Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Pytanie o sprężyny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam :hi:

kupiłem w tantym roku sprężyny sportowe firmy ap

dscn1180h.th.jpg dscn1179f.th.jpg dscn1181c.th.jpg

jakos nie mailem czasu ich założyć troszkę wyczytałem o sprężynach tu na forum

i z tad kilka pytań :

czy mam bac sie o amortyzatory :mysli:

komfort jazdy :mysli:

no i wyglad ma ktoś może zdjęcia z obniżonej b6 40przód 30 tyl

Opublikowano

Bardzo dobre pytanie, kolego.

Rowniez sie interesuje zakupem sprezynek Eibach, ale pisza wlasnie o obnizeniu do 40mm, rozumiem, ze obnizenie srodka ciezkosci, poprawia odczucia kierowcy i zachowanie auta podczas jazdy, ale efekt wizualny nie jest bez znaczenia.

:)

Opublikowano

czy mam bac sie o amortyzatory :mysli:

komfort jazdy :mysli:

na -40 musza byc amorki sport o skroconym skoku, na serii na siłe tez objezdzisz ale bedzie ci dobijać i amory ci szybko siądą

a czy dużo jest roboty aby wymienić same springi? trzeba potem robić geometrię itp?

roboty jest w piz*u, cały dzień i muszisz mieć sciągacz do spręzyn i tak amorki trza wyjmować, geometria jest zalecana ale z reguły po tym zabiegu nic sie nie zmienia

Opublikowano

Chciałem dołączyć do dyskusji.

Też zamierzam obniżyć lekko mojego B6 Avanta, ale nie chcę za dużo szaleć i myślałem raczej o -20mm w połączeniu z ori amorami.

Ciekaw jestem, co o tym myślicie i jakie sprężyny byście zaproponowali?

Opublikowano

Chciałem dołączyć do dyskusji.

Też zamierzam obniżyć lekko mojego B6 Avanta, ale nie chcę za dużo szaleć i myślałem raczej o -20mm w połączeniu z ori amorami.

Ciekaw jestem, co o tym myślicie i jakie sprężyny byście zaproponowali?

wrzuć ori zestaw z amorami 1be -20

Opublikowano

Witam.Również się podepnę do dyskusji,gdyż mam s-line i z tego co wiem jest obniżony fabrycznie o 20mm,ale przy tym jest mocno twardy,co przy naszych równych drogach jest mało komfortowo.Powiedzcie,czy w s-line są tylko inne sprężyny,czy też amorki,bo myślę o wstawieniu normalnych sprężyn do avanta w dieslu,tylko czy to się da wykonac i czy przyniesie oczekiwany efekt,bo o zmianie felg z 17" na mniejsze raczej nie mysle.

Opublikowano

Jak masz ORI S-Line to amorki też są inne. :good:

Opublikowano

Chciałem dołączyć do dyskusji.

Też zamierzam obniżyć lekko mojego B6 Avanta, ale nie chcę za dużo szaleć i myślałem raczej o -20mm w połączeniu z ori amorami.

Ciekaw jestem, co o tym myślicie i jakie sprężyny byście zaproponowali?

wrzuć ori zestaw z amorami 1be -20

... amory mam chyba dobre. Czy jest szansa na -20mm wymieniając same sprężyny, i jaką firmę polecacie?

Opublikowano

Witam, ja jestem właśnie po zabiegu wymiany sprężyn (czarne H&R, numer kat. 29369 -chyba), amory zostały na razie ori, bo sprężyny miały obniżać o 1,5 cm :gwizdanie:. Wczesniej mialem zawieszenie komfortowe chyba 1ba (auto stało mniej wiecej jak allroad :>) Roboty przy tym jest sporo, mi zajęło to cały dzien. Wrażenia po wymianie: duzo sztywniej niz na poprzednim zawieszeniu (kola 18), wizualnie super. Ciekawy tylko jestem ile wytrzymaja wachacze na takim zawieszeniu. Wie ktos jak ustawia sie tylne zawieszenie ( kąt pochylenia koła)???????????????????????? Z przodu z tego co zauważylem to reguluje sie jedynie zbieznosc, ktora po wymianie sprezyn nie powinna ulec zmianie.

Opublikowano

a czy sprężyny z avanta pasują do sedana chodzi mi o te ze zdiec na początku tematu :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...