Attis3 5 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam wszystkich!! Proszę o pomoc w kwestii wymiany termostatu w silniku 2.0 ALT. Mam problem z temperaturą ;( i chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się termostat w tej jednostce i co jest potrzebne do jego wymiany. Jeśli ktoś dysponuje zdjęciami lub opisem jak się do tego zabrać to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam!! PS. Używałem szukajki ale niestety nie znalazłem żadnych informacji dla tego silnika... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur81 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 witam, wymienialem sam termostat, teoretycznie byl ok, kupilem go bo temperatura skakala ale wyszlo ze to czujnik w kolanku z tylu, termostat w srodku juz sie sypal (plastik wydlubywalem paznokciem) z zewnatrz jak nowy, zdemontowalem kolektor dolotowy rozpinajac go na gumkach, dwie nakretki na dole, odkrecilem przepustnice i pewnie jakis przewod, nasadka 10 przegub przedluzka tylko 1/4 lub 3/8 bo nie podejdzie pod alternatorem,czesci: termostat(komplet:obudowa, termostat, czujnik, oring na styku z blokiem), oring na metalowa rurke, oring na gruby przewod do chlodnicy, ja odrazu dalem nowa odme bo byla zasyfiona w srodku to jest bardzo ogulnikowe wiec jak macie pytania to piszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 :good:Dobrze sobie poradziles kolego, tylko po co zdejmowac dolot i przepustnice? :hi: Well done. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witam!! Dzięki za odpowiedź ale czy możecie mi dokładniej określić gdzie jest termostat, w którym miejscu się znajduje?? Jak się do niego dobrać? Myślałem że termostat wody jest w kolanku przy chłodnicy na dole?? Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Grunt to zorganizowac robote. Kupic zamiennik, spuscic plyn chlodzacy, i dalej do dziela. Dobrze miec w zapasie odpowiednie O-ringi na wymiane. Termostat przykrecony do silnika: http://i957.photobucket.com/albums/ae52/michasuk/001.jpg Przygotowania do wymiany: http://i957.photobucket.com/albums/ae52/michasuk/002.jpg Termostat, czesc zamienna: http://i957.photobucket.com/albums/ae52/michasuk/003.jpg Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Dzięki wielkie koledzy!! Mam jeszcze jedno pytanie... Czy muszę wymieniać cały termostat czy mogę wymienić tylko sam wkład (zawór)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Nie polecam kolego - u mnie sam (termostat wlasciwy, byl przylutowany na stale, fabrycznie, do drucikow prowadzacych do czujnika. I gdy pociagnalem w gore, aby go poprostu wyciagnac - owe druciki sie urwaly. Z reguly wymienia sie termostat w obudowie (w niej jest rowniez fabrycznie zamocowany czujnik). http://i957.photobucket.com/albums/ae52/michasuk/02.jpg Dasz rade! Do dziela! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 A jak dysponuje podnośnikiem to od dołu będzie altwiej sie do niego dostać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Nie tylko od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Koszt termostatu 300zł :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz 1 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 370 w aso :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 ja zaplacilem 280zl za Ori:D Czyli pozostaje albo wyjecie Altka lub kolektora:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel67i654 0 Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Witam własnie będę wymieniał termostat w silniku 2.0 alt. Czy przy wymianę termostatu muszę spuścić płyn chłodniczy? bo nad alternatorem idzie rura do chłodnicy i muszę ją wyciągnąć tylko nie wiem gdzie spuszcza się płyn chłodniczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomasb2 0 Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Witam, wiem, że trochę odgrzewam kotlet ale chyba nie ma sensu zakładać tematu o tym samym. Czeka mnie wymiana termostatu w mojej b6 2.0 ALT. Czytałem, że polecacie ori z ASO ale dzisiaj powiedzieli mi cenę 530zł W intercarsie termostat BEHR w katalogu widnieje za 313zł a na allegro niby to samo za 175http://allegro.pl/behr-termostat-oryg-audi-a4-b6-b7-a6-c5-1-8t-2-0-i4937819413.html Moje pytanie, czy ktoś już zamawiał z allegro i poleca? Na aukcji info, że to to samo co ori ale wolę zapytać bardziej doświadczonych i mądrzejszych w tym temacie. Różnica w kasie to nie dwie dychy, więc może gra warta świeczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booka2 1 Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Ja również przymierzam się do wymiany termostatu i zawiesiłem się śrubie, która trzyma metalową rurę a ta rura wchodzi w obudowę termostatu. Ktoś z kolegów na forum pisał, że nie trzeba zdejmować kolektora dolotowego, to jak odkręcić tę śrubę którą zaznaczyłem na zdjęciu. Próbowałem nasadką z przegubem cardana, czy komuś udało się odkręcić tę śrubę bez zdejmowania kolektora dolotowego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booka2 1 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 W dniu 12.07.2017 o 14:41, thomasb2 napisał: Witam, wiem, że trochę odgrzewam kotlet ale chyba nie ma sensu zakładać tematu o tym samym. Czeka mnie wymiana termostatu w mojej b6 2.0 ALT. Czytałem, że polecacie ori z ASO ale dzisiaj powiedzieli mi cenę 530zł W intercarsie termostat BEHR w katalogu widnieje za 313zł a na allegro niby to samo za 175http://allegro.pl/behr-termostat-oryg-audi-a4-b6-b7-a6-c5-1-8t-2-0-i4937819413.html Moje pytanie, czy ktoś już zamawiał z allegro i poleca? Na aukcji info, że to to samo co ori ale wolę zapytać bardziej doświadczonych i mądrzejszych w tym temacie. Różnica w kasie to nie dwie dychy, więc może gra warta świeczki. Ja własnie kupiłem z tej aukcji termostat, ale nie udało mi się go jeszcze założyć. Ma wytarte znaki "Audi i VW" ale wygląda tak samo jak oryginał, który mam obecnie w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba74 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Witajcie mam do wymiany termostat i tak się zastanawiam czy jest jakaś różnica między zieloną a niebieską kostką która jest na termostacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się