bart_ek Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 witam, po wymianie 2 pompowtryskow na nowe w B7 2.0 BRD samochod zaczal strasznie kopcic na bialo? w czym moze byc problem? na co zwrocic uwage? z gory dziekuje za pomoc.
Musashi Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 witam, po wymianie 2 pompowtryskow na nowe w B7 2.0 BRD samochod zaczal strasznie kopcic na bialo? w czym moze byc problem? na co zwrocic uwage? z gory dziekuje za pomoc. podlacz VAG: sprawdz bledy, logi statyczne grup 013, 018, 023. zawsze? czy znika po nagrzaniu? jezeli zawsze, albo zle sa osadzone PD lub sa uszkodzone uszczelniacze ew. niewyregulowane PD
turdzi Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 podlacz VAG: sprawdz bledy, logi statyczne grup 013, 018, 023. zawsze? czy znika po nagrzaniu? jezeli zawsze, albo zle sa osadzone PD po wymianie PD w MR przez chwilke zaczal mi tez kopcic na bialo , ale doslownie przejechalem 200 m i bylo juz ok.
bart_ek Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 jak rozumiec "zle osadzone" ? jest na to jakis specjalny sposob?
turdzi Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 jak rozumiec "zle osadzone" ? jest na to jakis specjalny sposob? no odpowiednie dokrecenie srub montazowych ktore poziomuja wtrysk , jak ktos nie wie jak to zrobic to wlasnie taki efekt.
Musashi Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 jak rozumiec "zle osadzone" ? jest na to jakis specjalny sposob? no odpowiednie dokrecenie srub montazowych ktore poziomuja wtrysk , jak ktos nie wie jak to zrobic to wlasnie taki efekt. albo zaklada uszczelniacze nie uzywajac specjalnego przyrzadu niszczac je. podepnij VAG.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się