonnik wbudowany w żarnik. Do lamp soczewkochych jest końcówka "s" Do lamp bez soczewki jest stosowany żarnik D2R Jeżeli chodzi o xenon i bixenon to lampa bixenonowa ma wieksza średnicę soczewki. I tak jak pisał Malik przy długich otwiera się przesłona.
HiRide Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Zgadza się. W soczewkach moga być żarniki D2s (starsze) i D1s (nowsze). Różnica jest w tym, że D1s ma zapłonnik wbudowany w żarnik. Do lamp soczewkochych jest końcówka "s" Do lamp bez soczewki jest stosowany żarnik D2R Jeżeli chodzi o xenon i bixenon to lampa bixenonowa ma wieksza średnicę soczewki. I tak jak pisał Malik przy długich otwiera się przesłona. juz wszystko jasne czyli jak zmieniac na bi xenon to tylko cala lampe
szmarek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam. Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem lamp Bixenon. Nie obyło się bez małych problemów. Odkręciłem lampę od kierowcy i .... jakieś 2 złącza nie pozwalały mi na wsadzenie lampy ;P po 30 min meczenia sie i odczepienia zaczepu udało mi się. Drugi problem był z lampą pasażera kabelek był ciut za krótki, więc musiałem naciągać... i szczerze z wielkim trudem udało mi się go zamontować. Efekt super tyle ze okazało się ze postojówki z starych świateł nie pasują do nowych i znów będę musiał je rozkręcać jak dojdą HP (Hyper Power) diody o ile takie robią z złączem T4W (asymetrycznym). Poza tym jak już zamontowałem okazało się ze prawy migacz nie świeci... i mam nadzieje ze to wina "żarówki". No i co najgorsze... jak pada całe lampy sie zaparowały wrrr... dziwny patent tych lamp .. ale coś mi się zdaje ze regulacja wysokości znajduje się na ścieku wody z karoserii... Pozdrawiam...
poziek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam. Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem lamp Bixenon. Nie obyło się bez małych problemów. Odkręciłem lampę od kierowcy i .... jakieś 2 złącza nie pozwalały mi na wsadzenie lampy ;P po 30 min meczenia sie i odczepienia zaczepu udało mi się. Drugi problem był z lampą pasażera kabelek był ciut za krótki, więc musiałem naciągać... i szczerze z wielkim trudem udało mi się go zamontować. Efekt super tyle ze okazało się ze postojówki z starych świateł nie pasują do nowych i znów będę musiał je rozkręcać jak dojdą HP (Hyper Power) diody o ile takie robią z złączem T4W (asymetrycznym). Poza tym jak już zamontowałem okazało się ze prawy migacz nie świeci... i mam nadzieje ze to wina "żarówki". No i co najgorsze... jak pada całe lampy sie zaparowały wrrr... dziwny patent tych lamp .. ale coś mi się zdaje ze regulacja wysokości znajduje się na ścieku wody z karoserii... Pozdrawiam... faktycznie sporo ci sie wysypało... jest już kilka patentów na nieparowanie poszukaj w poście Mirona78 :th:
szmarek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Mam pytanko czy ktoś z was się orientuje jaka jest żarówka (migacz P21W symetryczna lub asymetryczna) w Bixenonach A4 B6. Niestety (klucz) którym dokręcałem leflektor spadł pod maske i nie mam możliwości odkręcenia i sprawdzenia a lewy migacz mi nie świeci więc chciał bym już go kupić ;\ i na dniach jak kupie ramie z magnesem to może uda mi się go wyciągnąć i obrazu bym sobie żarówkę zmienił. Pozdrawiam.
carnivore1 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Brzmi jak powazna ciezka przeprawa z tymi bixenonami tu kabelek, tu mocowanie, tu zarowka jedna i druga a na koniec jeszcze zaginiony klucz plus standardowe parowanie lamp od srodka... A tak z ciekawosci, zmieniales z xenona czy z soczewki?
szmarek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Z soczewek na bi.... no ja myślałem ze zamiana zajmie mi max 20min (bo już same lampy odkręcałem) a tu suprise .. nie dość że wycieczki po sklepach ;\ to jeszcze pod górkę bo nie mieli tego co po3ebowalem ;| ale cóż tak bywa...
Gość juras Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 siemka. tak czytam i czytam i sie doczytac nie moge. czy ktos cos wymyslil w temacie recznej regulacji bixenonu? czy dalej nic? poki co mam hidy a chcialbym zamienic na bixenon. ostatnio jechalem z kompletem ludzi i ktos z naprzeciwka mi mrugnal swiatlami. opuscilem sobie o stopien nizej i po klopocie. wiec poki nie bedzie patentu na bixenon to czekam.
poziek Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 brak patentu jak do tej pory... zrobię go, przetestuję i dam wam znać ale to jeszcze trochę czasu potrzebuje bo najpierw zamykam etap pod maską
Gość juras Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 poki co nie widzialem bixenonu na zywo i nie wiem jak to wszystko wyglada, wiem tylko tyle co zdazylem wyczytac. a przelozenie silniczkow nic nie da? a Ty zakladales kompletna lampe bixenona czy nie?
poziek Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 ja mam większa rzeźbę... trzeba iśc innym tropem... skorzystać z silniczków w lampie bixenonowej i zrobic instalację do tych silniczków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się